10. BÖLÜM | BAL KUYUSU

22K 1.4K 1.2K
                                    

"Affetme, bal kuyusu.."

S.H.

_______________________
-Bölüm Müziği-

-Rihanna- Kiss it better(slowed)
Seni severdim(slowed)

________________________

-10. BÖLÜM-

****

Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı Yazgı.

"Bende o selamı acıta acıta sikine sokmazsam Serhad değilim!"

Dakikalardır olan küfürleri yine arabanın geniş yüzeylerine çarparken artık göz devirmekten ileriye gidemiyordu genç kız. Başını bıkkınca iki yana sallayarak cama dönüp hala oldukları ve bir türlü çıkamadıkları orman yolunu seyretti. Nedense hala asfalt yolu bulamamış ve ana yola geçememişlerdi saatler geçmesine rağmen.
"Amına koduklarım.-"

Dudaklarından zaptedemediği bir inleme çıkarken sabrının son demleri de tüketen adama çığlık attı sinirle.
"Ben senin küfürlerini dinlemek zorunda mıyım ya? Sus artık!-"

Öfkeyle ona dönerek bağırırken dişlerini birbirine bastırdı öfkeyle. Bağırmasıyla bile hala kasılan çenesini çözmeyen, öfkeyle aracı sürmeye devam eden haline baktı.
"Resmen milletin yedi ceddini saydın, banane adamın ebesinin şeyinden ya! -"

Aklına gelen, yine gözlerini devirmekten öteye götürmeyen küfürleri kulaklarında çınlar gibi yankı yaptı zihninde. Yüzü tiksintiyle buruştu.
"Midem bulandı burda iki saattir!"

Sınırlı nefesleri dakikalardır olduğu gibi yine tek adresi olan adama yönelirken, onunda kendinden farksız olduğunu gördü aynı anda. Öfkesini kusamadığı için sadece küfür edişleri aklına gelirken hala aynı tavrını koruyan yüzünü izledi bıkkınca.

"Daha söylediklerimle miden bulanıyor, yaptıklarımı gördüğün zaman ne yapacaksın Yazgı?"

Düz sesine karışan tıslama zerre umrunda olmazken yüzünü buruşturarak tiksinti dolu bir bakış atmasına neden oldu aracı kullanan ellerine.
"Göreceğimi kim söyledi ki?"

Öfkeli ama buna nazaran alaylı gülüş sesi kulaklarına çarparken tek kaşını kaldırarak yan bir bakış attı ifadesine.
"Seni yanımdan bir saniye bile ayıramayacak kadar akıllandığımın farkında olduğunu sanıyordum!"

Bakışlarını çekip tekrar gözlerini devirirken cama dönerek kendi kendine mırıldandı.
"Geçti Bolu'nun pazarı, sür eş,-"

"O eşşek yine seni bulacak yalnız!"

Sesini duyduğunu anlamasıyla ellerini sıkkınca önünde bağladı.
"Bi' yolu bile bulamayan adam mı diyor bunu?"

Öfkeyle gaza daha çok basmasını, direksiyondaki parmak boğumlarının daha da belirgin olmasını izledi düz ifadesiyle.
"Siktiğimin dikkati sikilince,-"

Şaşırmadan edemiyordu bu hallerine.

Dudakları şaşkınlıkla aralanırken garip bir bakış attı dudaklarına.
"Ne zamandır bu kadar çok küfür eder oldun sen?"

LEKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin