💍💍Evlen Benimle💍💍

641 32 27
                                    

'Sen benim her gün hacı şakir sabunla yıkanan yumoş yumoş ayaklarıma laf ademezsin kankacım! Senden daha temiz benim ayaklarım.'

~~~~~~~~~~~~
'Geldiiiiim patlama!!!' saat gecenin üçüydü genç adam adeta alacaklı gelmiş gibi çalan kapısını açmak için tatlı uykusunu bölmek zorunda kalmıştı. Çok sinirliydi acaba yine kime çattıkta bu vakitte kapıma dayandılar diye düşünmeden edememişti. Kapıyı açtı ve karşısında kapının kirişine dayanmış bir adet Doruk Atakul. Arkadaşı kapıyı açınca birden yığılıvermişti.
'Doruk!!! Oğlum yığıldın kaldın başıma lannn! Daha fazla beni uğraştırmadan ayıl.' bir yandan söylenip bir yandan uykudan yeni kalktığı için mahmur mahmur olmuş gözleri ile yerde yığılmış arkadaşını ayıltmakla meşguldü... Kıpkırmızı olmuştu Doruk kan ter içindeydi. Berk onu ayıltmak için, defalarca kez tokat attı su döktü kolonya tuttu ama nafile!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

'Ohaaaa! Berko çek lan ayağını ağzımın içinden. Hem bizim aynı yatakta ne işimiz var?'

'Sen benim her gün hacı şakir sabunla yıkanan yumoş yumoş ayaklarıma laf ademezsin kankacım! Senden daha temiz benim ayaklarım. Hem dün gece alacaklı gibi kapıma dayanan sendin ne çabuk geldin Aydın'dan ?'

'Uçakla geldim! Sen öyle hemen çağırınca... Fobi falan kalmadı bende dün gece korku seviyem nirvanaya ulaştı hem senin misafir odan yok mu lan? Bak son uyarım çek ayağını ağzımın içinden!'

' Tamam be! Misafir odası...Biraz dağınıktı sen de izbandut gibi adamsın bende seni oraya kadar taşıyamadım sürükleyerek kendi yatağıma getirdim.'

'İyi halt ettin! Neyse uyuyacağım ben.'

'Bu saatte! Abi saat 12.43 hem sen az evvel benim için uçağa bindiğini mi söyledin? Demek o yüzden dün gece bayıldın. Yaa ne tatlı bir minnoşsun sen ya yerim seni!'

'Berk!!! Benimle flörtünmüşüm gibi konuşmayı kes. Hem senin için falan da binmedim kırk saat otobüsü çekemezdim. Yat uyu zıbar beni çileden çıkarma! Goril, tüm nevresimi kendi üstüne çekmiş bir de.'

'Aaa ama doruk darılıyorum goril falan hadi kalk ben seni buraya uykunu çekmen için çağırmadım. Bana yardım etmelisin prova yapmalıyız.'

'Ne! prova? Kim bilir yine hangi haltı yedinde buradayım. Ver şu pikeyi!!!'

'Kanka ayılman lazım. Kahve?'

'Başladı yine kafein bağımlısı... Zıkkım?!'

'Ehhh sana da içecek beğendiremiyoruz ekmek yok evde git ekmek al! Kahvemde bitmiş.'

'Belli oldu sen beni buraya ayak işlerin için çağırdın! Bak yanlış anlama uykum açılsın diye gidiyorum. Para ver!'

'Koskoca Atakul evime gelmiş bir kahve iki ekmeği beleşe getiremiyor muyum yani?'

'Yok sana beleş! Çıkıyorum ben. Sofrayı da kur açlıktan gebermeyelim.'

'Tamam tatlım sakin sen sanki bir agresifleşmişsin görüşmeyeli hem markete git gel, geliş sebebini açıklayacağım.'

'Yeter ki sadede gel vallahi meraktan çatlayacağım!'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Doruk marketten dönmüş iki eli de dolu olduğu için kalçasıyla kapının ziline basmıştı...
'Kanka iki parça şey al dedik ya senin niyetin beni iflaza sürüklemek mi zaten pederle papazız!' Berk ne zaman babasıyla anlaşabilmişti ki üstelik artık sınırlı veriyordu parasını zaten bu daireyi de kendi parasıyla almıştı.
'Çok şaşırtıcı... Çok iyi anlaşırsınız ya Resul amca ile(!)'
'Her şeyi anladımda bebek bisküvisi ile muzlu, çilekli ve kakaolu süt ne alaka??'
'Ben sana kahve ne alaka diye soruyor muyum?"
'Kahve ile bunları bir tutamazsın kahve benim için bir yaşam felsefesi. Hem kahvem nerde heh işte şu. Aaa ama bu dökülmüş!'
'Kapıda bir çocukla çarpıştık o da kankasıyla konuşuyordu kız açılacakmış ama sevgilisi varmış... Eleman o kadar dalmış ki birden çarpıştık.'
'Ne!!!! Acaba bu arkadaş 1.97 boylarında sarı saçlı mavi gözlü müydü?'
'Evet evet. Gayette hoooaaayyy maşşşallahhh tipli biriydi. Kız olsam düşerdim. Net!'
'Offff eyvah. Sen erkek halinle eridiysen...'
'Bir dakika bir dakika, yalnız bu konu seni neden bu kadar gerdi?'
'Şimdi şöyle ki Kankacım.......'

AYBER SHORT STORİESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin