טולוס הגיע לצוק , הוא התיישב על הברכיים שלו ליד לילה והוריד לה את השיריון. מתחת לשיריון טולוס ראה את החולצה השחורה של לילה ספוגה בדם. טולוס התחיל לנסות לעשות החייה. . הוא שם את היד שלו של החזה של לילה ואת היד השנייה על היד הראשונה. טולוס התחיל ללחוץ עם הידיים בקצב , אבל הייתה בעיה אחת , טולוס לא ידע איזה קצב צריך. פתאום הוא שמע קול מוזר מאחוריו , קול עמוק אבל צרוד , הקול גם נשמע ילדותי באותו הזמן.טולוס הסתובב ואף אחד לא עמד שם. ואז הקול אמר "מאליך". טולוס הסתכל למעלה וראה את רייקון. טולוס הבין שרייקון מתקשר איתו. רייקון המשיך לדבר " לילה לא תמות , כי אני ידריך אותה איך לעשות החייה". טולוס הינהן , רייקון התחיל לאומר בום בקצב , כל פעם שרייקון אמר בום טולוס לחץ והרפה במהירות. "בום , בום , בום, בום , בום " . פתאום לילה הקיאה כמות גדולה של מים , ואפילו דג קטן אחד. טולוס עזר לה לעבור למצב של שכיבה. לילה ראתה את הפצע שלה. בפצעים טולוס כן ידע לטפל. הוא הרים ללילה את החולצה עד למקום שהוא יכל לראות בוא את הפצע. טולוס קרע חלק מהחולצה שלו שהייתה על הצוק וליפף. אותה סביב הבטן שלי לילה , טולוס הידק את הקשר ואז לחץ על הפצע כדי לעצור את הדימום. טולוס אילתר תחבושת. " מאיפה אתה יודע לעשות את זה ". אמרה לילה בזמן שהיא מורידה את החולצה שלה חזרה למקום הרגיל שלה. טולוס חייך ואמר " אני הייתי בצבא שכחת?" . לילה ציחקקה . פתאום הקול של רייקון דיבר , אבל הפעם גם טולוס שמע אותו. לילה שמעה מה רייקון אמרה ואמרה לטולוס " רייקון אומר שהוא אומר.. " . טולוס קטע את לילה והשלים את המשפט שלה " מודה לי ".טולוס חייך ואמר " כן , את לא היחידה עכשיו". טולוס עזר ליליה לקום והם המשיכו ללכת בכיוון המצודה.
YOU ARE READING
ציידי האלים: האולימפוס
Fantasyאחרי שאבא שלה נרצח על ידי אל משוגע חייה של לילה משתנים מקצה לקצה , בעזרת אלים אחרים והדרקון הנאמן שלה לילה תצטרך לתפוס ולהרוג את האלים החזקים ביותר. הספר הראשון בסדרה ציידי האלים , ספר פנטזיה עם מתח צחוקים וכיף.