14. BÖLÜM | KUYULAR(+18)

23.3K 1K 1.2K
                                    

"Onu izlemek, nefes almak kadar ince bir çizgide yaşatıyordu ruhunu.. Tek bir soluk; ya yaşam, ya da ölüm bahşediyordu bedenine.."

-Yazgı ŞIVAN-

________________________
- Bölüm Müziği-

🫀

_________________________

-14. BÖLÜM-

***

****

Sızlıyordu..

Ruhunda, bedenine yayılmak başlayan, tüm kırıklarını yerini belli edecek kadar çok büyük bir sızıydı bu..

Kalbi, sızladıkca daha da kırılıyordu sanki..

Göz pınarlarına yansıyan her sicim damlası, kalbinin kırıkları gibi tenine batıyor, damlasa tüm ruhunu, o kırıklara heba edecek kadar çok yanıyordu..

Yanıyordu Yazgı..

Kavurucu bir hissin içinde can çekişen kalbinin, zihnine karşı gelmeye çalışırken yandığını, o yangına körü körüne kurban gittiğini hissediyordu..

İzliyordu.

Kırıklarını izliyordu.. Yanan her teninin karışına yıllar içinde bastırılmış damgalar yerini belli edercesine kabarıyordu sanki tuzlu gözyaşının arasında. Bal gözlerine sinen görüntüler öyle çok yıkıyordu ki her şeyi, susarak devam etti kırıklarını izlemeye..

İzledi tüm yaraların sahibini..

Titreyen kirpiklerini..

Kalın dudaklarının etrafını saran, saatler içinde hızla kendini belli eden kirli sakallarını..

Sert yüzünü uyurken bile terketmeyen katranlığı izledi..

İzledi Yazgı..

Yıllarca öptüğü, öpmek istediği her çizgisini ayrı seyretti öylece..

Gözleri, usulca dudağının sağ alt köşesindeki ben noktasına düştü. Yüzünün belli yerlerinde olan benleri, sakalının çizgisinde yeni yeni düzeni bozan detayları öylece inceledi.

Durduramıyordu..

Durmuyordu içinde bir şeyler..

Alt dudağına yansıyan bir titreme nefesine de aynı hissi bırakırken, içine çektiği her nefesi, ciğerlerinin tüm dallarına yansıyacak bir his bırakıyor, soluk borusundan başlıyordu göğsünün o titremeye kapılması..

Dikkatini usulca aralarından çıkan kıvırcık saçı çekti. Kollarındaki adamın burnunun ucuna dokunan kıvırcık tutamını çekeceği sıra burnunu oynatarak tutamının dudaklarına düşmesine neden olmasını izledi usulca. Bakışları, yanağının altındaki kalan saçlarına, çıplak bedenlerinin üzerinde eğreti duran ince kumaşa baktı uzunca.

LEKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin