23. תאמין לי , האלים לא צריכים את זה

15 1 0
                                    

לילה טולוס ארתוריה ורייקון הלכו , הם כמעט הגיעו לאולימפוס כשלילה שמה לב לזה שאחד מהבתים בכפר שלה לא היה הרוס , הוא היה גדול יותר ,ממש כמו טירה. החבורה הלכו לבית, לילה דפקה בדלת. צעדים נשמעו מתוך הבית , אחרי קצת זמן הדלת נפתחה. לילה זיהתה את מי שפתח את הדלת , זה היה חבר טוב של אבא שלה בשם רונאן מהתקופה שהיא הייתה ילדה. האדם מיד הכניס אותם הביתה. " לילה , אני לא מאמין שאנחנו נפגשים שוב אחרי כל כך הרבה זמן , אחרי שאבא שלך מת לא חשבתי שאני יראה מישהו מהכפר עוד לעולם ". לילה הנהנה וחייכה. רונאן דפק לעצמו על המצח ואמר " איך יכולתי לשכוח , אני לא היחיד פה , לודיה , רוי , בטני !!!". במהרה אישה מבוגרת,  בערך בגיל של רונאן ושני אנשים,  אחת בערך בגיל של לילה , ואחד נראה כאילו הוא בגיל של טולוס למרות שטולוס היה בן 250. רונאן הציג אותם כאישתו והילדים שלו. " מה אנחנו עושים פה , אנחנו צריכים לחגוג,  היום בערב אני אכין ארוחה מיוחדת , בשביל המפגש המרגש הזה" אמרה לודיה אשתו  של רונאן בצורה שמחה מידי. בלי התראה רוי לקח את טולוס ובטני לקחה את ארתוריה ולילה , לילה יכלה לראות את רונאן מוציא את רייקון החוצה. בטני לקחה את לילה וארתוריה לחדר שלה שם היא נתנה להם בגדים מהודרים לארוחה. לילה לבשה שמלה ארוכה ואדומה וארתוריה לבשה חולצה שחורה ארוכה וטוגה לבנה מעל. לילה בטני וארתוריה יצאו מהחדר אחרי זמן מה , כשהם יצאו יכלו להריח את הבישולים של לידיה. הדלת לידם נפתחה וטולוס ורוי יצאו לבושים חליפות מהודרות. כולם ירדו אל השולחן , לילה לא הבינה איך כבר הגיעה הערב , הזמן עבר מהר משחשבה. כולם התיישבו בשולחן. הערב התחיל בצורה נפלא , לודיה בירכה על האוכל ואז כולם הרימו כוסית. " אני אלך להביא את האוכל" אמרה לודיה בשמחה גדולה מידי. טולוס קם מיד אחירה ואמר " אני אלך לשירותים". טולוס הלך במסדרונות של הבית עד שמצא חדר קטן עם שלט שאפשר לסובב כדי שיואמר " נא לא להפריעה" , " זה חייב להיות השירותים" אמר טולוס לעצמו בשקט. טולוס פתח את הדלת. בפנים הוא ראה חדר מאלה בשלדים , ומזבח עם סכין נחושת מונחת עליו. " אלה לא השירותים , לעזאזל" אמר טולוס לעצמו שוב. טולוס סגר את הדלת ורץ לשולחן האוכל. " לילה , ארתוריה !!!,לודיה לא מביאה  את האוכל ואנחנו לא כאן לארוחת ערב , הם עובדים על אנשים להיכנס כדי שהם יוכלו להקריב אותם האלים!!!". לילה וארתוריה קמו מהשולחן באיטיות. רונאן שקשק בראשו ואמר " טולוס , באמת קיוויתי שלא תמצא את זה". פתאום רוי ובטני שלפו סכינים וחרבות. לודיה יצאה מהמטבח עם סכינים ורונאן הוציא קרוס-בוו. טולוס ניסה להפעיל את מתנת האל שלו אבל כלום לא קרה. " אוי טולוס, הכוחות שלכם לא עובדים פה , בגלל הקרבה הגדולה לאלים הכוחות של כל אל זוטר או של כל מתנת אל לא עובדים פה " אמר רונאן בשמחה. " מזל שאני גם הייתי חייל " אמר טולוס ומייד נתן אגרוף לבטני בבטן שהעיף אותה לצד השני של החדר. רוי רץ  על טולוס , טולוס תפס לא את היד סובב אותו ונתן לו 10 אגרופים רצופים לבטן , טולוס בעט ברוי שעף לרצפה. טולוס הלך לכיוון רונאן. " רונאן , אתה באמת חשבת שאתם תוכלו לנצח אותי ככה ?" אמר טולוס בזמן הליכה לכיוון רונאן. פתאום משום מקום לודיה קפצה על טולוס ותקעה לו סכין בגב. טולוס נהיה ישנוני, אחרי הקרב נגד דמטר ולהיכנס לסטיקס כדי להוציא את לילה לא היה לטולוס הרבה כוח . טולוס התחיל לנטות קדימה כאילו עוד רגע הוא נופל על הפרצוף " הייתי צריך לצפות את זה " אמר טולוס רגע לפני שקרס על הרצפה. רונאן ולודיה התחילו ללכת לכיוון ארתוריה ולילה שהיו מוכנות לתקוף . " אני מצטער לילה , האלים רוצים קורבנות , ואני לא עומד לתת להם לעשות למשפחה שלי מה שהם עשו לכפר". רונאן ולידיה המשיכו ללכת לכיוונם באיטיות עד שנשמע קול חזק של בום , משהו הפיל את דלת הכניסה. לילה הסתכלה לכיוון הדלת וראתה צורה של אדם גדול , בערך 3 מטר וחצי , האדם היה  לבוש בשירון נחושת עם גלימה אדומה , לאדם היה שיער לבן ארוך ופנים צעירות ויפיפיות , לאדם היו מאות צלקות על הפנים. לילה ידעה מי זה היה למרות זה שלעולם לא ראתה אותו בלי הקסדה היא ידעה , האדם שעמד מולה היה ארס. " תאמין  לי , האלים לא צריכים את זה ". אמר ארס בקול אטום והרים את ידו לכיוון רונאן ולודיה. פתאום יצאו מהיד 4 סכינים אחד פגע בבטני אחד ברוי אחד בלודיה ואחד ברונאן, כל הארבע צנחו על הרצפה. ארס הלך לארתוריה ולילה , הרים את טולוס על הכתף שלו , מעשה מרשים במיוחד בהתחשב בגודל של טולוס. " קדימה , אתם צריכים להיות באולימפוס לא ?" אמר ארס ושיגר את לילה ארתוריה רייקון טולוס ואותו להר האולימפוס.

ציידי האלים: האולימפוסWhere stories live. Discover now