💖FAIRYTALE💖

911 36 2
                                    

"EVERY DAY WE STARTED FIGHTING, EVERY NIGHT WE FELL IN LOVE.❤"

"HER GÜN BİR KAVGAYA BAŞLARDIK,HER GECE AŞIK OLURDUK.❤"

İkizler burcuyum her an ne yapabileceğim değişiyor tek partlık öyle şu an içimden geldi diye yazıyorum. Şarkıyı dinlerken okursanız sevinirim😙😙

Yazardan
Genç adam odasının içinde bir sağa bir sola mekik dokuyordu adeta. Onun bu halini gören arkadaşı,

"Oğlum iki saniye bir dursana başım döndü!"
"Yok abi yok gideceğim açılacağım ne derse desin... Ama ama ya hayır derse..."
"Berk bir açılacağım her şeye eyvallahım diyorsun bir de yok yapamam ben diyorsun... Fake mi atıyorsun oğlum sen bana."
"Ne derse desin ya en azından yapmadığım bir şeyden değil yaptığım bir şeyden pişman olurum en fazla. Dimi Doruk birşey desene. Ha?!"
"Valla kanka başka bir Evrende yaşasaydınız şansınız daha fazla olurdu!"
"Dimi ... lanet olsun ki öyle. En azından babasını hastanelik etmezdim!"
"Eee vaz mı geçiyorsun?"
"Ha ha ha. Berk Özkayayım ben yok öyle kaçmak!!!"
"O zaman ortam hazırlayalım güzel bir teklif falan?"
"Yok ya yapamayacağım ben. Yüzüme tokadı vurur gider. Ben de avel avel bakarım ona..."
"He he aynen aynen... Çok iyi fikir bayıldım..."
"Doruk sen beni dinliyormusun acaba. Hem sen iki saattir napıyorsun? İçine düşmüşsün resmen telefonun!" genç adam ver o telefonu deyip arkadaşının elinden telefonu aldı. Ve sesli bir şekilde ekranda gördüklerini okudu...
"Whatsapp Eren'ler Gurubu 'Kadir' kişisi sizi -Doruk Atakul- kişisini ekledi. Doruk Atakul'dan bir yeni mesaj 'Cumanızı en içten dileklerimle kutlarım Allah devletimize zeval vermesin☝️☝️Amin!🥀🥀' Oğlum bu nasıl bir nirvanadır ya Erenlerin gözüne girmek için bu nasıl bir çabadır?" ardından büyük bir kahkaha attı.
"En azından bir çabam var Berk!"
"Her şeye okeyim ama perşembe akşamından cuma mesajı atmak nedir?"
"Bugün perşembe ama yarın unuturum diye şimdiden şey ettim ayrıca telefonumu ver Berk!"
"Aaaa dur dur seni yönetici yaptılar vay anasını! Bekle dur kendimi ekliyeyim."
"Başıma iş açma Berk!"
"Heh ekledim. Ney yok artık!!! Ömer Oğulcan ve Kadir'den engel yedim! 'Aybik💋❤' kişisi sizi guruptan çıkardı."
"Neyse boş ver şimdi onu bunu bak ne diycem açılcan mı Aybike'ye hoş ya biraz(!) zor."
"Bilmiyorum ya arafta kaldım..."
"Zıkkımın dibi!!! Gidiyorum ben lan. Bir salmadan beni."
"Git git... Yarın da gül gifli cuma mesajıyla cübbeli vaazı atarsın. Bir dakika ya ben kovuyorum seni defol evimden!"
Doruk genç adamın onu kovması üzerine saydıra saydıra terk etti evi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aybike dün yaşanan saçma diyaloğun etkisinden bir türlü çıkamıyordu hüngür hüngür ağlamıştı. Hangi diyalog mu? Duyunca şaşıracaksınız çünkü 21. yüzyıl da böyle bir konuşma tam manasıyla 'geri' kafalılık tı genç kız için.

FLASHBACK
"Aybikem güzel yüzlüm ben babanla senin yaşında evlendim bilirmisin?" bu imalı soru karşısında kız hayretler içerisinde annesine bakıp şöyle demişti.
"Anne bundan banane bana neyi ima etmeye çalışıyorsun tam olarak?"
"Kızım bak artık büyüdün bizim durumumuzda ortada Dila Hanımla Fikret Beyin oğlu Fatih'i bildin mi?"
"Anne ben daha reşit bile değilim ne bu şimdi şaka falan mı üstelik sevmediğim tanımadığım insanla neyi ima ediyorsun."
"Fatih geçen ay nişan atmış kızım durumları baya iyi adamın sadece istanbulda bile 32 tane dairesi 27 tane arsası 16 tane dükkanı var. Aybikem ay yüzlüm inat etme bu hafta sonu pazar gecesi seni istemeye gelecekler. Ha kızım ne dersin?"
"Anne Fatih 23 yaşında bense 17 yaşında bir çocuğum 'çocuk' bu resmen pedofiliye girer!!"
"Kızım yine de bir gelsinler bugün okuldan sonra bir kahve için he gülüm?"
Genç kız kahve sözünü duyunca aklına 'o' gelmişti. Kaç kez kahve teklifinde bulunmuş ama geçiştirip reddetmişti. Ama bir başkasıyla içerse ihanet edermiş gibi olurum diye düşünüp annesine şunu demişti.
"Kahve olmaz çay içelim ama çok kısa sürsün. Lütfen!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Genç kız kafe de oturmuş Fatih'i bekliyordu. Karşısına 1.80 boylarında kestane tonlarına saçları olan ela gözlü geenç bir adam çıktı .

"Fatih ben. Aybike olmalısın?"
"He he evet otursana..."
"Biraz üzgün gördüm seni?"
"Bu seni alakadar etmez."
"Pazar günü istemeye geliyoruz,devamında söz, nişan,kına,nikah,düğün bir bakmışsın çoluk çocuğa karışmışız... En çok da beni ilgilendirir senin durumun."
"Hayali bile kötü ve saçma!"
"Çaylarımızda geldi."
Her ikiside böyle soğuk bir diyaloğun ardından çaylarını bitirene kadar hiç konuşmazlar.
"Evine bırakayım ben seni?"
"Alt tarafı bir çay içtik diye resmen damatlık bakmaya çıkıyorsun. Ayrıca benim ayaklarım var istemez."
"Peki sen bilirsin."

2 gün sonra Akşam
Berk kafasını dağıtmak için arabasıyla  sahile  doğru gidiyordu. Radyosunu  açtı ve en sevdiği şarkı çıktı karşısına. 'FAIRYTALE'
Şarkı sanki onları anlatıyordu.  Onlar? Onlar diye bir şey şimdilik yoktu. Genç adam telefonuna gelen bildirimi gördü. Oğulcan story atmıştı. Story de onlardan 5-6 yaş büyük olduğu anlaşılan gayette yakışıklı bir çocuk, somurtan bir Aybike, şebeklik yapıp gülen bir oğulcan hemen altında bir yazı 'Sisterım gelin olmuş gidiyor enişte Bey iyi bak ona😔🤧.' 2 kişiyi etiketlemişti biri Aybike diğeri de muhtemelen 'enişte bey' di. Adamın hesabına girince bir de ne görsün gayet lüks araçların önünde çekilmiş fotoğraflar...
"Kendine gel tatlım sen Berk Özkaya'sın!!!" ardından büyük bir kahkaha atıp "Parti başlasın" demişti.
Şarkıyı son ses açıp bağırarak eşlik ediyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Genç adam kapıyı neredeyse alacaklı gibi çalıyordu.
Ona kapıyı açan kişi ise onun yaşlarda daha evvelden hiç görmediği birisiydi...
"Siz?"
"Fikret amcayı görmeye geldim Resul Özkaya'nın oğluyum ben. Bensiz kız istiyorlarmış bir bakıp çıkacağım."
"Babamın patronu olan  Resul Özkaya mı?"
"Evet . Sende damadın kardeşi olmalısın."
"Nerden anladın?"
"Resmen boya kutusunun içine düşmüşsün tatlım anlamamak için bir sebep yok."
Ardından kızı elinin tersiyle itip omuz atıp hızlı adımlarla salonun yolunu tuttu.
O sırada Fikret bey isteme merasimine geçmişti.
"Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız Aybike'yi -"
"Oğlumuz ben deniz Berk'e istiyoruz!!!"
"Ahh Berk Bey oğlum?"
"Fikret Bey Amca!"
"Fikret siz bu şeytanın sağ koluyla nerden tanışıyorsunuz?"
"Ahh Şengül annem ayıptır söylemesi kendisi babamın çalışanıdır."
"Nerden anan oluyor iblis uzak dur sisterımdan biz de sana verecek kız mız yok!"
"Ama darılıyorum be kayınço(!)"
"Ne demek oluyor bu Şengül?"
"Şöyle izah edeyim kocanızın maaşını babam veriyor oğlunuzu 50 kere satın alabilirim... Üstelik biz Aybike ile birbirimizi seviyoruz?"
"Bize ne senin babandan eniş- Ayh iblis?"
"Siz bu kızı sırf para için evlendirmiyor musunuz? Benim de param var. Ama şu an olmaz reşit olunca usülünce gelip isterim siterını koyınço ha ne dersin?"
"Biz böyle bir durumdan habersizdik babanın kulağına gitmesin durum aman diyeyim."
"Buradan defolup gitmezseniz öğrenebilir!" Fatih ve ailesi orayı terk etmişti herkes sinirli bir şekilde Berk'e bakıyordu.
"Sana da darıldım yenge hem pampamı benden çal sonrada Aybik'in isteme törenine beni çağırma kınıyorum seni." genç adam sinirini Asiye'den çıkartıp Aybike'yi kolundan tuttuğu gibi sahile doğru getirdi arkasından küfürler savuran Erenler'i pek taktığı söylenemezdi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sahile gelip kayalıkların üzerine oturmuşlardı.
Genç kız Berk'e minnetle bakıyordu. Sessizliği bBerk bozmuştu
"Afedersin benim her hangi bir art niyetim yoktu sen çok üzgündün fotoğraflarda dayanamadım.. Bu arada çok güz-"
Ancak lafını bitiremeden dudağında bir baskı hissetti ikisi de acemiydi bu duruma son vermek adına Aybike ufak bir öpücük kondurup geri çekildi. Utanmıştı her ikisi de... Genç kız kulaklığını çıkartıp ikisinin de kulağına usulca yerleştirdi o şarkıyı açtı şimdi 'onlar' olmuşlardı...
"Her gün kavga etsek bile..."
"Her gece aşık olurduk." onu berk tamamlamıştı ve devam etti...
"Aybike sevgilim olurmusun?"
"Neden olmasın?"
"Bu evet mi demek?"
"Bu eğer beni kandırıyorsan kafanı gözünü kırarım demek!"
"Seviyorum seni."
"Ben de seviyorum seni."
Ardından onlar sustular onları anlatan "peri masalı" konuştu...

Umarım beğenirsiniz...
En sevdiğim şarkı ve şarkıcıya ithafen...

Fairytale- Alexander RYBAK

AYBER SHORT STORİESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin