10. 3 וחצי מטר

21 2 0
                                    

טולוס לילה ורייקון  סוף סוף הגיעו לכניסה למצודה, אבל בצורה מוזרה השערים היו פתוחים. לילה נכנסה וראתה מאות נתיני ארס עומדים ונותנים להם לעבור , כאילו הם ידעו שהם יגיעו. טולוס הלך מאחורי לילה ושמר שאף אחד לא יתקוף. טולוס ראה שרוב האנשים פחדו ממנו , אחרי הכול טולוס היה בן אדם גדול ושרירי, ובכלליות הוא נראה כמו מישהו שאתה לא רוצה להתעסק איתו. בסוף הם הגיעו לשערים של הטירה האמצע המצודה. לילה ניסתה לפתוח את הדלתות הכבדות. טולוס התקדם לעזור לה אבל שנייה לפני לילה פתחה אותם. שלושתם נכנסו פנימה.. במרכז החדר היה כבר מלכות שעליו ישב בן אדם קטן במיוחד, לא יותר ממטר ו40. האדם התחיל לדבר במבטא מוזר , לכל האלים היה מבטא לא ברור אבל לאיש הזה היה מבטא שהיה שילוב בין מבטא בריטי לגרמני. " אז הגעתם בסוף". לילה התקדמה לכיוון האיש במהירות , עד שטולוס עצר אותה ואמר " הכס רחוק יותר ממה שהוא נראה". פתאום לילה הבינה שהיא הלכה כבר 100. והאדם נראה כאילו הוא גדל רק ב10 סנטימטרים. האדם היה חייב להיות ענק. האדם קם והתקדם לכייונם. בסוף הוא נעמד מולם. העצמות של לילה קפאו , היא לא יכלה לזוז. טולוס היה האיש הכי גבוה שהיא ראתה , יותר מזאוס , אבל האיש הזה היה גבוה מטולוס ביותר ממטר. האדם סובב את כף ידו ואוטומטית נוצר שריון ברונזה על כל הגוף שלו. האיש הרים את היד שלו ונוצר לו מגן עור ומתכת על היד , וביד השנייה נוצר לו גרזן קרב דו כיווני , עם ידית ארוכה. האיש כרע ברך ואמר. " לילה , סוף סוף , אני לא. עומד לפגוע בך". לילה עשתה פרצוף מבולבל ואמרה " למה ?". האיש קם ואמר " אני אולי אל המלחמה אבל אני לא עומד להרוג את הבת שלי" .

ציידי האלים: האולימפוסWhere stories live. Discover now