19. אכילס

14 1 0
                                    

לילה ורייקון חזרו לאדמה ליד טולוס וארתוריה. ההר התחיל לחזור לאדמה שטוחה לאט לאט. ארתוריה קמה בקושי רב והלכה ללילה. " לילה אני חושבת שאני יודעת מה רצית לאמר לי , את וטולוס במסע להרוג את כל האלים האולימפיים ואת האדס ?, עם כן אני אתכם, ויש לי רעיון". לילה עשתה פרצוף מתעניין " מה הרעיון?". ארתוריה קראה לטולוס ואז התחילה לדבר " לנו לבד כמו שאנחנו אין סיכוי לנצח את כל האלים הכי חזקים , ראיתם מה קרא עכשיו נגד דמטר. אז הרעיון הוא לשדרג את עצמנו , להפוך את עצמנו לבילתי פגיעים וחזקים יותר מתמיד. אני חושבת שאנחנו צריכים ללכת לשאול , ולעושת כמו אכילס ולהישתף במי נהר הסטיקס". לילה הייתה מבולבלת. " את משוגעת ? , הסטיקס אולי נותן גוף בילתי פגיע והופכת אותך לבן אל-מוות, אבל חוץ מאכילס אף בן אדם לא שרד את הכאב שהנהר גורם" צעק טולוס . ארתוריה חייכה "בדיוק בגלל זה זה לא עומד להיות בן אדם" אמרה ארתוריה והסתכלה על לילה. לילה נדהמה , " את חושבת שאני אלה מספיק חזקה?, אני אלה זוטרה ארתוריה , סיכוי טוב שאכילס היה יותר חזק ממני לפני שהוא טבל בסטיקס , וכן אני יודעת שהוא היה תינוק". ארתוריה שמה יד אחד על המצח של טולוס ואת היד השנייה על המצח של לילה,רייקון עף ונחת על הרגל שלה , ארתוריה הזיזה את הרגל שלה למצח של רייקון. ואז משום מקום כל העולם סביבם השתנה , ארתוריה הריצה להם בראש סימולציה. " הכנתי נהר מזויף, הוא כואב בדיוק כמו הסטיקס אבל אני יכולה להעלים אותו מתי שבא לי". לילה הסתכלה על ארתוריה בחשש ואז התחילה ללכת. לילה נעמדה השפת המים הסגולים הכהים של הסטיקס המזויף. ואז היא נכנסה.

ציידי האלים: האולימפוסWhere stories live. Discover now