...
" το οποίο είναι;"" Εμ πλέον Μαρίλια..."ψιθύρισα σκύβοντας το κεφάλι
"γιατί πλέον; Όπα όπα κάτσε εσύ είσαι η κοπέλα που..."
"στοοοοπ, τέρμα, καθήστε όλοι κάτω να σας εξηγήσω την αποστολή"διέκοψε ο Μιχάλης τον Αχιλλέα και συνέχισε να λέει "Αλλά πρώτα θα σας γνωρίσω. Αχιλλέας, Βασίλης, Ραφαήλ, Κωνσταντίνα, Αγγελίνα, Μαρίλια. Τώρα που γνωριστήκαμε ας μιλήσουμε για την αποστολή. Αρχικά θα χρειαστεί να πάμε στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Νέα Υόρκη. Ο τύπος που ψάχνουμε για να σκοτώσουμε είναι Έλληνας αλλά έχει μετακομίσει εκεί πέρα. Όπως ξέρετε εγώ δεν συμμετέχω συνήθως αλλά αυτήν την φορά θα είμαι μαζί σας ως ο γονέας σας."
"Μιχάλη είσαι 22 χρονών τσιλαρε λίγο, εξάλλου εγώ και και τα αγόρια είμαστε 19" πετάχτηκε και είπε ο μπουμπουνοκέφαλος( ο Αχιλλέας σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε)
"ναι αλλά τα κορίτσια μόλις που έγιναν 18 και η Μαρίλια είναι ακόμη 17. Και από την στιγμή που είμαστε μαζί σε όλο αυτό έχω την ευθύνη σας"απάντησε ο Μιχάλης και συνέχισε τα λόγια του. "Αρχικά είστε έξι άτομα, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, και θα είστε σε ζευγάρια τα οποία έχω επιλέξει εγώ και δεν θέλω αντιρρήσεις. Αχιλλέα με την Μαρίλια, Ραφαήλ με την Κώννα και Βασίλη με την Αγγελίνα. Εγώ θα είμαι εκεί για να σας πληροφορώ και να σας προσέχω που σημαίνει ότι δεν θα έρχομαι μαζί σας στην δράση. Δεν θα μάθετε ακόμα το άτομο ούτε τον λόγο που το κάνουμε αυτό, πάμε στο ξενοδοχείο τώρα και το βράδυ θα βγούμε να πάμε σε ένα κλαμπ πριν φύγουμε για Νέα Υόρκη για να χαλαρώσουμε λίγο."
Δεν είπαμε τίποτα φύγαμε ήσυχα για το ξενοδοχείο(που παρεμπιπτόντως ήταν απλά μαγευτικό) όπου τα δωμάτια ήταν κορίτσια- αγόρια και ο Μιχάλης μόνος του. Αποφασίσαμε να καθήσουμε να ξεκουραστούμε πριν να ετοιμαστούμε για το κλαμπ. Μίλησα λίγο με τα κορίτσια και είπαν ότι θα με βοηθάνε γενικότερα σε όλη την διάρκεια της αποστολής αφού είμαι και η μικρότερη και η πιο αρχάρια στο κομμάτι αυτό. Μετά από λίγο τα κορίτσια αποκοιμήθηκαν και εγώ καθόμουν και σκεφτόμουν.
Πραγματικά φαίνονται όλοι καταπληκτικά παιδιά, ναι μέχρι και ο Αχιλλέας ( σε έναν βαθμό). Που από ότι κατάλαβα πηγαίνει με την κάθε μία. Τι του βρίσκουν τέλος πάντων. Νταξει γυμνασμένο τον λες και δεν τον λες. Από φάτσα κάτι κάνει. Μαλλιά, ε εντάξει μαλλιά είναι πόσο χάλια θα μπορούσε να είναι; Όσο για τα μάτια αν θυμάμαι καλά είναι μπλε τώρα τι μπλε δεν ξέρω. Μμμμ τι άλλο; Στυλ, κάτι κάνει μωρέ. Νταξει σε γενικές γραμμές ίσως να μην είναι τοοοσο χάλια, αλλά υπάρχουν και καλύτεροι.
YOU ARE READING
KILLS and KISSES
ChickLit- θα πεθάνεις! Εσύ φταις για όλα! Με κατέστρεψε κτήνος! - έπρεπε και εσύ να πεθάνεις, μαζί με τους γονείς σου, τους φίλους, όσους γνώρισες ποτέ στην ζωή σου! Έτσι κλάψε κλάψε μικρή μου λίγο πριν πας να τους βρεις. Είσαι ένα κακομαθημένο κορίτσι που...