Shina'yla resim atölyesinde ki resimleri inceliyorduk. Hepsini bana heyecanlı bir şekilde gösteriyordu.
Shina'ya şu kişinin çalışmasına da
bakabilir miyiz diye sordum.
Shina bir anlığına duraksadı. Fakat hemen sonra güler yüzle hadi bakalım diyerek beni o tarafa doğru çekiştirdi.Shina : Selam, Ozou. Nasıl gidiyor?
Ah demek adı Ozou. Farklı bir ismi varmış. Yakından bakınca çalışması daha iyi görünüyor.
Ozou : Selam. Şimdilik iyi gidiyor.
Shina : Süper o zaman.Bende ikisinin konuşmasını dinliyordum. Ozou'ya biraz baktığım da sakin bir havası var gibiydi. Konuşurken kafasını çevirip bana baktı.
Ozou : Bu arkadaş kim? Onu ilk defa görüyorum.
Akane : Merhaba. Ben Akane.
Ozou : Ben de Ozou. Tanıştığımıza memnun oldum. Umarım iyi anlaşırız.Merakım Ozou'yla tanışınca gitmişti. İlk başlarda yakışıklı olduğu için kendini beğenmiş biridir diye düşündüm. Ama tam tersine kibar ve güzel konuşmuştu.
Ben düşünürken Shina bana seslendi.Shina : Akane eğer burayı sevdiysen kulübümüze katılmak ister misin?
Tabii ki bu teklifi geri çeviremezdim. Çünkü bu atölyeye hayran kalmıştım. İnanılmaz derecede güzeldi.
Shina'nın bana okulu göstermesi ve günlük derslerle beraber birinci okul günümü bitirdim. Eve dönüş yolunda keyfim yerindeydi. İlk defa birinci okul günüm güzel geçmişti. Yolun sonunda evime gelmiştim.
Akşam vakti olduğunda annem beni yemeğe çağırdı. Hep beraber yemeğe oturduk. Annemle babam normal hallerinden daha mutlu görünüyorlardı. Onlara ne olduğunu sordum.
Akane : Anne çok mutlu görünüyorsunuz ne oldu?
Akane'nin Annesi : Tatlım o kadar mutlu olduk ki sana söylemeyi unuttuk. Artık eskisi gibi sürekli yer değiştirmemize gerek kalmadı. Kalıcı olarak buradayız. Sende buraya alışmaya bak tamam mı?
Akane : Öyle mi? Bende burada ki okulumu beğendim. Bunu duyduğuma çok sevindim.
Yemekten sonra odama geçtim ve üstümü değiştirdikten sonra uyumak için yatağıma uzandım. Bugün olanları düşünüyordum. Bu okulu çok sevmiştim. Ve ilk günümde sınıftaki birçok kişiyle konuşmuştum. Shina'da bana çok yardımcı olmuştu.
Sonraki gün, sabah ;
Alarmın sesini duyduğumda uyandım. Yataktan kalktığım gibi geç kalmamak için hemen sabah rutinlerimi hızlı bir şekilde bitirip evden çıktım.Okula ilk defa istekli gidiyordum. Kulübümüzü ve diğer şeyleri merak ediyorum.
Tam sokağı çıktığımda Ozou'yu telefonuna bakarken gördüm. Oda okula doğru gidiyordu.
Ozou'ya seslensem mi diye düşünürken aniden hızlı bir motor Ozou'ya çarptı.
Gördüklerime inanamadım. Bir anda ne olmuştu öyle? Hemen nasıl olduğunu anlamadan koşarak Ozou'nun yanına gittim.Akane : Ozou iyi misin? Yaralandın mı?
Ozou yere düşmüştü. Tam göremedim fakat motor sıyırıp geçmişti. Ağır bir yarası yoktu.
Ozou : Sakin ol Akane. İyiyim. Sadece ayağımı incittim. Kenara çekildiğim için birşey olmadı. Endişelenecek birşey yok.
Merak ediyordum okadar hızlı bir motordan nasıl aniden kenara çekilmişti? Neyse en azından birşey olmamıştı.
Akane : Benimle gel. Ayağına bir bakalım.
Ozou : Gerçekten önemli değil. Bakılacak birşey yok. Hem ben düşündüğün kadar güçsüz biri değilim.
Akane : İstemesende ayağına bakmak zorundayız. Üzgünüm ama şuan seni dinleyemeyeceğim.Ozou'nun ayağını muayane ettirdikten sonra yürümesine yardım ettim. Resim atölyesine doğru yürüyorduk.
Ozou : Teşekkür ederim Akane. Senin sayende daha iyiyim.
Akane : Önemli değil fakat cidden çok umursamazsın. Kendine dikkat etmelisin.
Ozou : Kızdın mı?
Akane : Bu kadar umursamaz davranman sinirimi bozuyor. Biraz kendin için endişelen bence.
Ozou : Tamam sinirlenme lütfen. Dediğin gibi yapacağım.Ozou'nun bu umursamaz haline biraz sinirlendim. Evet beni alakadar etmez ama yinede bir insan nasıl yaralandığında bu kadar umursamaz olabilir, gerçekten aklım almıyor. Kendine birşey olmasını umursamıyor... Ah neyse kötü birşey olmadığından sorun yok.
Ozou'yla beraber resim atölyesine girdik. Herkes Ozou'nun bu haline şaşırdı. Shina endişeli halde yanımıza gelerek bize neler olduğunu anlatmamızı istedi.
Shina : Ozou sana ne oldu böyle!? Ve Akane sen iyi misin? Siz neden böylesiniz? Neler oldu?
Akane : Shina merak etme benim birşeyim yok. Yolda gelirken bir kaza oldu. Bende onu yolda öylece bırakamazdım. Bu yüzden onun ayağına bakmak için gittik.
Shina : Anladım. Akane Ozou'ya yardım ettiğin için teşekkürler. İkinizde iyi olduğunuz için rahatladım.
Ozou : Korkmana gerek yok Shina. Bende gayet iyiyim. Akane sayesinde.
Shina'nın ağzından ;
Ozou ve Akaneyi öyle gördüğüm de çok korkmuştum. Ama iyi olduklarını öğrendiğimde rahatladım. İkiside iyi olduğu için mutluyum. Akane'ye Ozou konusunda teşekkür etmeliyim. O olmasa daha da kötü olabilirdi...Ozou'nun ağzından ;
Motor bana doğru hızla geldiğinde ne olduğunu anlamadım. Bir şekilde atlatmıştım. Ama canım o kadar yanmıştı ki o çocukları yere serip sinirimi onlardan çıkarmak istiyordum. Ama sokağın ortasında gardımı indiremezdim. Kahretsin, o pisliklerin yüzlerini hatırlayacağım...Akane ;
Bu günde sonunda bitti. Hep sakin bir hayatım olduğundan bunlara alışık değilim.
Eve gittiğimde güzelce dinleneceğim.
Umarım herşey çok daha iyi olur...-----------------------------------------------------------
Evet arkadaşlar bugünde ikinci bölümün sonuna geldikk.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
Hatalarım olabilir onlar için üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE ARKADAŞ
Mystery / ThrillerHerkes gibi normal bir hayatı olan sıradan bir kızdım. Fakat sonrasında hayatıma birinin girmesiyle tüm hayatım değişmişti. Ne yaparsam yapayım ondan kurtulamıyordum. 5.okuluma gelmemle başladı herşey... •Kurguyu ve kitaptaki herşeyi ben yazıyorum.