Shina beni hastaneye çağırmıştı. Bende aceleyle evden çıkıp hastaneye geldim. Bana sadece Haru'nun hastanede olduğunu söylemişti. Bu yüzden ona ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu.
Bana okula gelemeyeceğini söylemişti. Böyle bir durumda olduğunu bilmiyordum. Umarım birşeyi yoktur.Hastanenin içine girdikten sonra Shina'yı gördüm. Hızlı adımlarla yanına gittim.
Akane : Ne oldu? Anlat.
Shina : Burada tanıdığım bir görevli bana Haru'nun hastaneye yatırıldığını söyledi. Sanada haber vereyim dedim. Sen gelmeden önce oda numarasını öğrendim. Hadi gidelim.
Akane : Tamam.
Oda numalarına baktıktan sonra Haru'nun olduğu odanın kapısının önüne geldik. Derin bir nefes alıp kapıyı yavaşça açtım. Ona ne olduğunu çok merak ediyorum...
İçeri girdiğimiz de Haru yatağın üstünde oturmuş pencereden dışarıya bakıyordu. Kafasını yavaşça bize çevirip baktı.
Shina : Nasılsın Haru?
Akane : Ne oldu sana?Haru'nun yüzü bembeyazdı. Tamamen ifadesiz duruyordu. Gözleri
yorgun ve şiş görünüyordu. Bize cevap vermemişti. Neden bu durumdaydı ki? Galiba iyi değil. Onu rahatız etmesek iyi olur.Akane : İyice dinlen. Biz seni sonra görmeye geliriz.
Odadan çıkmıştık. Biz çıktığımızda doktorlar odaya girmişti. Onların çıkmasını bekliyorduk.
Shina : Ne olmuş olabilir ki?
Akane : Bilmiyorum ama nasıl baktığını gördün. Kötü birşey olmuş olmalı. Umarım ciddi birşey değildir.Shina : ...
Bir süre sonra doktorlar çıktı. En son çıkan doktora hemen ne olduğunu sorduk.
Akane : Hastanın nesi var?
Doktor : Siz yakınları mısınız?
Akane : Arkadaşlarıyız.
Doktor : Sizden başka herhangi bir yakını gelmediği için size açıklayacağım. Onun bilinci yerinde değil. Buraya getirildiğinde çok kötüydü. Çok fazla kan kaybetmişti.Shina : Neden?
Doktor: Karnında iki bıçak yarası vardı. Fakat çok derin değildi. Ama yaralar derin olmamasına rağmen çok kan kaybetmiş. Normalde öyle bir yara okadar kan kaybına hemen sebep olmazdı. Arkadaşınız bıçaklandıktan uzun bir süre sonra bulunmuş olmalı. Biraz daha geç gelseydi kan kaybından ölebilirdi.
Akane : Şuan durumu nasıl?
Doktor : Gayet iyi. Sadece biraz dinlenmesi gerek. Sabaha kadar daha iyi olur.
Akane : Tamam.
Doktor gittikten sonra Shina biraz titredi.
Akane : Sen iyimisin?
Shina : Evet. Haru'nun bıçaklanması beni biraz korkuttu. Ve geç gelseydi...
Akane : Merak etme birşeyi yok. Konuşabilecek duruma geldiğinde ne olduğunu soracağım ona. Şimdi görüşmenin bir faydası yok. Sabah gelelim.
Shina : E-evet. Gidelim...Shina Haru'nun durumuna üzülmüş olmalı. Sonuçta o soğukkanlı gibi davranmaya çalışsada duygusal birisi. Onuda geçtim Haru'yu neden bıçakladılar? Kim neden böyle birşey yapar?
Shina'yla beraber hastaneden ayrıldık.
...
Shina'nın Ağızından ;
Hayır Akane... Ben Haru'nun bıçaklanmasından korkmuyorum... Aklıma ilk gelen şey bunun Ozou'nun yapmış olmasıydı. Neye bukadar sinirlenmişti... Neredeyse onu öldürecekti.
O giderek daha fazla kontrolden çıkmaya başladı. Bunun dışında nekadar çok şey yaptığını sadece ben biliyorum.Hastaneden ayrıldıktan sonra hemen Ozou'nun evine doğru yol aldım.
Bunu Haru'ya nasıl yapabilirdi?Evlerine geldikten hemen sonra zili çaldım. Bir dakika sonra kapıyı yavaşça açtı. Kapıyı açtığı anda yakasından tuttum.
Shina : Sen ne yaptığını sanıyorsun?
Ozou : Ne?
Shina : Sana artık bunları yapmaman için daha kaç kere anlatmam gerekiyor?Geri çekilip yakasını düzeltti. Ben ne dersem diyeyim asla anlamayacaktı.
Ozou : Haru'yu diyorsun galiba.
Shina : Yaptığını zaten biliyorsun. Neden ona zarar verdin?
Ozou : Aslında ona zarar vermek istememiştim.
Shina : O yüzden mi şuan hastanede senin yüzünden iki bıçak yarasıyla yatıyor?
Ozou : Dinle.
Shina : Bunu yapma artık. Birgün başın çok kötü belaya girecek.
Ozou : ...Ozou benim ozamanlar hayatımı kurtarmıştı. O olmasaydı hayatımın şuan olduğundan daha kötü olacağını biliyordum. Benim ondan başka yardım isteyebileceğim kimse yoktu...
Yaptığı şeylerin kötü olduğunun farkındayım ama başının belaya girmesini de istemiyordum. Çoğu kez ona yardım bile etmiştim. Benimde ondan bir farkım yoktu. Neden şuan kötü hissediyordum? Sadece iyi bir arkadaş olmak istemiştim...
Shina : Değişmeyeceksin değil mi?
Ozou : Evet.
Shina : ...
Ozou : Ben en başından beri böyleydim Shina. Hiçbir zaman iyi birisi olmadım. Artık bu konu hakkında konuşma.
Shina : ...
Ozou : Sana birşey söyleyecektim fakat dinleyecek gibi değilsin. Sonra konuşalım.Diyip kapıyı kapatmıştı. Sinirlerim bozuldu... Neyse bu yeni birşey değil. Onu durduramayacağımı anladım artık.
Oradan ayrılıp eve döndüm.
...
Ozou'nun Ağızından ;
Haru umrumda bile değildi. İnsanların hiçbirisi umurumda değil.
Belki o hariç...Evin içinde daralmıştım. Saate baktığım da geç olmuştu. Fakat gece daha huzurlu oluyordu. Bu yüzden ceketimi alıp dışarıya çıktım. Her yer karanlık ve sessizdi.
Ana yola çıktıktan sonra dükkanların ışıkları ve arabalar sayesinde daha aydınlık olmuştu. Gece burası hoş görünüyor.Yolun karşısında birisini görmüştüm. Buraya doğru geliyordu. Yüzü sanki tanıdıktı...
Dikkatli baktığımda anlamıştım. Bu o
kişiydi. Akane'nin arka bahçesinde olan...Buraya geldiğinde yanımdan geçecekken bir adım atıp önüne geçtim.
Ozou : Bu ikinci karşılaşmamız.
Rin : ......
-----------------------------------------------------------
~umarım beğenirsiniz iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE ARKADAŞ
Mystery / ThrillerHerkes gibi normal bir hayatı olan sıradan bir kızdım. Fakat sonrasında hayatıma birinin girmesiyle tüm hayatım değişmişti. Ne yaparsam yapayım ondan kurtulamıyordum. 5.okuluma gelmemle başladı herşey... •Kurguyu ve kitaptaki herşeyi ben yazıyorum.