1. אל משוגע

73 9 1
                                    

הכול התחיל כשהאלים האולימפיים זימנו פגישה. עמדתי במרחק של 5 מטרים מזאוס הגדול כשהוא נכנס לאולימפוס, הפגישה התחילה. אף אחד לא יודע מה קרה בתוך האולימפוס בזמן הפגישה או איזה אלים היו שם ואיזה לא אבל אחרי חצי שעה בערך כל האלים האולימפיים פשוט יצאו בתעופה, אבל לא מהכניסה , הם יצאו מהגג ושברו אותו . רובם לפחות , זאוס , ארס , ואפרודיטה יצאו מדלת הכניסה , אבל הם נראו שונה מהרגיל , הם נראו כאילו הם רובוטים , הם נראו כאילו מישהו שלט בהם בשלט רחוק. כולם שמו לב לזה כי אבא שלי איריון , אל זוטר,  נעמד בעמידת קרב מולי ושלף את החנית שלו, כל האלים המבוגרים חשבו שמשהו לא היה בסדר. זאוס הסתובב לכיוונים והסתכל עליי. ואז הוא התחיל לדבר, הוא הצביע עליי ואמר " את , הילדה עם השיער השחור , העניים סגולות , והאף הקטן, בואי הנה". ניסיתי ללכת עליו , כי כשזאוס קורא לך אישית אתה בא. אבל אבא שלי נעמד מולי ואמר " על תזוזי לשום מקום לילה , יש לי תחושה שזאוס לא במיטבו היום". אפרודיטה וארס הסתובבו עליי גם הם אמרו " את , בואי הנה , את מעזה להמרות את פיו של זאוס". אבא שלי התקדם קדימה ואמר " עם אתם רוצים אותה תצטרחו לעבור אותי ". באותו הזמן חשבתי שאבא שלי משוגע אבל היום אני מבינה שהוא עשה את הדבר הנכון. זאוס גיחח ואמר " עם אתה מבקש" זאוס עף לאבא שלי ותפס אותו בצוואר, אבא שלי תקע את החנית שלו בכתף של זאוס. זאוס שלף את החנית ושבר אותה , הפצע שלו התרפא במהירות. אלים זוטרים אחרים רצו לכיוון אבא כדי לנסות לעזור לו אבל ארס ואפרודיטה הרגו כל מי שהתקרב. אבא שלי הסתכל לזאוס בעיניים ואמר " הייתי צריך לדעת , אתה לא תצא מזה בלי עונש". זאוס ציחקק ואמר " חבל שאני חזק ממך בהרבה". זאוס לחץ על הצוואר של אבא שלי עד שבסוף הוא שבר אותו. ראיתי את אבא שלי נופל על הרצפה, הסתכלתי לזאוס בעיניים ורציתי לנקום, אבל איך בדיוק נוקמים באדם בגובה של 2 מטר ו30 שהוא במקרה גם אל השמיים. אז רצתי , רצתי ולא הסתכלתי אחורה, עד שבסוף כן , הסתכלתי וראיתי את כפר הזוטרים , כפר שחיו בוא אנשים שהיו כמו אחים לאלים מושמד ונשרף לחלוטין בידי האלים , הצעקות וההרס , זה היה נוראה , זה עדיין רודף אותי עד היום , אז המשכתי לרוץ והתעלמתי מהפחד . "מה!!!?" אמר טולוס שישב ליד לילה מסביב למדורה. " זה הסיפור שלך , זה היה הדבר הכי טראוומתי ששמעתי אי פעם ". לילה ציחקקה ואמרה " זה בסדר , כי לפני 5 שנים אבא שלי ראה משהו בעיניים של זאוס , ואני מתכוונת לגלות מה זה היה". 

ציידי האלים: האולימפוסWhere stories live. Discover now