~17

104 8 0
                                    

-Znalazłem! W końcu mi się udało!- Soobin biegł w ich stronę machając czymś przed sobą.- Znalazłem jego duszę!

- Tak?!- krzyknął Kai, podbiegając do niego.

- Szybko! Daj ją tu! Zanim ostatni z kwiatów zwiędnie!- Taehyun wybiegł z domu.

Ciało Yeonjuna, siedziało na krześle, nic się nie zmieniło, jedynie kwiaty, które je otaczały poszarzały, jedynie jeden z nich, przy jego dłoni, nadal był fioletowy.

Przyłożyli fiolkę do jego ust i jakby chcieli go napoić, przekręcili.

- Teraz trzeba czekać, czy świat zaakceptuję tę zmianę..- Pojawił się obok nich Beomgyu.

Czuwali nad nim przez 3 dni. Zmieniali się co kilka godzin. Z czasem zauważyli, że jego policzki stały się bardziej rumiane, byli dobrej myśli.

- Ej chłopaki! Coś się dzieje! Szybko, to nie wygląda dobrze!

- Czyżby świat go odrzucił..?- szepnął pod nosem Beomgyu.

Kwiaty, które do tej pory otaczały Yeonjuna, opadły na ziemię. Ciało swobodnie opadło, a niebo zagrzmiało. Atmosfera spochmurniała.

Łzy napłynęły do oczu Soobina, który ukradkiem zaczął je wycierać. Huening Kai padł na kolana i jakby się modlił, by zmienić wolę wszechświata. Taehyun pogrążył się w ciszy, po cichu akceptując los przyjaciela, a Beomgyu nadal tylko ich obserwował.

Zagrzmiało. Wszyscy opuścili głowy, wiedząc, że to właśnie świat objawił im swoją wolę. Huening Kai zaczął po cichu łkać. Nikt nie miał odwagi podnieść oczu.

-Woof-woof! Z-znaczy się.. e-eghem!- usłyszeli czyjś kaszel.

- A jednak...- Skomentował Beomgyu, widząc jak pozostali płacząc ze szczęścia rzucili się na Yeonjuna.- Jednak cie wysłuchali...

Również poszedł się z nim przywitać.

«- - - - - - - - - - - -»

em... ja sobie zdaję, sprawę, ze ta książka była dziwna, dość niekonwencjonalna... ALe mimo wszystko mam nadzieję, że wam się podobała i dziękuję, że przez nią przebrnęliście.

Zapraszam do zajrzenia do moich innych prac, nieco "normalniejszych", jesli mozna to tak ujac.

Data publikacji ostatniego rozdzialu: 260721

'I Just Wanna Be Your Dog'- | Choi Yeonjun|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz