11. BÖLÜM | SARSINTI

22.5K 1.4K 2.9K
                                    


"Unutmak, kolay mıydı?"

Yazgı Ş.

_________________________
-Bölüm Müziği-

Seni severdim(slowed)
Billie Eilishe- Bored( slowed)
-Tavsiye edilir..-

__________________________

-11. BÖLÜM-

***
-3 YIL ÖNCE-

(7 Mayıs 2019)

***



Zaman..

Ağırdı.

Akan her bir saniyenin ömründen binlerce güne bedel olması, buna rağmen bir çırpıda akıp gitmesini izlemek öyle farklı bir histi ki, sadece düşünmek bile yoruyordu zihninin yorgun odalarını. Kapısı sonsuza kadar kilitli olan o gizli odalara sığdırdığı her günün ardından gecenin koyusu üzerine çökmüş, bütün karanlığı ile zindan etmişti kalan birkaç köşesini.

Zindan edilen, sadece zihni miydi?

Kendi hayatı, bir zindana mahkum edilmemiş miydi zaten?

Bakışları uzunca aynada dolandı dalgınca. Kuru saçlarının bukleleri uzadıkça kabarıyor, kabardıkca rengi biraz da açılıyordu sanki. Bala çalan gözlerini her kırptığında aralarından dökülen sancılar bedenine değiyor, değen her noktasını tekrar başa sarıp yangın yerine çeviriyordu aylardır.

Dökülen her yaradan ayrı sancı, her kabuktan ayrı sızı hissediyordu.

Dudakları düz bir şekilde birbirine tutunurken, sessiz yutkunuşunu hissetti damarlarında. Bakışları titreyerek, son aylarda tek mutlu olduğu insanın hediyesinde dolandı.

İnci kolyesi..

Burda onun için görevli olan bir kadının doğum gününde aldığı bir hediyeydi. Üzerinde olan melek figürünün kanatlarında gezinen bakışları, dudaklarının üzerine serilen gülümseme ile daha çok incelerken elleri usulca dokundu kolyesinin naif dokusuna.

Leyla ablası o kadar iyi bir kadındı ki, bütün dolabını dolduracak kadar çok kıyafet almış, bütün ihtiyaçlarını eksiksiz hep getirmişti.

Kalbinde doğan minnetle daha çok gülümserken yeni taradığı hafif uzun saçlarını omuzlarından geriye atarak çıplak boynunu ortaya çıkardı. Havlusunun çözülen ilmeği umrunda olmazken üzerinden düşmesine izin vererek, aynadan arkasında gördüğü yeni düzene baktı.

Odası, doğum gününden sonra düzenlenmişti.

Yenilenen perde ve yatak örtüleri, eski koltuk yerine sade ve şık bir beyaz koltuk gelmişti. Dolabının eskisi gitmiş, yerine beyaz, güzel ve küçük bir dolap gelmişti. Banyosunun beyaz mermerleri gözüne çarparken neden olduğunu bilecek kadar farkındaydı her şeyin.

LEKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin