Μαρίλιας POV
Άκουσα έναν ενοχλητικό ήχο την ώρα του γαλήνιου ύπνου μου. Φυσικά και ήταν το ξυπνητήρι του Αχιλλέα. Τον έσπρωξα απαλά από πάνω μου ώστε να μπορέσω να φτάσω το κινητό. Έκλεισα το ξυπνητήρι χωρίς να τον ξυπνήσω και σηκώθηκα να πάω στο μπάνιο. Άνοιξα το κινητό μου για να βάλω τραγουδάκια μιας και είχα ξυπνήσει νωρίτερα από ότι συνήθως και ο χρόνος μου ήταν περισσότερος. Βούρτσισα τα δόντια μου, έπλυνα το πρόσωπο μου, χτένισα τα μαλλιά μου. Και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.
"Φτου σου κοπελαρα μου κούκλα είσαι σήμερα", είπα στον εαυτό μου.
"Και σήμερα έπρεπε να πεις", πετάχτηκε ο Αχιλλέας χωρίς να το περιμένω.
"Ο Χριστός και η Παναγία ρε Αχιλλέα θα μείνω στον τόπο καμία ώρα πως πετάγεσαι έτσι. Α στο καλό σου"
"Καλημέρα και σε εσένα, κοπελαρα", είπε και του ξέφυγε ένα γελακι.
"ΧΑ ΧΑ αστείο Αχιλλέα", είπα ειρωνικά και γύρισα και τον είχα ακριβώς δίπλα μου, χωρίς να φοράει μπλούζα προφανώς, λες και δεν έχει ρούχα.
"Το ξέρω ότι είμαι αστείος, και πάνω από όλα είμαι πολύ γοητευτικός. Δεν συμφωνείς?"
"Κάτι κάνεις μωρέ, αλλά μην το παίρνεις και πάνω σου", απάντησα και τον χτύπησα στο στήθος. Ααααααχ.
"Μπα δεν έχουμε τραύλισμα σήμερα?", είπε και σήκωσε το κεφάλι μου ώστε να με κάνει να τον κοιτάξω στα μάτια.
Δεν μίλησα και απλά έγνεψα αρνητικά το κεφάλι μου.
"Χμμ κατάλαβα σου κόπηκε η μιλιά για αυτό, δεν πειράζει θα επανέλθει", είπε και βγήκε από το μπάνιο.
Έλεος αυτός ο άνθρωπος. Εκεί που πάει να κάνει κάτι, τσουπ φεύγει. Θα το συνηθίσω που θα πάει.
"Α εμ Μαρίλια θυμάσαι τι είναι σήμερα?"
"Έχεις γιορτή? Γενέθλια? Μήπως κάποιο από τα παιδιά? Ο Μιχάλης μήπως? Ή μήπως έχω εγώ και δεν το θυμάμαι?", είπα με μια ανάσα.
"Γουόου ηρέμησε κοπέλα μου, καμία σχέση. Σήμερα είναι η μέρα που θα μας μιλήσει ο Μιχάλης για την αποστολή με πιο πολλές λεπτομέρειες"
"Έλα μουυυυ?! Σήμερα είναι? Καλέ το ξέχασα. Κάτσε να ντυθώ. Πω πωωω"
"Περίμενε βρε Μαρίλια δεν ξέρουμε ώρα ακόμα δεν μας είπε χαλάρωσε"
"Ναι ναι σωστά. Απλά θέλω πολύ να μάθω ρε συ. Πρώτη φορά είμαι τόσο μέσα στα πράγματα πρέπει να ξέρω. Ααα και μην νομίζεις ότι επειδή ίσως μερικές φορές κάνω σαν μικρό παιδί είμαι έτσι στις αποστολές και τέτοια. Το βλέπω πολύ σοβαρά το όλο θέμα"
YOU ARE READING
KILLS and KISSES
ChickLit- θα πεθάνεις! Εσύ φταις για όλα! Με κατέστρεψε κτήνος! - έπρεπε και εσύ να πεθάνεις, μαζί με τους γονείς σου, τους φίλους, όσους γνώρισες ποτέ στην ζωή σου! Έτσι κλάψε κλάψε μικρή μου λίγο πριν πας να τους βρεις. Είσαι ένα κακομαθημένο κορίτσι που...