Kitabım, reklam veya başka kitaplar önermek amaçlı değildir. Uyardığım halde devam eden olursa önlem alacağım. Teşekkürler.
***
Sırtım soğuk çarşafla buluştuğunda yerimi iyice alıp boynunda olan ellerimi biraz daha kendimi çekerek ardından alt dudağını kavrayıp sertçe ısırdım. Genzinden gelen inleme beni tatmin ederken ellerimi kıvırcık saçlarına daldırarak çekiştiriyordum. Elleri kalçam ile bacaklarım arasında gidip gelirken aynı zamanda sıkıyordu. Yataktan doğrularak dizlerinin üstünde, üzerindeki gömleğinin düğmelerini parçalamak istercesine açarken gözleri, üzerinde dilimi gezdirdiğim dudaklarımdaydı.
Gömleğini çıkarttığında üst vücudunda gözlerimi şöyle bir gezdirdim. Spor yaptığı aşikardı, karın kaslarının olduğu yerde üç tane, karnının yarısını kaplayacak şekilde yıldız dövmeleri vardı.
Yazık olacaktı adamcağıza.
Hoyrat öpüşmemizden dolayı hızla inip kalkan göğsüne de kısaca baktıktan sonra yüzüne çıkardım gözlerimi. Tamamen giyiniktim, o ise bir tek boxer ile kalmıştı. Üzerime eğilip ellerini kafamın iki tarafına koyduktan sonra hızla kendini bana dayadı. Hissettiğim sertlik ile belimi kıvırıp hazla inledim kısaca, elleri arsızca kalçama geldiğinde zaten belimin biraz altına kadar çıkan elbisemi sıyırmaya başladı. Ona izin vermeden tek parmağımla omzuna baskı yaparak yatağa yatmasını sağladım. Zihnimdeki yılanları durdurmak yerine, usta olduğum işime devam ediyordum.
Kimdi acaba bu adam. Kayıtlarda mutlaka vardır fakat şu an milyonlarca kişinin arasından bu adamı hatırlamak için kendimi yoramayacaktım. Elbet vardı bi' istediği ki bu yüzden şu an bana tuzak kurduğunu, beni iki bina arkada olan keskin nişancı ile vurdurtmak için izin vermesi gerekirken, onu kendi motelimde, kendi odamda birazdan ona yaşatacağım zevki düşünmesini sağlayacak kadar hipnoz etmiştim.
Hadi ama! Yaz dizisi miydi hayatlarımız da onunla arkalı önlü cama kadar bakışarak gidelim. Cama gittiğimizde ay ışığının kafama gelen kırmızı ince ışığı kırması ile gözüme yansımasıyla net olarak bir düşman olduğuna kanı koymuştum.
Hem yer altındaki hükmüm hem de işimin beni getirdiği konumdan ünüm ile beni öldürmek için etraf kollayan bir sürü kişi olduğunu biliyordum. Sonuçta buralara gelmek bir parmak şıklatma ile olmuyordu. Didinerek ve acımasızca aldığım canlar ile geldiğim şu anki yerimden beni kaldırmak isteyen çok kişi olduğunu ve bunun uğruna servetini döken çok kişinin olduğunu da görmüştüm.
Şaşırmıyordum. Çünkü hem iş hayatından hem de yer altında her zaman kadınların yaptıkları daha çok göze çarpar, daha çok rahatsız eder etrafı. Çünkü 'erkek' denen varlığın kadınlardan üstün olduğunu düşünen o kadar çok insan var ki artık, yapabileceğim tek ve kesin şeyi yaptım ve öyle bir hal aldım ki yaptığım hiç bir şeyin üzerine kötü konuşmayı bırakın önlerini ilikleyip beni başları yere eğik bir şekilde tebrik ettirmeyi öğretmiştim. Masamda her zaman kadın yatırımcılar veya mafyalar bulunurdu. Üzerinden çok geçti konuşarak anlatma olayının.
Yatağın hemen yanında bulunan komodinin üzerindeki saatin sesi tüm odayı doldurunca irkilerek o tarafa dönmesi ile tek dudağım havalandı.
Zaman gelmişti.
Hiç vakit kaybetmeden sağ yumruğumu hızla çenesine geçirmem ile biraz önce zevkle olan inlemesinin yerini acı almıştı. Gözleri sonuna kadar açılmış bana bakarken biraz eğlenmek için onunla oynamaya karar verdim. Dudaklarım havalanırken aynı zamanda üzerinde olma avantajına sahip olduğumdan sağ elmacık kemiğine sertçe yumruk atmaya başladım. Ellerini belime koyarak beni beni kenara atmaya çalışıyordu fakat dizlerimi öyle bir sarmıştım ki ona bildiğin yapışmıştım. Eğer adam akıllı biri olsaydı şu pozisyonda dibine kadar alacağım ve bunun yaşatacağı zevki düşündüğümde daha da sinirlendim ve hırsla çenesine diğerlerine oranla çok daha şiddetli bir yumruk geçirdim. İki kaşı da patlamıştı ve ağzından kanların akması beni memnun ederken üzerinden kalktım. Şu an istese de yerinden kıpırdayamazdı bile, bu yüzden rahattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zevkin Farklı Tonları (+18)
Roman d'amourŞu an tek istediğim onun bana eziyet eden elleri ve içime girdikçe daha çok büyüyen, damar gibi atan erkekliğinin artık sonumu getirmesiydi. Bir hızlanıyor bir yavaşlıyordu ve bana bilerek zulüm ediyordu. İnlemelerimi durduramıyor hatta daha ilerisi...