5.ALYESKA

127 55 210
                                    

Merhaba sevgili sevgililerim.
Umarım hikayemin bu bölümünü severek okursunuz. Yorumlarınızı çok merak ediyorum.

Buraya tarih bırakırsanız mutlu olurum. Bende hemen bırakıyorum.

18 temmuz Çarşamba 2021 de sizler için bu satırları yazıyorum:)

🦋🕯️

"Alyeska,kıyıya vuran dalgaya denir."

Ve kıyıya vuran dalga denizin intaharından başka bir şey değildir.

Etrafa bakındım ama burası oldukça ıssız bir yerdi.Nerede ne var hiçbir fikrim yoktu.

Gözümden bir damla yaş aktığında üstüme neden olduğunu anlayamadığım bir yorgunluk çöktü.

8 numara çok düşünceli bir adam ama bu iki gündür söylediği şeyler ve kararsız yapısı benim gerçekten dengemi bozmuştu.

Telefonumdan buraya en yakın taksi durağını aramak en mantıklı seçenek olduğu için öyle yaptım ve taksiyi beklemeye başladım.

Kısa süre sonra taksi geldi ve bindim.Bindiğimde gerçekten derin bir nefes verdim çünkü en sonunda eve gidebileceğim.

Eve varınca ücreti ödeyip arabadan indim ve kapımı açıp huzurlu bir şekilde evime girdim.

Artık 8 numarayı tamamen unutacağım ve sanki öyle birini hiç tanımamışım gibi devam edip yeni bir iş bulacağım.

Hemen odama ilerledim ve üstüme rahat kıyafetlerimi giydim.Yüzümü de güzelce yıkadıktan sonra yatağıma uzandım.

"Vanessa."

Yok ben cidden kafayı yedim.Adamın sesine o kadar alışmışım ki resmen sesi kafamda yankılanıyor.

Bir süre sonra zil çalınca,bir anda kendime geldim.O buradaydı,evime kadar gelmişti.

8 numaradan kurtulmaya çalıştıkça ona daha da yakınlaşıyordum.

Odamdan çıkıp kapıya gittim ve sinir krizi geçirmek üzere olan bünyemi sakinleştirip kapıyı açtım.

"Ne var?

Ultra nursuz bir şekilde yüzüne baktığımda bütün sevimliliği ile karşımda sırıtıyordu.

Ultra nursuz bir şekilde yüzüne baktığımda bütün sevimliliği ile karşımda sırıtıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Seninle konuşmak istemiyorum?"

"Bana,yani 8 numaraya bir şans vermezsin değil mi?"

"Kusura bakmayın ama ben 8 numara defterini çoktan kapadım ve ona asla bir şans vermek istemiyorum."

"8 numaraya değil ama Batıya bir şans verirsin belki?"

"Batı kim?"

"Beni içeri alırsan her şeyi anlatacağım."

Kelebeği Alt EtmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin