"מה!!!!!" צעקה לילה אל ארס שאמר שהוא אבא שלה לפני רגע. " עם אתה חושב שאני עומדת להאמין לך , אז אתה חולם" אמרה לילה. ארס התקרב ואמר " אני יודע שזה קשה לעכל אבל אני לא משקר , את הבת שלי , את באמת חשבת שאת הבת של אל זוטר שהכוחות שלו לא קשורים לשלך, ואמא שנעלמה?" . לילה לא ידע מה לאמר. היא הסתובבה לטולוס , הפרצוף שלו היה כועס , מאוד כועס. טולוס הלך לארס ואמר לו " לא אכפת לי מה אתה , אתה אל , וכמו שראית רוב האלים לא כל כך בסדר בראש כרגע". ארס הסתובב ואמר בעצב " טולוס , לא רציתי שתמות , אולי אני אל המלחמה אבל אני לא יוצר אותה , כל פעם שאני על כדור הארץ מלחמה פורצת , בגלל זה אמרתי להאדס להתייחס אליך טוב , כי זה היה באשמתי". טולוס לא ידע עם לכעוס או לסלוח לו על הכול . לילה עדיין לא ידעה מה לאמר. ואז משום מקום פתאום טולוס קפץ על ארס. ארס היה מבולבל אז הוא אמר לטולוס ששלח אגרופים בילתי פוסקים לפנים שלו "אני לא רוצה לפגוע בכם טולוס , ועוד קצת זמן הנתינים יכנסו ולא יחרמו".טולוס קם מארס , לילה ראתה כעס חזק. טולוס הכין את כל הגוף שלו לקרב , ואז מתנת האל שלו התחילה לעבוד. השרירים שלו גדלו לאט לאט , טולוס זהר בהילה לבנה. החולצה הכתומה של טולוס נקרע מהגוף שלו בגלל שהשרירים שלו גדול והתחזקו.טולוס הרים את היד באוויר, פתאום נוצר לו מטא ביד, המטא היה ענף עץ עם פיצול בקצע שלו. טולוס רץ לארס. ארס ניסה להגן , אבל לטולוס היה את הכוח של זאוס , אבא של ארס שחזק ממנו. טולוס חבת בארס וצעק " בגללך מתתי , בגללך כל זה קרה לי". ארס כבר היה על הרצפה , טולוס הפסיק לתקוף את ארס , הוא נעמד והתנשם , הוא מצמץ והעיניים שלו התחלפו להיות לבנות לחלוטין. טולוס נשם נשימות עמוקות ואמר " לא , אני לא כמוך , אני לא הורג כל מה שמעצבן אותי". טולוס התחיל לקטון לגודל המקורי שלו שלא היה קטן במיוחד. העיניים של טולוס חזרו להיות צהובות. ארס לא הבין איך טולוס הצליח לנצח אותו בלי מאמץ. טולוס יצא מהירה של ארס ואחריו יצא גם רייקון. לילה הסתכלה על ארס במבט כועס ואמר " אתה חושב שזאת קללה , אבל אתה בוחר להתחיל מלחמות". לילה יצאה מהטירה . ארס שכב על הרצפה ולא הבין מה קרה.
YOU ARE READING
ציידי האלים: האולימפוס
Fantasiאחרי שאבא שלה נרצח על ידי אל משוגע חייה של לילה משתנים מקצה לקצה , בעזרת אלים אחרים והדרקון הנאמן שלה לילה תצטרך לתפוס ולהרוג את האלים החזקים ביותר. הספר הראשון בסדרה ציידי האלים , ספר פנטזיה עם מתח צחוקים וכיף.