Merhaba sevgili sevgililerim.
Umarım hikayemin bu bölümünü severek okursunuz. Yorumlarınızı çok merak ediyorum.Buraya tarih bırakırsanız mutlu olurum. Bende hemen bırakıyorum.
27 Eylül Çarşamba 2021 de sizler için bu satırları yazıyorum:)
🦋🕯️
Batı ile aynı odada aynı havayı paylaşarak uyumak bana çok iyi gelmişti.Uzun süredir hiç bu kadar iyi uyuduğumu hatırlamıyorum.Beni uyandıran o alarm sesi ile uyandığımda gerçekten ilk defa öfkelendiğimi hissettim.Normalde alarmın çalması beni sinirlendirmezdi ama bu sefer her şey çok daha farklıydı.Telefonu elime alınca gördüğüm manzara şok ediciydi.Saat 13.30 olmuştu.Peki alarm niye şimdi çaldı?Batıya döndüğümde onunda halâ uyuduğunu gördüm ve her şeyin daha da şaşırtıcı olmaya başladığını farkettim.
"Batı."
Ona seslendiğim an anında gözlerini araladı.Uykulu bakışları benimle buluştu ve konuşmaya başladı.
"Efendim Vanessa?"
"Öğlen olmuş,alarmım daha şimdi çaldı."
"Biliyorum."
Biliyorum mu?Yoksa tahmin ettiğim şey mi?
"Nasıl yani?"
"Ben bilerek bu saate ayarladım."
Bu gerçekten büyük bir saçmalık.
"Batı bütün düzenim bozuldu. Yapmamız gereken şeyler vardı onları yok saymış olsan bile benim geç kalkmam hiç iyi bir şey değil."
"Bugün yapmamız gereken tek şey saat 15.30'da gideceğimiz etkinlik.Onun dışında olan her şeyi iptal ettim.Ayrıca bir gün geç kalkmak sana herhangi bir sorun açmaz dinlenmen lazımdı."
O etkinlik diyince aklımda ki her şey bir anda uçup gitmişti ve tek odaklandığım şey etkinliğin ne olduğuydu.
"Ne etkinliği?"
"Ben bir elimi yüzümü yıkayıp geliyorum."
Koltuktan kalktı ve banyoya doğru ilerledi.Geç kalktığım için benim de üstümde bir sersemlik vardı bu yüzden bende onun peşinden ilerledim.Banyonun kapısı zaten açıktı bu yüzden şüphe etmeden içeri girdim.Onun uykudan yeni uyanmış halini görmek beni dinlendiriyordu.Dağınık saçları yüzünü kapatıyor,Normalde de yorgun olan bakışları uykudan uyandığında daha da bitkin bakıyordu.Evin içinde ayağını sürükleyerek dolaşıyor ve bir çocuğa dönüşüyordu.
Banyoya girince arkasını döndü sonrada neden geldiğimi anlayınca banada yer açtı.O havluyu alıp kurulanırken bende elimi yüzümü yıkıyordum.İkimiz de bütün işlerimizi hallettikten sonra banyodan çıktık ve tekrardan salondaki koltuklara yayılma modumuza geçtik.
"Gittiğimiz kimsesiz çocuklar yurduna verdiğimiz katkılardan dolayı bizi bir yemeğe davet ettiler.Oldukça önemli kişiler orada olacak ve bir de sürpriz kişi olacağı söylendi henüz benimde haberim yok."
Hızlı ve detaylı bir şekilde bütün bildiklerini bana aktardı.Açıkcası böyle toplu ve ciddi ortamlara katılmak hiç bana göre değildir.Batının da çok hoşuna gideceğini sanmıyorum ama illaki geçerli bir sebebi vardır diye düşündüm ve kafa sallayarak onu onayladım.
"Tamam o zaman ben hazırlanayım ancak yetiştiriz.Sen ne giyeceksin."
"Arabada takım elbisem var getirttirdim."
"Tamam o zaman."
Normalde üstümü giymek için kalkmıştım ama Batı'nın kahve içmeden asla ayılamadığını bildiğim için önce bir kahve hazırlayıp ona götürdüm.