21 . להתעורר

15 2 0
                                    

כשלילה התעוררה היא הרגישה שמשהו השתנה , היא הרגישה חזקה , היא הרגישה כאילו היא יכלה להרים את כל הר האולימפוס על יד אחת. היא יצא מהאוהל וראתה את טולוס יושב ליד המדורה ומכין ארוחת ערב , היא הסתכלה אחורה וראתה את רייקון ישן מאחורי האוהל, היא הסתכלה הצידה והיא ראתה את ארתוריה עובדת על משהו. היא הלכה לטולוס והתיישבה לידו, היא הסתכלה עליו וראתה שהוא קצת מרחף , הוא אפילו לא שם לב ללילה. לילה הביאה את שתי הידיים דלה למול הפנים שלו ואז בבת אחת היא מכחאה כף . טולוס שקשק את ראשו במהירות והסתובב ללילה. " את ערה , יופי , לרגע חשבנו שנעבד אותך שם ". לילה הסתכלה על טולוס במבט בוחן. " מה קרה ?, יש לי משהו בשיניים?" אמר טולוס והתחיל לחפש מה יש לו בשיניים . "אין לך כלום בשיניים , זה פשוט שאתה הוצעת אותי משם , אז גם אתה חייל על?". טולוס הינהן לשלילה ואמר " אני לא הייתי שם מספיק זמן ". לילה הנהנה " עם זה שווה משהו אני בתוכה שאתה הייתה יכול להיות חייל על הרבה יותר טוב ממני ". טולוס חייך " אני כבר הייתי חייל חשוב במלחמה אחת , ולא כל כך הצליח לי " אמר טולוס והצביע על העיניים הצהובות שלו המסמנות אותו כאדם שברח מהשאול. לילה חייכה והלכה לדבר עם ארתוריה . " מה את עושה ?" . ארתוריה אפילו לא הסתובבה היא פשוט ענתה " מנסה להבין מה המשך הדרך ". " המשך הדרך לאן ? ". ארתוריה סובבה את הפנים שלה ללילה ואמרה " טולוס לא סיפר לך ?, אנחנו כבר בחצי הדרך להר האולימפוס". הלב של לילה צנח , העם היא סוף סוף תקבל נקמה ? , מה היא תעשה אחרי שהי תנקום , העם היא בכלל יכולה לנצח את זאוס. כל המחשבות של לילה נקטעו בגלל קולה של ארתוריה שאמרה " מצאתי !!!, קדימה כולם , יוצאים שוב לדרך עוד עשר דקות ".

ציידי האלים: האולימפוסWhere stories live. Discover now