🐒🐒Yetimhane maceraları🐒🐒

848 26 9
                                    

"HABEŞ MAYMUNU TİPLİ SEVGİLİNE SÖYLE ELİMDEN BİR KAZA ÇIKMASIN TATLIM!!"

Berk Özkaya'dan
Evet s*çtık daha doğrusu s*çtım Eren's Family'i gökte ararken yerde bulmuştuk ama o da ne az evvel ki sesten sonra gökten pardon binadan cam parçaları üstüme doğru dökülmeye başlamıştı bir parça elime çok sert batmıştı bana kal gelmişti resmen. Aman zaten ben rich bir insanım öderim parasını çıkarım işin içınden. Ama olaylar hiç planladığım gibi gitmiyordu Aybike koşar adımlarla yanıma doğru geldi elimi tuttu. Elimi elimi benim elimi!! Koşarak yokuş aşağı yoldan  beni sürüklüyordu kaçıyorduk şuan ama bu deli kızla her yere giderim. Nefes soluk alıp vermek? Bunlar canlıların yaşamsal fonksiyonlarını sürdürmek için yaptıkları basit eylemler. Ama ben unutmuştum neyi? nefes alıp vermeyi! Hayır az evvel elime batan cam parçasından kan kaybına uğrayıp öldüğüm için değil... Aybike'nin eli elime değdiği için. Nasıl bir yokluktayım ben abi!!! Sonunda ellerimiz birbirinden ayrılmıştı ama Aybik çok sinirliydi resmen burnundan soluyordu. Zifiri karanlık çıkmaz bir sokağa girmiştik.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen gerizekâlı!"
"Ş-şey Aybike ben aslında niyetim köt-"
"Aybik bebeğim bu kırmızı domatesin az evvel yaptığı şebekliği görünce sana zarar gelmesin diye peşinden geldim iyimisin Tatlım?" Neyyyyy Aybik+Bebeğim+Tatlım=Flört dönemi belirtileri. Kim di bu vatandaş?

"AYBİKE HABEŞ MAYMUNU TİPLİ SEVGİLİNE SÖYLE ELİMDEN BİR KAZA ÇIKMASIN TATLIM!!"

Ardından tiz bir ses benim yanağımdan Aybike az önce ellerime değen elleriyle bana tokat atmıştı... Hak etmiştim.  Sonuna kadar!!

Aybike Eren'den
Karşımdaki gerzek Berk malı bugün beni ikinci kez hayretler içinde bırakıyordu. Erdem'i sevgilim sanmış artı onun üzerinden bana prim kasabileceğini düşünüp elinden kaza çıkabileceğini söylemişti. Cinnet sebebi ama susmayacağım!!

"Pardon bebeğim n'aparsın 'sevgilim'e söylesene bir mesela dur dur buldun abisine kuzenlerine bulaşır, onunlada yetinmez onu öpücekmiş gibi yapıp fotoğrafını çeker okula yayar, giydiği ayakkabılarla dalga geçip -başkası vermiş diye- , bununla yetinmeyip kuzenlerine saldırıp pilav arabasını kırıp, üstüne babasını hastanelik mi edersin mesela? Aaa doğru unutmuşum babası eniştem zaten 3 yıl evvel ölmüştü ha doğru .ya sen yoksa Harika style dan ilerleyip dondurucuya kilitlersin tabii dimi hı?"

"Benn öyle demek istememiştim özür dilerim Aybike yanlış anlaşıldım..."

"Yıkıl karşımdan Berk! Seni görmeye tahammülüm yok!!"
"Gidelim mi Aybike? merak etmişlerdir bizi."
"Gidelim Erdem."

Yazar'dan
YARIM SAAT SONRA (YETİMHANE - MÜDÜRÜN ODASI)
Berk Doruğuda kolundan tuttuğu gibi kendini müdürün odasında bulmuştu. Özür dileyip hasarın bedelini ödeyecekti. Ona göre kendisi masumdu genç adam tüm suçu Doruk'ta buluyordu gidip adam akıllı konuşmak varken boşa atraksiyon yaratmışlardı. Huysuz yetimhane müdürü Berk'in sağ Doruk'un sol kulağından tutup çekti. Kendisinide ortalarına sabitleyip konuşmaya başladı

"Demek Erenler'in pokemonları sizsiniz ha. Ne b- tamam ağzımı bozmayacağım... Ne halt yemeye camımı kırdınız bakim!!!" Yaşlı kadın adeta cırlıyordu...
Ardından iki arkadaş sanki evvelden sözleşmiş gibi ceplerinden 100 lük banknotlar halinde 500 er lira çıkarıp mahçupça kadına uzattılar.

"Aferim pokemonlar girdiniz gözüme bir daha değil camımı kırmaya bu binanın önünden geçmeye yeltenirseniz bittiniz!!!"

AYBER SHORT STORİESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin