Telefonu kapatıp tekrar Shina'yla konuşmaya başladım.
Akane : Evet dinliyorum seni.
Shina : Konuşmaya devam etmek isterdim ama zamanımız çok azaldı.
Saate bakınca dersin başlamasına çok az kalmıştı. Şimdi anlatsa bile yarım kalırdı.
Akane : Ozaman bu konuşmaya sakin bir şekilde sonra devam edelim.
Shina : Evet hadi gidelim.
Kalktıktan sonra tekrar sınıfa doğru yürümeye başladık. Garip bir his vardı içimde. Dönüp arkama baktım. Birisi bizi mi izliyordu?
Sınıfa geldik. Shina birşeyini unuttuğunu söyleyip gitmişti. Bende yerime geçtim. İçimde hala garip bir his vardı. Daha çok sanki birşey çok rahatsız ediyordu.
Rei : Hey Akane.
Akane : Efendim?
Rei : Neden ruh gibi duruyorsun?
Akane : Tuhaf hissediyorum.
Rei: Neden?Rei'nin kötü birisi olduğunu sanmıyorum. Sanırım ona söylesem sorun olmaz.
Akane : Shina'yla bahçede iken sürekli birisi bizi izliyormuş gibi geldi. Aşırı rahatsız oldum. Shina'ya söylemedim.
Rei kulağıma doğru eğilip fısıldadı.
Rei : Bence dikkat edin Akane. Üst sınıflar olabilir. Heryerde herşeyi konuşmayın. Size karşı kullanabilirler.
Akane : Anladım ama ne yapabilirler ki?
Bir dakika yoksa Shina bunu benden önce fark etti ve gitti mi?
Hemen kalkıp koşarak sınıftan çıktığımda Shina geldi.
Shina : Dersten mi kaçıyorsun Akane?
İyi görünüyor rahatladım. Birşey olacak diye korktum. Bu okuldaki ne olduğunu anlamadığım insanlar beni tedirgin etmeye başladı.
Akane : Yakalandım galiba.
Shina : Hadi hadi içeri.Beni ittirerek geri sınıfa soktu. Biraz daha rahatlamıştım... Hoca geldikten sonra ders işlemeye devam ettik.
6 Saat Sonra ;
Eve gelmiştim. Üstümdekileri çıkarıp rahat birşey giydikten sonra elimi yüzümü yıkadım.
Odama geri gelip kendimi yatağa attım.Bu okulda gerçekten garip şeyler dönüyordu. Ne olduğunu ben bile anlamamıştım. Bana zaten birşey yapamazlar ama Shina için endişeleniyorum... Ozou'nun böyle olması şu okulun durumundan sonra çokta garip gelmedi. Belki de güçlü olmak zorundaydı.
Kalkıp atıştırmalık birşeyler yedikten sonra zil çalmıştı. Gidip kapıyı açtım. Rin elinde siyah bir çantayla gelmişti.
Rin : Gelebilir miyim?
Akane : Gel.Mutfağın masasına geçtik. Rin'in karşısına oturdum. O sırada Rin çantayı masaya koyup bir sürü dosya çıkardı.
Akane : Araştırırken bir sıkıntı çıkmadı değil mi?
Rin : Hayır merak etmeyin. Sadece bazı dosyalara erişmek çok zorladı fakat hallettim.Akane : Güzel şimdi anlat bakalım.
Arkama yaslanıp kollarımı bağladım.
Rin : Tamam.
Ozou Otasaka şuan 16 yaşında. Ailesi hayatta, annesi ve babası beraber çalışıyorlar. Bir şirketin sahibiler. Ve ailesinin sürekli şirkette olduğunu öğrendim. Muhtemelen Ozou hergün evde tek başına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE ARKADAŞ
Mystery / ThrillerHerkes gibi normal bir hayatı olan sıradan bir kızdım. Fakat sonrasında hayatıma birinin girmesiyle tüm hayatım değişmişti. Ne yaparsam yapayım ondan kurtulamıyordum. 5.okuluma gelmemle başladı herşey... •Kurguyu ve kitaptaki herşeyi ben yazıyorum.