•••
Epistle Bitti.
Öncelikle buraya dek geldiğiniz için ne denli minnettar olduğumu söylemekle başlayım son satırlarıma. Okuyan, hisseden, değerli vaktinden bir parça ayıran tüm okurlarıma yürekten teşekkür ederim.
Epistle'ı yazarken, elimden geldiğince yaşadığımız evrenden kırıntılar bırakmaya çalıştım. Acıda acıydı, aşkta acıydı bu romanda, ama o kudretli aşklarıyla kazanan onlardılar.
Gözümde bir fanfic'ten çok daha fazlasıydı hep. İlk göz ağrımdı bir kere, bitmiş olmasını hala sindiremiyorum. İnanın kaç kere gözlerimin dolduğunu, hatta ağladığımı anlatamam.
Hayatınızda bir yeri var mı ya da bundan sonra bir yeri olacak mı bilmiyorum ama, sizler ve Epistle'ın dünyası ben 50 yaşıma da gelsem içimde kalacak. Bir köşede hep saklayacağıma emin olabilirsiniz.
Zaman zaman yaşadığım gerginlikler, zaman zaman isyanlarım en çokta mutlu olduğum koskoca 10 ayın sonunda ayrılıyoruz.
Bitirmek çok zor geliyor benim için ama her güzel şeyin bir sonu vardır.
Epistle'ın Taekook'u hep hüznü burnunda iki genç aşıktı. Hayatları acıyla yağmalanmış birer çiçektiler. Muhtemelen beklemediğiniz türden bir sondu, bir çoğunuzunda kalbine ineceğine eminim. Yazarken ben bile yüzlerce mekan değiştirip, yatakta bir oraya bir buraya salınıp, yer yer ağlayıp, en sonda ise mutluluktan ağzım kulaklarımda bitirdim.
Ne olursa olsun bittiği için çok eksik hissediyorum. Bundan sonra onlarca, hatta gerekirse yüzlerce kurguda yazsam, asla unutamayacağım. Hep aklımda kalacaklar.
Siz değerli okuyucularıma da sonsuz teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Başından beri burada olanlar ve bundan sonra olacaklar için.
Öyleyse...
Jungkook'un bahar güzeli,
Taehyung'un acı çiçeği, gün yıldızı.Onların hikayesine ortak olduğunuz için teşekkür ederim.
@nuitorenda ' instagram ve twitter hesaplarımın nicki. Dilediğiniz vakit bana ulaşabilirsiniz.
Yayımda olan 'Thousand Miles' adlı bir kurgum var, gelmek isteyenlerle orada devam edebiliriz. Onun hemen ardına da bir kurgu daha yayımlamayı planlıyorum.
Pekâla konuşkan yazarınız veda etsin artık.
Son kez konuşmamız adına birkaç soru bırakacağım.
| Epistle'ı kendi gözünüzden anlatır mısınız? Gözünüzden değerini merak ederim.
| Bu kurguda en çok sevdiğiniz şey neydi?
| Epistle size ne kattı?
| En sevdiğiniz anıları hangisi?
| Onlara son kez bir şarkı bırakın.
"Benim Taehyung'um, bahar güzelim, en değerli servetim..."
"...Seni yarından daha az sevdiğim için sen affet."
Hoşça kal.
Oren.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Epistle | Taekook
Romance• Tamamlandı Yıllanmış bir mektubun son satırında buluşunca adımlarımız, gözlerimden dökülen tek bir yaşla dinsin acıların. Zehrini akıttığın bedenime dokunduğunda ağır ağır, eksik kalan son satırı; gözlerin tamamlasın. 061120 - 200821