Bölüm 13

81 8 28
                                    

Bu durumu nasıl açıklasam bilmiyorum. Sonuçta basit bir yalana inanmazdı.

Ozou : Doğru söylüyorsun. Ama bu olayı çok merak ediyorum. Akaneciğim ne karıştırıyor acaba.

Dedi oda gülerek. Cidden ne yapsam?
Birkaç şey daha görürse tahmin edebilir ne olduğunu.

Akane : ...
Ozou : Sana güveniyorum. Umarım beni hayal kırıklığına uğratmazsın.
Akane : Hala bana güveniyor musun?
Ozou : Evet, güveniyorum.
Akane : Peki hayal kırıklığına uğratırsam ne yaparsın?

Ozou az önceki yüz ifadesini bırakıp ciddi bir yüz ifadesi takınmıştı. Böyle soğuk bakması bana herşeyi anlatıyordu.
" Öyle bir şey yapamazsın." Der gibiydi. Yaparsam beni pişman edeceğini sonuna kadar hissediyordum. Bir insanı konuşmadan bile manipüle edebiliyordu. Sen gerçekte kimsin? Bunu öğreneceğim.

Ozou : Uğratmazsan iyi olur.
Akane : Merak etme. Daha yakın olduğumuz da söylerim.
Ozou : Öyleyse daha yakın olmamız için uğraşacağım.

Tekrar gülümsedi. Az önce aşırı gerilmiştim.

Akane : Şimdilik gidiyorum.
Ozou : Görüşürüz. Kendine iyi bak.

Arkamı dönüp ilerlemeye başladım. Bir süre sonra Ozou'dan baya uzaklaştım. Yağmurda şiddetlenmişti.

Baya ıslanmıştım. Saçlarımdan su akıyordu. Ama yapmam gereken şeyleri halletmem gerekiyordu.

Varmam gereken yere vardıktan sonra Yağmurun vurmadığı bir yere oturdum. Kollarımı dizlerimin üstünde bağlayıp kafamı dizimin üstüne koydum. Bunu yapmaktan sıkılmıştım. Ama bir yandan da yapmam gerekiyordu. Düşüncelere dalıp gitmiştim. Başımı kaldırıp havaya baktım. Ben buraya gelene kadar suyum çıkmıştı. Muhtemelen Ozou'da bu durumdadır. Umarım hasta olmaz.

Arkamdan bir ses geldiğinde kafamı çevirip baktım. Gelen Rin'di. Ozou'nun gördüğü o çocuk. Benden iki yada üç yaş büyüktü.

Rin : Böyle yaparsan hastalanırsın.

Dedikten sonra üstüme bir ceket bıraktı. Bende oturduğum yerden kalktım.

Akane : Ne oldu?
Rin : Sana ihtiyacımız var.
Akane : ...

                               ...

2 gün sonra:

Sabah uyanmıştım. Yataktan yuvarlanarak kalktıktan sonra yüzümü yıkadım. Okula gidecektim. Üstümü giyip hızlı bir kahvaltı yaptıktan sonra hızlıca evden çıktım.

Resim çizmek istiyorum. Bir sürü şey yaptım, artık biraz dinlenmem gerek. Neyse ki uzun bir süre rahat olacağım. Yavaş adımlarla okula doğru ilerliyordum. Ana caddeye çıktım. Bu caddede ya Ozou ya Shina'yla karşılaşıyordum. Bugün oldukça sakin görünüyor. Okul binasına girip sınıfıma çıktım. Etrafa baktığım da Shina'yla Mizu'yu gördüm. İyi anlaşıyor gibi görünüyorlar. Fakat Haru daha gelmemişti. Haru bu saatlerde hep burada olurdu. Neden gelmedi acaba?

Akane : Günaydın.
Shina : Günaydın.
Mizu : Günaydın.

Ah galiba Mizu Shina'yla olan sohbetini böldüğüm için kızdı. Tamam tamam rahat bırakıyorum sizi.

Akane : Neyse hadi görüşürüz.
Shina : Nereye?
Akane : Yerime oturacağım.

Dersin başlamasına daha vardı. Yerime geçtikten sonra çantamdan eskiz defteriyle kalem çıkardım. Birşeyler karalıyordum. Telefonuma bir bildirim gelmişti. Cebimden çıkarıp baktım. Haru mesaj atmıştı ve bana birkaç gün okula gelmeyeceğini söylemişti. Neden? yazıp telefonu cebime geri koydum. Bir süre sonra zil çalmıştı. Shina arkama oturdu ve her zamanki gibi derslerden bıktığıyla ilgili söyleniyordu.

Shina : Şimdi fark ettim. Ozou nerde?
Akane : Bilmem görmedim.
Mizu : Resim atölyesindeydi.
Akane : Duymuştur zili ozaman.

Demiştim ama öğretmenimiz gelmişti.
Fakat o derste yoktu. Yine dersi asıp kesin orada çizim yapıyordur. Bende aynı şeyi yapmak isterdim ama bu dersi dinlemezsem hayatta anlamam.

Ders bittikten sonra tenefüste resim atölyesine geldim. Yavaşça kapıyı açtım. Ozou pencerenin önündeki masadaydı. Kollarını kafasının altına koymuş uyuyordu. Yavaş bir şekilde yanına geldim. Uyurken çok masum görünüyor. Bunu söylemeden edemeyeceğim ama cidden çok fazla yakışıklıydı. Yakışıklı bir arkadaşım olmasına sevinmeliyim. Ama bu masum yüzün arkasında farklı birisi var... Gözlerini açmadan gülerek konuşmaya başladı.

Ozou : Beni mi izliyorsun, Akane?
Akane : Evet çok yakışıklı olduğundan gözlerimi senden alamıyorum.

Gözlerini açıp daha çok gülmeye başladı.

Ozou : Hadi ama sen böyle şeyleri kolayca söylemezsin.

Sen bide beni Shina'nın yanında gör.

Akane : Ben olduğumu nasıl anladın?

Yine aynı bakışı yapıyordu. Şu asla anlamadığım boş bakış. Normalde yüzünü okumayı az çok anladım ama bir tek bunu çözemiyordum.

Ozou : Nefesin...
Akane : ?
Ozou : Nefes alış verişinden anlıyorum.

Ona biraz garip garip baktığım da yanlış anlamış olduğumu düşünüp hemen telaşla düzeltmeye çalıştı.

Ozou : Kulaklarım aslında iyi duyuyor. Senin çok sakin bir nefes alıp verme şeklin var. Diğerlerine göre daha sakin yani. Bazen nefes almıyorsun sandığım için alıştım diyelim.

Akane : İlginç bir yetenek.
Ozou : Seninde hiç böyle değişik şeylerin yok mu?
Akane : Vardır. Ama şuan hiç aklıma gelmiyor.
Ozou : Hmm...

Eh yine sessizleştik. Ne desem diye düşünürken tekrar ders zili çaldı. Beni kurtardın zil teşekkür ederim.

Akane : Derse gelmiyor musun?
Ozou : Yok ben uyumaya devam edeceğim.
Akane : Gece uyuyamadın mı?
Ozou : Evet. Neyse geç kalma, iyi dersler.
Akane : Sağol.

Resim atölyesinden çıkıp sınıfıma geldim. Yerime oturup Shina'yla fısıldayarak konuşmaya başladım.

Akane : Mizu ile senide ayıramıyoruz he.
Shina : O beni bırakmıyor.
Akane : Acaba neden?

Shina'yla uğraşmak çok zevkliydi. Hemen kızarmıştı. Utandığı için bana vurup duruyordu. Bende bu durumdan eğleniyordum.

Shina : O çok tatlı.
Akane : Evet öyle ama ben artık yalnız kalacağım. Sonuçta hep onunlasın.

Dedim Shina'ya üzülmüş gibi yaparak.

Shina : Yalnız kalmazsın merak etme.
Akane : Hey neden öyle imalı söyledin ve gülüyorsun? Çok şüpheli.
Shina : Bilmem kii.

Shinayla birbirimize kitaplarla girerken hoca gelince mükemmel bir hızla yerimize oturduk. Birbirimize bakıp gülümsedik. Zafer gülüşü. Bu sefer yakalanmadık. Yakalandığımızda azar yiyorduk.

Ozou'nun Ağızından;

Akane gittiğinde uyumaya çalıştım fakat uyuyamıyorum. Dün gece hiç uyumadım. Ve tabii ki halletmem gereken şeyi de hallettim. Üzgünüm Haru. Sana bunu yapacağımı düşünmezdim. Ama sen kendin istedin. Akane ile vakit geçirmen çok sinirimi bozuyordu. Seni onun yanında gördüğüm de sadece parçalara ayırıp öldürmek istiyordum. Böylesi daha iyi. Umarım bir daha görüşmeyiz...

-----------------------------------------------------------
~Umarım beğenirsiniz iyi okumalarr
~Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum

YANDERE ARKADAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin