Merhaba sevgili sevgililerim.
Umarım hikayemin bu bölümünü severek okursunuz. Yorumlarınızı çok merak ediyorum.Buraya tarih bırakırsanız mutlu olurum. Bende hemen bırakıyordum.
25 Şubat 2022 de sizler için bu satırları yazıyorum:)
Sensedim sevgilim.. Özledim.Uzaklardayım sana zarar veremeyeceğim kadar uzaklarda.Sana söz verdim,her şey düzelecek dedim.Tek çözüm yolu buydu.Sensiz kalmak...Ben burada iyiyim ama eğer orada olsaydım ikimizde iyi olamayacaktık.Bilmediğin şeyler var ve beni hiçbir zaman affetmeyeceksin ama benim kalbim bir tek senin için atıyor.Eğer seni sevmeseydim,düşünmeseydim yaşamak için bu kadar çabalamazdım.Benim yaşama sebebim sensin.Sadece senin için yaşamaya çalışıyorum.Binlerce kez özür dilerim.Yalvarırım sende yaşa benim için olmasa bile bir şey için kendini hayata bağla.
🦋🕯️
Gözlerimi alarm sesi ile zar zor açarken,hiç uykumu alamadığımı anlamıştım.Halâ çok uykum vardı ama kalkmak zorundaydım.Ben böyle düşünürken Batı'nın da halâ uyanmadığını fark etmiş oldum.Hatta o kadar derin uyuyordu ki alarm sesine bile uyanmamıştı.Yatakta ona doğru döndüm ve biraz daha yaklaşıp elimle yanağına dokundum.Belli belirsiz çıkan sakalları tıraş zamanının geldiğini belli ediyordu çünkü sakaldan iğrenir hatta hiç hoşlanmaz.Bu zamana kadar onu hiç böyle görmemiştim.Sakalın pis olduğunu düşündüğü için neredeyse her gün kontrol ederdi.Bilmiyorum şu an başında o kadar zorluk var ki belki de farketmedi bile.Yorgundu Batı,fazla yorgun.Biliyorum hep bunu söylüyorum ama Batıyı en çok böyle anlatabiliyorum.Batıyı bir tek böyle tanımlayabiliyorum.Onun hayat hikayesini dinlemek için çok çabaladım.Sordum,sorguladım.Kendi kimseye anlatamadığı birçok şeyi bana anlattı.Kimsenin bilmediği,öğrenemediği her şeyi öğrendim ama asıl bilmek istediğim şey halâ bir sır perdesi.Onun bu kadar yorgun olmasının,her şeyden bıkmış gibi gözükmesinin sebebini hiçbir zaman anlayamadım.Evet anlattıkları şeyler bile gayet yeterli bir sebep ama daha büyük bir sebep varmış gibi hissediyorum.Dediğim gibi bu sır perdesini aralamak istiyorum ama Batı istemedikten sonra hiçbir şey yapamam.Birçok kez denemiş olsamda artık bazı şeyleri deneyecek kadar gücüm ya da sabrım kalmadı.Eskiden bu zorluklarla karşılaşmamak için kendimi her şeyi planlı yaşamam gerektiğine inandırmıştım.Bazen öyle zorluklar geliyormuş ki planları bile aşıp hatta zamanı durdurup bir şekilde hayatta kalmamız gerektiğini öğretiyormuş.Tam şu an öyle bir durumdayım,zamanın durduğu sadece öylece bir şekilde devam ettiğim boş bir hayat.
Hayatın ise tek güzel yanı oydu...8 numara diye girip hayatımı mahvedecek diye düşünürken hayata bağlanmamı sağlayan adam..
Biraz durdum elim yüzünde sadece izledim.İşte asıl o an hayatın durmasını istediğim andı.Hiçbir şey yapmadan hayatta en değer verdiğim şey yanımda,nefesi nefesimde kendi kalbimde.Yavaş yavaş gözlerinin aralandığını fark ettim.Gözleri tamamen benimle buluştuğun da sanki her şeyin farkındaymış gibi elini benim elime uzattı ve sanki hiç bırakmak istemiyormuşçasına tuttu.
"Günaydın minik kelebek"
Onu ilk defa sabah ilk uyandığı an görme fırsatını yakalamıştım.Ve gerçekten çok şaşırdığım bir yönü daha vardı.Herkes sabah ilk kalktığında uyku sersemi olurken o sanki günün herhangi bir zamanındaymış gibiydi.Aklımda ki bütün düşünceleri attım.Sanki hiçbir sorun yokmuş gibi odaklandım.Yüzüme içten bir gülümeseme yerleştirmeye çalıştım ve ona yanıt verdim.
"Günaydın Batı."
Daha fazla konuşmadık çünkü ikimizde her şeyin farkındaydık.Aynı anda sayılacak şekilde yataktan kalktık ve banyoya ilerledik.İlk o yüzünü yıkadı ve havlu ile yüzünü kurularken bende yüzümü yıkadım.Güne başlamak ilk defa bu kadar hoşuma gitmişti.Çünkü güne onunla başlamıştım.Hiç söylemek istemesem de belki de şu an son sabaharımız olabilir.Eğer Batı bir çözüm yolu bulmazsa onun hayyatının benim ise hayatımın güzel ilerleyişi tamamen bir karanlığa gidecek.Genede elimden geldiğince sonu düşünmemeye çalışıyorum.Hiç mümkün değil gibi ama en azından çabalıyorum.Batı bana ben Batıya söz verdim ve bu sözden dönmemeye çalışacağım.O benim için zoru başarmak,hatta imkansız bir şey için mücadele edecekse bende ona destek olmak zorundayım.