14.הנדריקס

16 2 0
                                    

טולוס ולילה ישבו באחד היציעים ואז נשמע קול של חצוצרה. 10 אבירים לבושים בשריון כסף עם סמל של חרב ומגן על החזה נכנסו רכובים על סוסים עם שריון. הם נעמדו בחצי מעגל. ואז נכנס אדם עם שריון כסף עם עיטורי זהב וגלימה אדומה, האדם רכב על סוס לבן כמו שלג לבוש בשריון זהב . האדם נעמד במרכז חצי המעגל שהאנשים האחרים יצרו. אדם נמוך במיוחד שלבש גלימת מכשפים וברדס ירוקים עם עיטורים שחורים וחגורה חומה שהייתה עשויה בחבל. האיש התחיל לדבר. " המלך הנדריקס ארתור ילחם באבירי המסדר", האיש נשמע צעיר , כמעט כמו ילד. האיש יצא מהזירה.  המל התקונן ללחימה וגם כל האבירים. הנדריקס הינהן בראשו לאביר שעמד במרכז חצי המעגל , האביר נראה כאילו הוא המפקד של האבירים. האביר הרים את היד שלו לכיוון הנדריקס בזמן שצעק "לתקוף". לילה הסתכלה על טולוס שהיה נראה לחוץ בצורה מוזרה. כל האבירים הסתערו על הנדריקס. הנדריקס התחיל לרוץ במעגלים סביב כל האבירים , ואז הוא שם את החרב שלו בצד הגוף שלו , החרב פגעה ברגליים של שלושה מהסוסים. אחד הסוסים עלה על הרגליים האחוריות שלו והעיף את הרוכב שלו באויר , האביר נפל על הרצפה קם והתחיל לרוץ  לכיוון הנדריקס. שני הסוסים האחרים המשיכו לרוץ לכיוון הנדריקס. אחד האבירים הגיעה מאחורי הנדריקס וירה חץ שפגע להנדריקס בכתף. הנדריקס נפל מהסוס. הנדריקס נעמד עם החרב שלו שלופה קדימה והאביר שירה בוא נתקע בחרב ועף אחורה , הוא עף ופגע בחומה שתחמה את הזירה. הנדריקס הסתובב וראה את האביר שנפל מהסוס רץ עליו , הוא קפץ עשה סלטה וזרק את החרב שלו למטה. החרב פגע באביר אחר בזמן שהנדריקס נחת על האביר שרץ עליו , הנדריקס כבר טיפל בשלושה מתוך עשרה. שני הסוסים שהנדריקס פגע בהם מקודם לא יכלו לרוץ יותר בגלל הרגליים הפצועות שלהם אז הם התיישבו. הנדריקס זרק שני סכיני זריקה שפגעו בכתפיים של שניהם. באותו הרגע לילה הבינה שני דברים , הראשון היה שהנדריקס ניצח כבר חמישה אנשים כשיש לו חץ בכתף והשני היה שהנדריקס בכוונה לא פגע באף אחד מהם פגיעה קטלנית, כולם שרדו. הנדריקס שלף חץ וקשת וצלף בעוד שלושה אנשים , נשארו רק שני אנשים. האיש הראשון היה מאחורי הנדריקס והוא פגע להנדריקס ברגליים. הנדריקס נפל על הרצפה אבל גם זרק סכין זריקה על האיש בזמן הנפילה. נשאר אחד , האחד היה המפקד. הנדריקס קם , אבל לא היו לו יותר נשקים. המפקד ירד מהסוס והוריד את כל הנשקים שלו. המפקד אמר " אני מאמין בקרב פייר". הנדריקס הינהן. המפקד הוריד את הקסדה שלו ומתחת היה אדם בלונדיני עם זקן קצר וצלקות, הנדריקס הסתער על האדם. ברגע שהוא הגיעה האדם שלף סכין קטנה תפס את הנדריקס בנעילת ראש ואמר " ליריב תמיד יש קלף בשרוול". הנדריקס ענה לו " נכון" . הנדריקס שלף סכין גם הוא יצא מנעילת הראש והחזיק את הסכין על הצוואר של האביר. האביר חייך ואמר " האימונים שלך הסתיימו". הנדריקס הוריד את הסכין ואמר " אז עכשיו אתה האביר המגן שלי ? , לאנסלוט?".

ציידי האלים: האולימפוסWhere stories live. Discover now