3.MARAZ

234 71 744
                                    

Merhaba sevgili sevgililerim.
Umarım hikayemin bu bölümünü severek okursunuz. Yorumlarınızı çok merak ediyorum.

Buraya tarih bırakırsanız mutlu olurum. Bende hemen bırakıyorum.

12 temmuz Çarşamba 2021 de sizler için bu satırları yazıyorum:)

🦋🕯️
Ateşin gölgesi yoktur.

Alarm ile birlikte uyandım.Kendimi çok kötü hissediyordum ama daha ilk günlerden,sorumsuzluk yapamam diye düşündüm.

Yataktan kalktım altıma gri eşofman, üstüme de siyah crop giydim.Ayakkabı olarak da siyah spor ayakkabı tercih ettim.

Banyoya gidip saçımı açtım düzgünce taradım.Önden bir tutam alıp,kafamın üstünde topuz yaptım.

Yarım topuzumu yaptıktan sonra mutfağa indim.Termometre buldum ve ateşimi ölçtüm,37.8 gibi bir rakam çıkınca biraz endişelendim.

Hızlıca dün kaynattığım nane limondan bugünde içtim.Boğazlarım çok ağrıdığı için yemek yiyemedim.Dolaptan yeşil elma aldım,yıkadım streç film ile sarıp çantama attım.

Bütün işlerimi bitirdikten sonra evden çıktım.Dün beni almaya gelen kişi gene gelmişti.

"Merhaba."dedim ve tebessüm ettim.

"Merhaba Vanessa Hanım,halsiz gözüküyorsunuz,iyi misiniz?"

"İyiyim teşekkür ederim.Lütfen bana adımla hitap edin,hanıma falan gerek yok."

Gülümsedi ve bu cümleyi kurdu.

"Peki o zaman gidelim mi?"

"Olur."dedim ve arabaya bindim.

Araba harekete geçince elimi çantama attım,bu sefer kitap almayı unutmuşum.Kendime fazlasıyla sinirlendim,çünkü unutmamam gereken şeyleri unutmak,tamamen benim sorumsuzluğum ve bu durum benim hiç hoşuma gitmedi.En azından elmamı yiyeyim diye düşünüp streç filme sardığım elmamı açıp yemeye başladım.

Kısa süre sonra eve varmıştık.Teşekkür edip arabadan indim ve eve doğru ilerledim.

Kapıyı anahtar ile açtım ve içeri girdim.

İlk gün olduğu gibi yabancılık çekmiyordum fakat hâlâ heyecanlıydım.

İçeri girdikten sonra çantamı bıraktım elimde tuttuğum elma koçanını çöpe attım ve hızla yapmam gereken şeyleri yapmaya başladım.

Dolaptan limon aldım.Baharat kısmından ise çubuk tarçın aldım.Matarasına limonlu suyu hazırladım ve hemen kıyafet odasına gittim.

Spor çantasına içinde olması gereken her şeyi koyduktan sonra aşağı indim.

Bu sefer her şeyi çok daha çabuk hazırlamıştım.Bu yüzden saate baktım,8 numaranın gelmesine daha 12 dakika vardı.Kahvesi o gelene kadar soğurdu.Bu yüzden biraz beklemeye karar verdim.

Dolaplara bakarken biraz kuruyemiş gördüm.Kahveyle birlikte yemek isterse diye düşündüm ve ufak bir tabak bulup onun içine kuruyemiş koydum.

Sonra da kahvesini yapmaya başladım.

Hazırladıktan sonra kupasına koydum ve tepsinin üzerine,hazırladığım her şeyi yerleştirdim.

Ben tüm işlerimi bitirdim ve o da tam vaktinde gelmişti.Anahtar sesini duyduğum an kapıya doğru ilerledim ve olabildiğince iyi bir şekilde,onu karşılamaya çalıştım.

"Günaydın,hoş geldiniz."

"Hoş bulduk,acil kahvemi hazırla başım ağrıyor."

"Ben zatan hazırladım.Buyrun içeri gelin ben servis edeyim."

Kelebeği Alt EtmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin