17 . טולוס, מלך המפגרים העולמי

13 1 0
                                    

לילה טולוס וארתוריה עמדו ליד דמטר שתקפה את אתונה. לילה התחילה לרוץ לרייקון שנפל על הרצפה אבל טולוס תפס את היד שלה בזמן ריצה ועצר אותה , "לילה , זה מסוכן , את וארתוריה תלכו חזרה לחדר אני יביא את רייקון , ואז אני וארתוריה נלחם במטרה וכשהשטח יהיה פנוי אנחנו נקרא לך". לילה הסתכלה על טולוס במבט מזלזל ואמרה "רייקון הוא הדרקון שלי אז אני יביא אותו, וחוץ מזה מה גורם לך לחשוב שאני פשוט ישאר מאחורה בזמן שאתה וארתוריה תלחמו ? , עם כן אז אתה מלך המפגרים העולמי".  טולוס עשה פרצוף והרים את הידיים שלו בסימן של חוסר ידיעה. לילה נשפה וגילגלה עיניים , ואז היא התחילה לרוץ. לילה רצה לרייקון במהירות גבוה בזמן שהיא מתחמקת מחפצים שעפים לכיוונה. היא  הגיעה לרייקון הרימה אותו והתחילה לרוץ לכיוון טולוס וארתוריה,  אבל אז האדמה התרוממה להר , לילה החליקה והתחילה להתגלגל במורד ההר. "ארתוריה , תשגרי אותי!!" צעקה טולוס לארתוריה . ארתוריה הרימה את היד שלה ופתאום טולוס הזדמן מעל לילה,  הוא תפס אותה ואת רייקון וקירב אותם לחזה שלו,  טולוס התלפף סביב לילה ורייקון כמו כדור מגן . הם התגלגלו במורד ההר אבל טולוס היחד שנפגע בגלל שהוא הגן על האחרים. הם הגיעו לסוף ההר ופגעו ברצפה , טולוס זרק את לילה ורייקון לארתוריה שתפסה אותם. טולוס שכב על הרצפה מלא בחתכים ופצעים. טולוס עצם את העיניים שלו ואמר " מי מלך המפגרים העולמי עכשיו?". לילה צחקקה ואז היא נזכרה שהם נלחמים באלה חזקה. לילה אמרה לארתוריה לשגר אותה לליד דמטר, ארתוריה שיגרה אותה וברגע שלילה נחתה היא נכנסה למצב משוגע  היא חשבה על כל נשק אפשרי וזרקה אותו על דמטר , לאט לאט נשקים הצטברו והתחילו לרחף מסביבה . היא זרקה עשרים סכינים שלושה גרזנים עשר חרבות, שלושה חיצים ואפילו קשת אחת. אף אחד מהם לא פגע חוץ מהקשת שפגעה לדמטר בפנים. דמטר הסתובבה לכיוון לילה עם פנים כועסות. טולוס התיישב וראה את כל מה שקרה. טולוס נעמד וקילל בלב שלו ואז הוא אמר משהו שלילה לא הבינה. פתאום ברק פגע בטולוס , בדיוק אז לילה הבינה , טולוס משתמש במתנה שלו. כשברק התפוגג טולוס עמד שם עם חולצה שרופה ושרירים שגדלו לפחות פי 10. טולוס קפץ וההדף מהקפיצה יצר מכתש קטן. בזמן שטולוס היה באוויר ארתוריה נאנחה ואז אמרה מילה לא ברורה , בשלב הזה לילה כבר הבינה.  ארתוריה לא השתנתה מבחינה חיצונית אבל היא נראתה שונה מבחינה פנימית. העיניים שלה היו מורעלות וחסרות רחמים . ארתוריה השתגרה לליד לילה.  לילה הסתובבה ואגרוף נחת לה על הפנים , דמטר תקפה. לילה עפה כמה מטרים אחורה, ארתוריה חייכה ללילה, טולוס נחת ליד ארתוריה , ארתוריה הנהנה עליו ואז אמרה ללילה " תני למבוגרים לתפל בזה".

ציידי האלים: האולימפוסWhere stories live. Discover now