טולוס לילה ארתוריה ורייקון הלכו בדרך לאולימפוס. במהלך הדרך הם הלכו ביער עם עצים גבוהים וירוקים , במדבר צהבהב וגדול , בצוק שהיה כמה מאות מטרים מעל מים, עכשיו הם הלכו בשביל מישורי העשוי מאבנים גדולות וקטנות שהשתלבו בתוך האדמה. השביל שהם הלכו עליו התפצל למאות שבילים שונים בדרך ומידי פעם הם יכלו לראות שלדים או שריונות זרוקים של חיילים. לילה הרגישה שכחול שהם התקרבו לאולימפוס הכוחות שלה מתחזקים, אבל היא גם הרגישה חתימות כוח של שני יצורים בעלי עוצמה אדירה. הם המשיכו ללכת. הם הלכו די הרבה זמן אבל אז הם הגיעו למקום שלילה לא חשבה שהיא תראה יותר בחיים שלה , הכפר שבוא היא גדלה . הכפר היה נראה שונה , הכול היה הרוס , מושמד. כל הבתים היו שבורים או שרופים , עשרות עם לא מאות בגדים חרוכים היו זרוקים על הרצפה. לילה הלכה בין הבתים ולאט לאט , היא נזכרה במה שקרה, היא נזכרה בזה שהם הריאו לאלים כשהם נכנסו לאולימפוס , היא נזכרה איך אבא שלה הגן אליה , היא נזכרה איך הוא מת , איך כל האלים בכפר שלה מתו בניסיון לעצור את זאוס אפרודיטה וארס. ואז היא נזכרה שארס הוא אבא שלה , היא נגעלה מזה , איך היה יכולה להילחם באלים כשהיא בעצמה בת של אל אולימפי. לילה הלכה לאחד מהבתים , היא שמה יד על הידית , היא סובבה אותו. לילה הייתה בתוך הבית , היא נכנסה פנימה לאט לאט , היא בחנה את כל החדרים, ואז היא נכנסה לחדר האחרון. החדר כנראה היה פעם חדר הילדים , הייתה בוא מיטה של תינוק ומיטה של ילד בוגר מאט , בן 7 כנראה. לילה סובבה את המבט לצד השני של החדר, היא לא האמינה למה שהיא ראתה. היא ראתה שלד גדול , שלד של ילד בן 7 בערך מחזיק בידיים שלו שלד של תינוק , הוא החזיק אותו ושמר עליו. ואז לילה הסתכלה על הקיר וראתה סימני חריכה בצורה של ברקים. זאוס הפך אותם לשלדים בעזרת מכות ברק. לילה התמלאה בכעס , הם לא רק הרגו את מי שנלחם , הם נכנסו לבתים והרגו את כולם , זקנים ,נשים , תינוקות , גברים, היא הייתה השורד היחיד. לילה יצאה מהבית בכעס והתחילה ללכת להר האולימפוס שהיה קרוב , טולוס ארתוריה ורייקון הלכו אחריה. עם כל צעד שלילה עשתה היא התמלאה בעוד כעס , בעוד זעם. בפעם הראשונה בחיים שלה לילה הרגישה שהיא יודעת בדיוק מה היא צריכה לעשות.
YOU ARE READING
ציידי האלים: האולימפוס
Fantasyאחרי שאבא שלה נרצח על ידי אל משוגע חייה של לילה משתנים מקצה לקצה , בעזרת אלים אחרים והדרקון הנאמן שלה לילה תצטרך לתפוס ולהרוג את האלים החזקים ביותר. הספר הראשון בסדרה ציידי האלים , ספר פנטזיה עם מתח צחוקים וכיף.