טולוס ולילה התעוררו , כשהם קמו הם ראו שרייקון נעלם. הם התחילו לחפש אותו עד שטולוס ראה ציפור גדולה בשמיים , רייקון גידל את הכנפיים שלו. רייקון ירד לאדמה , הוא היה כבר יותר גדול מלילה " אתה גדל מהר" אמרה לילה לרייקון. רייקון הינהן עליה לחיוב. פתאום הם שמעו צליל של עלים נשברים. לילה הסתובבה וראתה גז וורוד שהתקדם לכיוונה. לילה וטולוס נשמו את הגז , פתאום הכל נראה וורוד ויפהיפה. לילה שמעה מישהו הולך לכיוונם אבל היא לא ראתה אותו. פתאום היא ראתה את טולוס רץ ונתקע באוויר. טולוס הצמיד את האוויר לעץ ואמר " העיניים שלי אולי קללה , אבל הם מועילות לפעמים, אפרודיטה". אפרודיטה צחקה ואמרה " טולוס , אני מבינה שבסוף ברחתה מהאדס , חבל , אמרתי לו להרוג אותך בצורה הכי כואבת". טולוס שמר על פרצוף רציני אבל לילה ידעה שהוא עצבני כי עצמות הלחיים שלו התדקו. בצורה מוזרה זאת הייתה הפעם הראשונה שלילה ראתה עד כמה טולוס היה יפה, אולי בגלל הגז ואולי לא היא לא ידעה. לילה שיפשפה את העיניים , השפאת הגז עברה , היא ראתה את טולוס מצמיד אישה גבוה ורזה עם שיער שחור שופע ועיניים שנראו כאילו הם בכל הצבעים לעץ . האישה לבשה שמלה וורודה שהגיע עד כפות הרגליים שלה. היא נראתה כאילו היא חסרת אונים , אבל אז היא הרימה את הברך שלה במהירות ופגעה ישר בין הרגליים של טולוס. טולוס התכווץ והלך כמה צעדים אחורה. אפרודיטה נעמדה ליד לילה שהייתה על הרצפה לילה ראתה את העקבים הענקיים שאפרודיטה נעלה. אפרודיטה הסתכלה על לילה ואמרה. "מכנסיים שחורים עם שריון חזה סגול , הצבעים לא מתאימים ". לילה חייכה ואמרה " כן , גם וורוד ואש לא מתאימים".אפרודיטה עשתה פרצוף מבולבל אמרה "אש?". פתאום גל אש ענק ירד מהשמיים , רייקון תקף , השמלה של אפרודיטה התחילה לעלות באש. אפרודיטה התחילה לצעוק ולנסות לכבות את השמלה..טולוס קם מהרצפה ודחף את אפרודיטה , אפרודיטה נפלה על הרצפה. טולוס ולילה עמדו מעליה ושאלו" מי שלח אותך?". "כן , בטח " אמרה אפרודיטה ושברה את העץ שהיה מאחוריה לשתיים , העץ נפל ומחץ את אפרודיטה. אפרודיטה מתה , אולי זה טוב כי היא לא תפריע להם יותר אבל הדרך היחידה שלהם להסיג מידה נמחצה למוות ברגע זה. לילה חזרה למחנה , רייקון נחת לידה. טולוס הרים את העץ השלם ביד אחת וזרק אותו לצד השני של היער. על הגופה של אפרודיטה שכבה אבל וורודה. טולוס הראה אותה ללילה, לילה שמה לב למשהו , בתוך האבן הייתה נשמה, הנשמה של אפרודיטה.
YOU ARE READING
ציידי האלים: האולימפוס
Fantasyאחרי שאבא שלה נרצח על ידי אל משוגע חייה של לילה משתנים מקצה לקצה , בעזרת אלים אחרים והדרקון הנאמן שלה לילה תצטרך לתפוס ולהרוג את האלים החזקים ביותר. הספר הראשון בסדרה ציידי האלים , ספר פנטזיה עם מתח צחוקים וכיף.