15. BÖLÜM | DERT KUYUSU

12.5K 921 1.1K
                                    


"Belki tutunmuştu bir dalına, belki de inanmak istemişti ama yenilgi, yine çok ağır gelmişti kalbine.."

-Yazgı ŞIVAN

_______________________________
-Bölüm Müziği -

*Gülşen - Bir Taraf Seç -
*Anıl Emre Daldal- M.

________________________________

-15. BÖLÜM -

****

Delilik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Delilik..

Haz..

Ve daha adını koyamadığı bambaşka bir hissin tadı damağında kalmıştı öylece Yazgı'nın..

Bu hissin bedenindeki ilk tepkisi öylesine farklı gerçekleşmişti ki dakikalar önce, bir daha isteyen tarafını sessizce susturmaya çalıştı zihni.

Dili, dudaklarının üzerinden hızla kayarak bakışlarını önünde kemerini bağlayan, ardından silahını beline yerleştiren adamdan çekti hızla. Saniyeler önce yaşadıkları o anların hissiyatı tüm bedeninde bir uyuşaklık yaratmış, hala titreyen dizlerinin sersemliği ile sakinleşmeye çalışmıştı. Karnını sildiği peçeteyi cebine sıkıştırdığını görürken, damağındaki kuruluk tekrar belli etti kendini.

Onunla çoğu kez böyle anlar yaşamıştı ama ilk kez böylesine bir haz sarmalamıştı kadınlığını..

Dişleri, belli etmemek için dudaklarına batarken, kemerini yukarı çekerek kazağını kafasından geçirmesini izledi nefesi aksarken. Sırtındaki kasların şekilleri gözlerinin önüne öylece serilirken kasılan bacak içleri ile ne ara böylesine istekle dolduğunu düşündü.

Onu özlediğini hissetmekten çok, biliyordu Yazgı..

Gözlerini sıkıca kapatarak başını kapıya çevirdi. Daha fazla izlemek istemeyen tarafına yenik düşerek üzerindeki elbisesini aşağı biraz daha çekiştirdi elleri. Ona dönen bedenini hissederken kapıya doğru adım attı sessizce. Bir an önce gitmek, bu küçük odadan çıkmak istiyordu. Kapı koluna uzanacağı sıra belinden tutarak bir anda kendi bedenine yapıştırmasıyla aynı hızla dudaklarına da bir öpücük kondurmasını izledi öylece. "Senin her halini gördüğümü sanıyordum Bal Kuyusu,"

Kalbinde bir ses belirdi çaresizce..

O da, yıllarca kollarında olduğu adamın her halini bildiğini sanmıştı..

LEKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin