Ben Akane Watanabe. Sıradan normal bir kızım. Burası benim beşinci okulum. Ailemin işleri yüzünden çok fazla okuldan transfer olup okulumu değiştirmek zorunda kaldım. Gittiğim okullarda uzun süre kalamadığım için pek arkadaşım olmamıştı. En azından bir tane arkadaşım olmasını istiyorum...Evet yine farklı bir okula gideceğim günün sabahı için uyandım. Artık bunlara alışmıştım. Hemen kahvaltımı yapıp okula erken gitmek istedim çünkü bu okulu merak ediyordum. Hızlıca hazırlanıp yola koyuldum. Belki erken gidersem en azından bir kişiyle tanışırım diye düşünüyordum...
Okula geldim. Dışardan çok iyi görünüyordu. Biraz heyecanlıydım, çünkü bu okul önceki okullarımdan daha büyük ve güzeldi. İçeriye girdiğimde oradaki öğretmenlerden yardım istedim. Onların sayesinde sınıfımı ve sınıf öğretmenimi bulmuştum. Ders başladığında yeni sınıfımda kendimi tanıtacaktım.
Bir süre sonra ders zili çaldığında herkes sınıflarına dağılmaya başladı. Ben kapının önünde beklerken sınıf öğretmenim beni içeriye çağırdı.
Sınıf Öğretmeni : Hoşgeldin. Bize kendini tanıtır mısın lütfen?
Akane : Tabii ki. Herkese merhaba. Ben Akane Watanabe. Hepinizle tanıştığıma memnun oldum.
Bu sınıfa yeni transfer oldum. Umarım hepinizle çok iyi anlaşırız...Orta sıralarda boş bir yer vardı. Oraya geçtim. Sınıfa ve ortama alışmaya çalışıyordum ama zaten alışamadan gideceğim aklıma gelince bu çabamın boş olduğunu farkedip boş versene burdan da gideceksin zaten diyerek, kendi kendime konuşuyordum.
Teneffüs zilinin çalmasından hemen sonra arkamdan bir ses duymamla irkildim.
Shina : Merhaba Akane. Ben Shina. Tanıştığımıza memnun oldum.
Arkama baktığım da saçları uzun sarı saçlı tatlı bir kızdı. Biraz şaşırdım. Gittiğim okullarda hiç kimse benimle konuşmamıştı. Burda da öyle olacağını düşünüyordum. Sonrasında Shina bana tekrar seslendi...
Shina : Hey, iyi misin? Dalıp gittin. Yoksa korkuttum mu?
Bende hemen cevap verdim.
Akane : Kusura bakma. Bir anda gelince şaşırdım. Bende tanıştığımıza memnun oldum Shina.
Shina : Ah lütfen endişelenme. Sadece tanışmak istedim. Okulu gezdirmemi ister misin? Sonrasında da sana kulübümüzü göstermek istiyorum."
Akane : Evet, aslında çok iyi olur.
Shina bana okulu gezdirdikten sonra en sonunda beni kulübüne götürüyordu. Çok tatlı ve neşeli bir kızdı. Bana okuldaki her yeri gösterip anlatmıştı. En sonunda beni kulübe getirdiğinde çok şaşırdım. Tamamen resim için açılmış bir kulüptü. Ve resim çizmek benim en sevdiğim hobimdi. Cidden o kadar güzeldi ki gözlerimi alamıyordum. Duvarlarda asılı olan birçok güzel eskizler ve çalışmalar vardı. Resimlere bakarken en köşede ki masada resim çizen bir kişi gözüme çarptı.
Akane : Shina şuradaki kişininde çalışmasına bakabilir miyiz? Buradan çok güzel görünüyor. Nasıl olduğuna bakmak istiyorum.
Konu resim olunca ilgimi fazlasıyla çekiyordu. Bu yüzden o kişininde çalışması harika göründüğü için kim olduğunu çok merak etmiştim, acaba kimdi?
-----------------------------------------------------------
Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım bu yüzden hatalar olabilir onlar için üzgünüm elimden geldiğince düzgün yazmaya çalışacağım.Bölüm hakkında görüşlerinizi ve yorumlarınızı belirtirseniz çok mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE ARKADAŞ
Mystery / ThrillerHerkes gibi normal bir hayatı olan sıradan bir kızdım. Fakat sonrasında hayatıma birinin girmesiyle tüm hayatım değişmişti. Ne yaparsam yapayım ondan kurtulamıyordum. 5.okuluma gelmemle başladı herşey... •Kurguyu ve kitaptaki herşeyi ben yazıyorum.