לילה ישבה והסתכלה על האבן שנפלה מאפרודיטה במשך שעות ארוכות. האבן הייתה מגולפת ומעוצבת כמו אבן אודם יקרה. לילה לא ישנה היא הסתכלה על האבן במשך רוב הלילה עד שהיא ראתה עד רייקון זז בחוסר נוחות אז היא שאלה אותו " מה קרה לך?". " בגלל שאנחנו מחוברים אז אני שומע את כל המחשבות שלך ואני לא יכול לישון בגלל זה " השיב רייקון. לילה הניחה את האבן בצד וניסתה לישון. " נו באמת , עכשיו זה אפילו גרוע יותר , תשתוק , תשתוק , תשתוק !!" צעק רייקון על הקול של המחשבות של לילה. בסוף לילה נרדמה. לילה קמה לריח של אוכל מתבשל על המדורה, כשהיא פתחה עיניים היא ראתה את טולוס מבשל מרק. לילה קמה למצב ישיבה ואמרה "ממתי אתה כל כך עליז?". טולוס חייך שלף את האבל מהתיק שלו ואמר " האבן הזאת היא הדרך שלי לחזור לאליסיום , יש שם את הנשמה של אפרודיטה , אני חושב שזאוס כנראה ירצה את זה , ואז אני יעשה איתו עסקה". לילה חייכה , אבל היא לא באמת ידעה מה לאמר. בצהריים הם הלכו למצוא מישהו שיכול להסביר מה זאת האבן הזאת. הם שאלו אנשים וכולם הפנו אותם לאיש אחד , ריקלוס. אז הם הלכו עליו. הם הגיעו לבית קטן ורעוע , הבית נראה כאילו הוא עומד להישבר. הם דפקו בדלת ורעש של קרשים חורקים מתחת לרגליים של בן אדם התחיל. הדלת נפתחה בקול חריקה גדולה וצורמת. מאחורי הדלת עמד אדם קטן ,האדם לבש שמלת לילה לבנה עם כתמים, על הראש שלו הייתה קרחת ושתי קרניים קטנות.
טולוס הסתכל על האדם והבין מיד שהוא לא היה אדם רגיל. ריקלוס היה סאטיר , חצי אדם חצי תיש. לילה שלפה את האבן מהכיס שלה. ריקלוס ראה את האבן ומיד אמר להם להיכנס. בתוך הבית הייתה מיטה קטנה ושולחן עם דפי מחקר וקונספירציות. ריקלוס התחיל לדבר " הרבה אנשים חושבים שהאלים האולימפיים הם בני אל מוות , אבל הם יכולים למות כמו כל אל אחר, פשוט הנשמה שלהם יצאת מהגוף שלהם ויוצרת לעצמה אבן חן , עם משלבים את אבן החן עם גוף שיכול לעמוד בכוח האל חוזר לחיים, לכם יש את אפרודיטה. חלק מהאבנים מגיבות אחת לשנייה , לדוגמא אפרודיטה ובעלה הפייסטוס,
גם זאוס והרה ועוד הרבה שילובים." טולוס לילה ורייקון יצאו מהבית, השאלה הייתה מה עושים קודם , מחזירים את אפרודיטה , או נוקמים בזאוס ?.
YOU ARE READING
ציידי האלים: האולימפוס
Fantasiאחרי שאבא שלה נרצח על ידי אל משוגע חייה של לילה משתנים מקצה לקצה , בעזרת אלים אחרים והדרקון הנאמן שלה לילה תצטרך לתפוס ולהרוג את האלים החזקים ביותר. הספר הראשון בסדרה ציידי האלים , ספר פנטזיה עם מתח צחוקים וכיף.