💣💣💣💣İntikam Ateşi💣💣💣💣

476 26 24
                                    

Yorumlarınızı bekliyorumm...
                 
                       ~~~~~~~~~~~
'Kızım ben sana bir şey söyleyeyim mi? O Berk varya cehennemi yüzde yüz bursla kazanmış bir zebani!'
                       ~~~~~~~~~~~~

'Hıh iblisin kardeşi cani ne beklersin ki bir kurtulamadık sülük gibi yapışıp kaldılar üstümüze!!'

Aybike pansuman yapıldıktan sonra kafasına kantinin ortasında buz tutan abisine sürekli bu ve buna benzer sözler kurmasından dolayı milyarıncı kez göz devirmişti. Daha sonra elini yanağına koymuş dudaklarını ısırıp bir şeyler düşünen ve bunu dışına yansıtan kuzeni Ömer'e kaymıştı gözleri.

'Neydi bu şimdi?'

hâlâ şokun etkisinden çıkamayan Doruk, Ömer'in sorusuyla iç çekip yanında duran kardeşi Melisa'ya baktıktan sonra onay beklercesine bir soru sormuştu.

'Berk'in bir kardeşi olduğunu bilmiyordum?'

Onun bu teyit bekleyen cümlesine ithafen Melisa başını sallayıp 'Ben de' diye mırıldanmıştı. Bu kasvetli havayı dağıtan şey ise Oğulcan'ın sabrı taşıran gereksiz lafları olmuştu.

'İkisinden de şikayetçi olacağım rahat bıraksınlar lan bizi! Nerede o kız şikayetçi oluyorsun Aybike!!'

Az ileride onların bu diyalogunu dinleyen Berk kardeşinin peşinden gitmek yerine olduğu yerde kalmış ve Oğulcan'ın her sözüyle çenesi biraz daha gerilip yumruğunu sıkarken en son bir atakla hızla yerinden kalkıp Oğulcan'ın bileğini tuttuğu gibi ters çevirmişti acıyla inleyen genci Berk'in elinden Doruk kurtarmıştı. Genç adam sinirle nefes alıp Oğulcan'a öldürücü bakışlar attıktan sonra, Oğulcan'ı onun elinden kurtaran Doruk'a bilerek omuz atıp hızla kantini terk etmişti. Kendine çeki düzen veren Oğulcan tuttuğu buzu kardeşinin kafasına daha da çok bastırmıştı ardından acıyla inleyen Aybike'nin sesiyle beraber yine söylenmeye başlamıştı.

'Doğru müdür odasına gidiyoruz kızım, bu ne böyle?! Abisi cezasını alamadı ama o kızı sürüm sürüm süründüreceğim!!'

Kafasına buz tutan abisinin bileğini bir hışımla çekip oturduğu sandalyeden kalkan Aybike derince iç çekip sabır dilercesine gözlerini havaya diktilten sonra dudaklarını aralayıp yaklaşık yirmi dakikanın ardından ilk kez konuşmuştu.

'Oğulcan sen ya delisin ya da zır deli! Ama salak ayağına oynadığına eminim.'

Ona bu ani çıkışından sonra sorgular gözlerle 'Ne?' der gibi bakan abisine son kez göz devirip konuşmasına kaldığı yerden devam etmişti.

'Kimse kimseye eğlencesine ya da sebepsiz yere zarar vermez?'

Ardından gözlerini etrafında çember oluşturmuş arkadaşlarının üzerinde gezdirip onu onaylamalarını beklemişti. Fakat Oğulcan yine araya girip müdahale etmişti.

'O iblisin geni var o kızda. Abisi babamı sebebi olduğu için mi hastanelik etti? Kızım ben sana bir şey söyleyeyim mi? O Berk varya cehennemi yüzde yüz bursla kazanmış bir zebani!'

'Sana fikrini belli et diyen kim Oğulcan? Olaylara hiç objektif bakmıyorsun, kimse beni senin karakterinden yargılayamayacağı gibi o kızı da abisinin yaptıklarından yargılayamaz. Ayrıca ben çizgiyi son derece aştım kullandığım laflar ve yaptıklarım beni Berk'ten farksız yaptı.'

Olay mahalini hızla terk etmek için arkasını dönüp gitmeye hazırlanan kardeşine son kez bir şey söylemek için dudaklarını aralayan Oğulcan'ı arkasını dönmeden işaret parmağını kaldırıp 'Sus, tek kelime dahi etme.' diyerek susturmuştu Aybike.

AYBER SHORT STORİESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin