🏀Mazlum's Roses🏀

565 24 13
                                    

*Tek partlık basketbol kurgusudur.
💥Düştük Mapus Damlarına💥 part1 de Berk'in müdür odasına girişiyle başlıyor.

Dikkat bölüm;
ÖmDorBerOğ+Mazlum
İçerir

                       ●●●●●●●

Berk sınıftan çıkmış kendi sınıfının bulunduğu katın tam iki kat üstünde olan okul müdürünün odasına doğru ilerliyordu. Genç adam bir kez kapıyı tıklatmıştı ve içeriden gelen 'gel' komutuyla kapının kolunu iterek açmıştı.

'Hocam, beni çağırmışsınız?'

'Evet Berk -eliyle karşısında ki sandalyeyi işaret ederek- buyur.'

Genç adam her zamanki gibi yine okulun disiplin kurulundan çağırıldığını düşünerek tedirginlikle ve sorgular gözlerle Burak Hocasına bakıyordu. Durumu anlayan Burak Hoca her zamanki güleç suratıyla elindeki dosyayı bırakarak söze başlamıştı.

'Biliyorsun okulun basketbol takımının iki hafta sonraya başka bir kolejle müsabakası var.'

Berk çağırılma nedenini idrak edince biraz sakinleşmiş endişeden büzülen vücudunu dik konuma getirmiş hocasının söylediklerini başıyla onaylamıştı.

'Beden hocası Mesut Bey geçirdiği ufak bir rahatsızlık sonucu izinli takımdaki eksikleri tamamlama görevi bana kaldı. Duyduğuma göre dokuzuncu sınıftan beri takımdaymışsın?'

'Evet hocam. Ama Doruk'ta dokuzuncu sınıftan beri takımda. Niye ben?'

Genç adamın bu sorusuna karşılık müdür yine güleç tavrını takınmış ama bu sefer ters bir cevap vermişti.

'Keyfim, kahyâsı, paşa gönlüm ve ben öyle istiyoruz Berk. Umarım senin için sorun yoktur.'

Genç adam zaten son yaptığı haylazlıklardan dolayı herkesle olduğu gibi arasının limoni olduğu hocasıyla daha fazla ters düşmemek için sorun yok anlamında başını iki yana sallamıştı.

'Güzel... Takım kaptanı olan Gürkan arkadaşın ufak bir sakatlık geçirdi bu nedenle yeni kaptan sensin Berk'cim.'

'Son senelere girmemiz sebebiyle takımdan bayağı bir ayrılan arkadaşımız olmuştu hocam. Onlar?'

'Sizin sınıfta ya da okulun genelinde iyi oynadığını düşündüğün arkadaşın varmı?'

Genç adam iki üç saniye çenesini ovalayarak düşündükten sonra aklına gelen fikirle sırıtmasına engel olamayarak söze girmişti.

'Ömerci- Ayh pardon hocam Ömer Eren arkadaşımız geçen beden dersinde çok iyi oynadığını görmüştük kesinlikle takımda olmalı.'

Burak hoca genç adama güvenmekten başka çaresi olmadığı için eline aldığı A4 kağıdının ikinci sırasına Ömer'i eklemişti ardından konuşmaya devam etti.

'Başka?'

'Ben varsam zaten Doruk banko var.'

Bu iddialı cümleye karşılık müdür üçüncü sıraya Doruk Atakul'u eklemişti. Ardından 'devam' der gibi öğrencisine bakmıştı.
Genç adam biraz eğlenmek adına aklına gelen isimle bilmiş bir edayla suratına sinsi gülüşünü koyup konuşmaya başlamıştı.

'Biyolojide Genetik diye bir şey vardır hocam biz buna soya çekim de diyebiliriz. Ömerc- yani Ömer arkadaşımız iyi oynuyorsa kayınç- pardon kuzeni Oğulcan arkadaşımız da iyi oynuyor demektir. Gerçi Ömer üvey ama olsun.'

Öğrencisinin bu laubai tarzına karşılık zaten dağılmış takımı toplaması gereken Burak Hoca derin bir iç çekerek dördüncü sıraya Oğulcan'ı yazmak zorunda kalmıştı.

AYBER SHORT STORİESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin