Sonunda öğle arası olmuştu. Dersler bir türlü geçmek bilmedi. Gerçekten çok sıkıcıydı. Hemen kitaplarımı toplayıp çantama koydum.
Akane : Ah çok yoruldum.
Shina : Ders bitmeseydi sıkıntıdan ağlayacaktım.
Mizu : Bende.Shina'da eşyalarını topladıktan sonra
beraber sınıftan çıktık. Koridorda ilerlerken aklımıza Ozou'yu unuttuğumuz geldi.Shina : Ozou'yu da çağıralım. Onu tamamen unuttum.
Akane : Doğru. Hadi gidelim.Resim atölyesine geldiğimiz de Ozou yine uyuyordu. Madem uyuyacaksın neden okula geliyorsun? Ben kapıda beklerken Shina gidip birkaç kere koluna vurmuştu fakat uyandıramamıştı.
Shina : Uyanmıyor.
Bende yanlarına geldim. Görünüşe göre derin uyuyordu. Ozou'ya bakarken birşey fark etmiştim. Boynunda kırmızımsı bir leke var gibi duruyordu. Yakından bakayım derken istemsizce elim hareket etmişti. O anda bileğimi sıkıca nasıl tuttuğunu anlamadım. Fazla yakınıma gelmişti. Yakından baktığım da gözleri çok daha parlaktı.
Ozou : Sen miydin?
Akane : ...Bileğimi bıraktı ve bende geri çekilip bileğimi tuttum.
Shina : Akane iyimisin?
Akane : E-evet.
Ozou : Üzgünüm sen olduğunu fark etmedim.
Akane : Önemli değil.
Shina : Sonunda uyandın. Hadi öğle arası oldu.
Ozou : Ben gelmeyeceğim. Gidiyorum.
Shina : Nereye?
Ozou : Eve gideceğim. İyi hissetmiyorum.
Akane : Sorun ne?
Ozou : Sonra anlatırım size.Dedikten sonra hızlı adımlarla yürüyerek gitmişti. Shina'yla birbirimize ne olduğunu anlamadığımız şekilde baktık.
Shina : Neyse bizde inelim bari.
Akane : Tamam...Beraber aşağı kantine inip kantinden birşeyler aldıktan sonra bahçeye geldik. Oturmak için boş bir alan arıyorduk. Bahçenin köşesinde bir bank vardı. Oraya geçtik.
Akane : Ben çok acıkmışım.
Shina : Bende. Senin gibi yemek yemeyi seven bir arkadaşımın olması çok iyi.
Akane : Shina senin yakın olduğun başka arkadaşların varmı?
Shina : Hmm birkaç kişi var ama yakın değilim. Sadece Ozou yakın arkadaşım sayılır.
Akane : Ozou'yla tanışma hikayeni dinlemek isterim. Ama ondan önce başka bir soru sormak istiyorum.
Shina : Evet?
Akane : Neden benimle hemen arkadaş oldun? Önceki okullarımda kimse benimle konuşmazdı. Sen gelince çok şaşırmıştım.
Shina derin bir nefes alıp arkasına yaslandı.
Shina : Uzun bir hikaye... Burası düşündüğün kadar harika bir okul değil Akane. Sadece isim olarak iyi...
Okula gelmeden önce seni görmüştüm.Nasıl yani? Beni önceden tanıyor muydu? Şimdi daha çok merak ettim...
Akane : Nerede gördün?
Shina : Anlatacağım. Sen gelmeden birkaç gün önce sınıf öğretmenimiz sınıftaki kişilerin belgelerine bakıyordu. Ve sen yeni geldiğin için seninkileride düzenliyordu. Seni ilk orada gördüm.
Akane : ...
Shina : O belgeleri sadece ben görmedim. Hocanın yanına gelen herkes görmüştü. Sonrasında kantindeyken bizim okuldan kızları senin hakkında konuşurken duydum. Yeni bir kız geliyormuş falan diyorlardı. Ama niyetleri iyi değildi.
Hmm düşününce doğru söylüyor. İlk geldiğimde çoğu insan bana garip garip bakmıştı. Pek umursamamıştım.
Akane : Niyetleri neydi peki?
Shina : Senin canını sıkacaklardı. Kısacası buradaki çoğu kişi sırf eğlenmek için insanlarla uğraşıyor. Öğrencilerin çoğu böyle.
Akane : Öyle birşey olursa hiçbirisine acımam.
Shina bana gülümsemişti. Ama biraz kötü olmuş gibiydi.
Shina : Keşke bende senin gibi soğukkanlı olabilseydim.
Akane : Sana birşey mi yaptılar?
Shina : Evet... Benim için hiç iyi anılar değil... O yüzden ilk zamanlarda yanındaydım. Gelirlerse seni korumak istedim. Ama yanında olduğum zamanlarda da sana çok alıştım. Beraber vakit geçirdiğimiz her gün güzeldi. Artık seni çok seviyorum. O yüzden yanından ayrılmayacağım.
Shina kendi yaşadığı şeyleri benim yaşamamı istemediği için beni düşünmüş... Bukadar düşünceli olması çok güzeldi. Onunla şuan oturup konuştuğum için bile çok mutluyum. Demek ki gerçek arkadaşlık böyle birşey. Acaba onlar Shina'yı kötü etkileyecek kadar ne yaptılar? Ama bunu sorarsam üzülebilir. Eğer tekrar öyle birşey yaşanırsa ben onu koruyacağım.
Akane : Sen beni korumak istedin... Çok teşekkür ederim. Seninle tanıştığım için çok mutluyum. Biz her zaman arkadaş olacağız merak etme.
Shina : Evet öyle. Ozou'ylada bu konu yüzünden arkadaş olmuştuk. Gerçi başlarda pek iyi değildi.
Akane : Başlarda iyi değildi derken?
Daha konuşmayı bitirmeden telefonuma bir bildirim gelmişti.
Akane : Kusura bakma Shina. Önemli birşey olabilir o yüzden hemen bakacağım.
Shina : Yok canım hiç problem değil.
Telefonu hemen açıp kontrol ettim. Mesaj Rin'den gelmişti.
"Akane benden birşey isteyecektin. Şuan müsaitim."
Bende cevap verdim.
"Evet, Ozou Otasaka' yı araştırmanı istiyorum. Fakat kimseden yardım isteme. Tek başına yap."
Rin hemen cevap vermişti.
"Peki. Akşama kadar bitirip gelirim."
Böylece Ozou hakkında çoğu şeyi öğrenecektim. Rin'e güveniyorum. Sonuçta işini en iyi yapabileceğine inandığım tek kişi. Akşam olmasını bekleyelim ozaman...
---------------------------------------------------------
~Umarım bölümü beğenirsiniz iyi okumalarr
~Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE ARKADAŞ
Gizem / GerilimHerkes gibi normal bir hayatı olan sıradan bir kızdım. Fakat sonrasında hayatıma birinin girmesiyle tüm hayatım değişmişti. Ne yaparsam yapayım ondan kurtulamıyordum. 5.okuluma gelmemle başladı herşey... •Kurguyu ve kitaptaki herşeyi ben yazıyorum.