Merhaba sevgili sevgililerim.
Umarım hikayemin bu bölümünü severek okursunuz. Yorumlarınızı çok merak ediyorum.Buraya tarih bırakırsanız mutlu olurum. Bende hemen bırakıyorum.
7 Temmuz Çarşamba 2021 de sizler için bu satırları yazıyorum:)
Üzgü...Yersiz ve gereksiz olarak çektirilen ya da çekilen sıkıntı. Cefa ve eziyet ise benzer anlamlarıdır.
Hayat,seçimlerimizden ibarettir.Bu hayatı ben seçtim.Bu hayat benim eserim.Bütün yaşadığım zorluklar,diğer her şey benim elimde olan şeylerdi.Eğer ben istemeseydim şu an bu durumda olmazdım.
Az şikâyet ve biraz şükür mutluluğa götürür.Bu yüzden olduğumuz duruma her zaman şükretmek gerekir.
Şimdi burada hayata dair hiçbir inancı kalmamış bir kızın,hayatını yazıyorum.O kız bir şey yaşayacak ve tekrardan inanmaya başlayacak,bir şey yaşayacak ve kelebeklerin de uzun süre ömrü olabileceğine inanacak,bir şey yaşayacak ve kanatları tekrar parlayacak,bir şey yaşayacak ve hayata bağlanacak.Ve bir şey olacak kanatları kırılıp kendini ölümün ellerine bırakacak.
Bilemeyiz belki de son kez bulutlara bakıyoruz,belki de şu an okuduğunuz satırlar,son satırlar hatta hayatınızda okuduğunuz son kitap bu kitap olacak.
Biz hiçbir şeyi bilemeyiz.
Dünyaya bir kere geliyoruz.Yapmak isteyip de yapamadığınız her şeyi yapın.Kormayın.Ondan,bundan,şundan, hiç kimseden korkmayın.
Kimse sizi sevmiyorsa bile,siz kendinizi sevin.Arkadaşınız yoksa kendinize arkadaşlık yapın.Eğer yalnızsanız boşverin yalnız kalın.Gereksiz insanlarla hayatınızı sürdürmektense o insanlardan uzak ve kendinizle baş başa kalın.Unutmayın ki bir insanın en değerlisi kendisidir.Herkes gider gene kendinizle baş başa kalırsınız.
Eğer bu satırları okuyorsan,sana kurmak istediğim son birkaç cümle var.
Seni seviyorum...Ben seninleyim ve hep seninle olacağım.Ne zaman istersen aç bu kitabın kapağını ve oku satırlarını..Ben hep bu satırlarda seni düştüğün yerden kaldırmak için bekliyor olacağım.
Sen mutlu olmayı hak eden çok değerli birisin.Çok güzelsin/yakışıklısın.Kilon ne olursa olsun,boyun kaç olursa olsun,nasıl gözükürsen gözük.Sen mükemmelsin.Lütfen kimseyi kafana takma ve gülümse.
Çünkü sana gülmek çok yakışıyor:)
🦋🕯️
Dün yaşadığım şoku hâlâ atlatamadım.Disiplinli ve katı biri olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.
Dün aldığım tepkiden sonra hiçbir şey olmamış gibi davranmak zorunda kalmak,benim canımı sıksa da buna mecbur olduğumu hatırladım.Sonra da bugün erkenden uyanıp hazırlanmaya başladım.
Kot bir şort ve üstüne beyaz askılı tişört giydim.Banyoya gittim ve saçıma ufak bir topuz yaptım.Gün boyu terlemek istemediğim için topuz benim en iyi tercihim oldu.
Makyaj yapmayı bütün gün yorulup terleyeceğim için tercih etmedim.
Ufak siyah çantamı aldım ve direkt evden fırladım.Taksi çağırmak üzere,çantamdaki telefonumu çıkardım.
Taksiyi aramak üzereydim fakat arayamadım,çünkü numarayı tuşladığım sırada,evimin önünde bir araba durdu .
Arabanın kapısı açıldı ve takım elbiseli, uzun boylu,bir beyefendi arabanın içinden çıktı.