+14

20.8K 264 88
                                    

Evet, evet bu kız bölüm attı, merak etme güzelim, rüyada değilsin. Hadi sana iyi okumalar~

***

Kartlar dönüyor, masada olan olmayan herkesin gözü eller ve sahiplerinde. Masada tek kadın olmam ve yetmezmiş gibi işinde usta olan hilekâr adamlarla aynı oyunda olmam herkesi şaşkına çekiyordu.
Umrumda mı?

Ah hadi ama ben Ada? Ada Serter sizce insanların bakışlarına takılacak bir kadın mıyım? Ben söyleyeyim, asla.

Ama şu an her ne kadar masanın etrafındaki kalabalığı takmasam da Harun ve Erenin kalabalıktan yararlanarak hile yaptığı gözümden kaçırmamıştım. Masada tam 6 kişi vardı. Harun, Eren, Mustafa ve bilmediğim fakat yer altında güçlü birliktelikleri olan diğer 3 saf adam. Hâlâ nasıl da gözlerinin önünde hile yaptıklarını görmemeleri beni güldürüyordu. Bu durumu göz ardı ederek kartlarıma baktım.

Elim Royal Flush - Tam Çılgın- eldi. Ve herkes ortaya çok yüksek bir miktar koymuştu, hiç düşünmeden. Beni küçümseyip, böyle bir aptallığa hemen düşmeleri ve masada 6 değil 5 kişi görmeleri benim bu sefer sinirden kahkaha savurmama yetiyordu.

Beni güçsüz sanıyorlardı. Hemde sırf kadın olduğum ve hiç bir şey anlamayan aptal oldugumu düşündükleri için yok sayıyorlardı.
Bende onlara ne kadar güçsüz olduğumu (!) göstermek için ortaya en fazla miktarı bırakan kişi olduğum gibi herşeyi bir kenara atıp sırf kendimi onlara kanıtlama hırsı yüzünden belki de aptallık yapmıştım.

Kartlar tamamen zekâ işiydi. Ne şans ne de hile. Kartlarla ne kadar iyi oynar ve ne kadar iyi kullanırsak kazanırdık. Gözler heryerde olmalıydı; kartlar, masadakiler, gözler, oyun kurucu ve de oyuncuların aklında olmalıydı.

Olduğum yer 3 katlı hem kumarhane hem de bardı. En üst kat kumarhaneydi, zemin kat bar ve benim gibi yüksek mevkide bulunan kişileri aldıkları zemin katın altında bulunan ve diğer katların 5 katı büyüklüğünde bir alandaydım.

Saydığım kadarı ile toplam 15 oda ve tüm o geniş odalarda kadınlar, adamlar, yerden duvara kadar uzanan direklerde oynayanlar, odaların en arkasında bulunan ve neredeyse her içkinin bulunduğu bar vardı.

Bu özel ve geniş localara girmenin en önemli kuralıydı kimsenin yüzünü göstermemesi. Herkeste maske vardı. Kahkaha atan kadınlar ve büyük ihtimalle geceleyin onları kullanıp ve sonrasında kenara atacak adamlar.

Kızmıyordum.
Çünkü aynısını bende yapıyordum.

Biri hariç.
O.
Sanki beni yıllardır tanıyormuş gibi davranan herif.
Bugün sabah aniden deliren ve benim şiddete başvurmamı sağlayan herif.
Üzerime bir ağırlık inmişti, bir sıkıntı, bi' sorun.

Zevkin Farklı Tonları (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin