𝓩𝓮𝓱𝓲𝓻.
❝Alaycı bir kuş misali, bütün isyanım sana.❞
AdaAltemur: Selam.
AdaAltemur: Tertipli bir giriş yapmak istedim çünkü birazdan bir şey isteyeceğim.
AdaAltemur: Yağcılık falan, anlarsın ya?
Görüldü.
Yazıyor...
AtakanKarahan: Yine mi sen a*k?
AtakanKarahan: Yeni hesap açıp mı yazıyorsun şimdi de? Engel yedikten sonra akıllanmadın mı ruh hastası?
AdaAltemur: Bunu umursamıyorum bile.
AdaAltemur: Sadece senden bir şey isteyeceğim ve eğer yaparsan bu seferlik seni rahat bırakacağım.
AtakanKarahan: Dürüst olmanı sevdim.
AtakanKarahan: Ama ne isteyeceksen yapmayacağım.
AdaAltemur: Sadece dinle.
AdaAltemur: 2 gündür sana üstü kapalı bir şekilde nude atıyorum ama senden hiç bu etkileşimi alamadım.
AdaAltemur: Bana bir fotoğraf göndersene, gece gece biraz soluksuz kalayım.
AtakanKarahan: Cidden mi? Sence bunu yapar mıyım?
AdaAltemur: Sadece bir rica, dövme yapmıyorsun, bari yapana kadar kendimi fotoğraflarınla avutayım.
AdaAltemur: Sadece bir tane.
AtakanKarahan: Atarsam bugünlük beni rahat bırakacak mısın?
AtakanKarahan: Kimseyle uğraşmayacak kadar meşgulüm çünkü.
AdaAltemur: Evet, söz veriyorum.
AdaAltemur: Karın kası falan, Allah ne verdiyse artık.
AtakanKarahan:
AdaAltemur: Ekranı yalamak istemem normal mi?
AdaAltemur: Baya sexy.
AdaAltemur: Ama neden altında bir şey var? Çıkarsan iş daha eğlenceli olurdu.
AtakanKarahan: Patavatsızlığın devam ederse çıkarıp ağzına vereceğim yakında.
AdaAltemur: Bana uyar.
AdaAltemur: Yok demem yani.
AtakanKarahan: Psikopat falan olabileceğini düşünüyorum.
AtakanKarahan: Ada Altemur...
AtakanKarahan: İsmin nedense tanıdık geliyor.
AdaAltemur: İronik, değil mi?
AtakanKarahan: Tanıdık gelmesi mi?
AdaAltemur: Hayır.
AdaAltemur: Hala kim olduğumu anlayamamış olman.
AtakanKarahan: Tanışıyor muyuz yani?
AtakanKarahan: Ama hiç sanmıyorum.
AtakanKarahan: Tanıdığım yüzlerce Ada var, onlardan bir farkın yok seninde.
AdaAltemur: Benimde tanıdığım binlerce erkek var.
AdaAltemur: Ve senin onlardan bir farkın var ama.
AdaAltemur: O da, kendini imkansız gibi görüp hiçbir kıza yüz vermiyor olman ama içten içe her kızla yatma isteği güden ve bir kızın duygularını incitecek kadar şerefsiz, bir o kadar da alçak olman.
AdaAltemur: İronik, değil mi?
Yazıyor...
AtakanKarahan: Belki de.
Atakan_Karahan: Öyle olsam bile bana yazan hala sensin ve benden asla yapmayacağım bir dövmeyi ısrarla istiyorsun.
AtakanKarahan: Seni bulmaya çalışmayacağım ama eğer olur da bulursam, bu söylediklerin uğruna sadece dövme yapmakla kalmak istemediği bil.
AtakanKarahan: Gururum incindi ve bu basit bir şey değil. Altımda inlemek mi istiyorsun? Tamam. Bir yerinden kan gelene kadar canını acıtacağım. Bana, yeter artık dur diyeceksin ve asla durmayacağım.
AtakanKarahan: Beni tanımıyorsun.
AtakanKarahan: Ve bu hiç iyi bir şey değil.
AdaAltemur: Seni tanımıyor muyum?
AdaAltemur: Ah, lütfen.
AdaAltemur: Elbette tanıyorum ve gözetliyorum bile.
AdaAltemur: Şuan motorunun üstünde oturup sigara içen ve telefona bakıp mesajlarımı çocuk sen değil misin yoksa?
K̷.