**
"Bitti Yazgı."
Yazgı uzunca baktı karşısındaki onu delip geçen mavi gözlere. Baktı büyük, heybetli bedenine. 3 yıldır koynuna misafir ettiği adamın bitti kelimesini çok iyi anlamıştı. Buna uzun zaman önce hazırlamıştı kendini, biliyordu enin de sonunda gideceğini. Gün gelecek evlenecekti, çocukları olması gerekiyordu. 28 yaşında bir adamdı. Bulunduğu aşiret evlilik isteyecekti biliyordu Yazgı.
Sustu.
Beklediği an gelmişti.
Ama geç gelmişti.
Gidecekti, madem bırakacaktı 3 yıldır aklı neredeydi?
"3 yıl sonra mı aklına geldi?"
Adam güldü samimiyetten uzak. Diyeceği kelimeleri kendi bile gururuna yediremezken,önündeki kadının nasıl sindireceğini düşündü. Onu tanıyordu..
İliklerine kadar biliyordu bu küçük kadını.
"Seninle seviştiğim odaya bir bak Yazgı. Bi pavyon odası. 3 yıldır seninle burdan başka bir yerde seviştik mi? Niye olmadı biliyor musun? "
Ona yaklaştı dilindeki zehirle.
Dolan bal kuyusu gözler, 'sus' dedi ona.
'Sus, konuşma' dedi.'Sonradan pişman olacaksın' dedi.
Duymadı Serhad ağa.
Baktı burnunun dibine girdiği kadına. Kehribar rengine çalan açık kahve gözlerinde, küçük yüzünde dolandı bakışları. Kıvırcık nemli saçları öylece çıplak bedenini süslüyor, içindeki isteği daha çok harlıyordu. Gözlerini sımsıkı açıp kapattı hırsla. Ona dokunmak yasaktı bu saatten sonra. Bakışları haramdı bu kadına.
Sert sesine karıştırdığı alaylı sesi odayı doldurdu usulca karşısındaki kadını yakıp yıkarak.
"Yerini unutma diye Yazgı.Sen bi pavyon gülüydün, bende kokladım bitti. Ha 3 yıl, ha 5 yıl. Biteceğini sende biliyordun, bende biliyordum. Artık yoksun, bittin!"
***
Yazgı ŞIVAN & Serhad HAŞİMOĞLU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEKE
Teen Fiction| Lekelere hapsolmuş bir geçmişin, gelecekteki izleri nasıl temizlenirdi ki.. | ... 'Sorgulamadın,' dedi zihni.. 'Hiçbir zaman nasıl bir adamı sevdiğini, sana vereceği zararları, geri dönüşü olmayan günleri hiç düşünmedin..' Nabzı bile duraksayarak...