Uzun kurguma beklediğim ilgi gösterilmedi ben burdan devam...
Yorumlarınızı esirgemeyin.~~~~~~~~~~~~~~
0532*******:
Bana uzak durmam gerektiğini söylediğini biliyorum.
I know you told me I should stay awayOnun sadece yoldan çıkmış bir köpek olduğunu söylediğini biliyorum.
I know you said he's just a dog astray0532*******:
O lekeli bir kalbi olan kötü bir çocuk
He is a bad boy with a tainted heartVe bunun akıllıca olmadığını ben bile biliyorum
And even I know this ain't smartAma anne ben bir suçluya aşığım
But mama I'm in love with a criminal
Siz: ?!!!0532*******: Şey tanıyamadın
sanırım beni?Siz: Kim olduğunu söylersen
tanıyacağım?0532*******: Blöf yapıyorsun? Kim olduğumu söylemeyeceğim, dün gece mesajlaştık hani..
Siz: Aaa sen osun.
Bak blöf filan yapmıyorum,
ismini ne olarak kaydetmeliyim?Siz:Mesajları sürekli silmek
zorundayım, yoksa laf olur
uğraşamam.0532*******: Beni kısaca 'Desconocida'
diye kaydedebilirsin.Siz: hfjcjfhdjffjffhfjjfdhfj
0532******:Nasıl yani onca yaşananlara
rağmen seni güldürebildim mi?Siz: Zavallıcık seni sen kendini
bir halt mı zannediyorsun?Siz: Translateden ispanyolca
çeviriye girip bilinmeyen
yazmışsınSiz: Tatlım karşında ispanyolcayı
anadili gibi bilen bir insan var.0532*******: TATLIM??
Siz: Rahatsız olduysan demem
bir daha, ha bu arada her
dediğime böyle tepki mi
vereceksin?Desconocida🖤: Yok ben sadece
hangi ara bu kadar yakın olduk,
ama istediğini diyebilirsin elbette.Siz: Haklısın bu samimiyet fazla
hem hayatımı karartan birisinin
bana armağan ettiği,Siz: bu yapmacık kelimeyi
neden kullanayım ki?Desconocida🖤 çevrimdışı
Kuzenim Derya ile birlikte eniştemin küçük kırtasiyesinde satış yapıyorduk, ta ki bu eleman bana yazmaya başlayana kadar. Teyzem bizi o kadar çok yıpratmıştı ki işten kaytarmış gibi gözükmemek için 'lavaboya gidiyorum' deyip öyle telefona bakmıştım. Teyzem burada çalışıp günlük kazandığım harçlığı bile elime vermiyordu. Ama eniştem o da tıpkı babam gibi yufka bir yüreğe sahipti, cebime iki üç kuruş sıkıştırırdı her gün. Şu yaşadığımız bir kaç gün bende dejavu etkisi yaratmaya yetmişti doğrusu. Sanki teyzem annemin bir farklı boyutu, eniştem babamın başka evrendeki hâli, Oğulcan ve ben ise Asiye ve Ömer gibiydik. Kuzenlerim Derya ve Dilay ise ben ve Oğulcan gibiydiler. Hani derler ya insan yaşattığını yaşamadan çekip gitmez bu dünyadan diye cidden öyle olmuştu... Dilay tıpkı benim gibi kuzenleri yani biz koleje gittik diye gitmek için tutturmuş hatta yeni döneme sırf daha fazla olay yaratmasın diye bu mahallede ki devlet okulunda başlayacaktık. Ama özünde iyi bir kızdı ve bana hep destek çıkmıştı. Derya zaten bizden üç yaş büyüktü pilotluk okuyordu hem de askeri okulda ama teyzem onu sıradan pilotluk okuyor sanıyordu dahası harp okulunda okuduğunu öğrense hayatta izin vermezdi. Arada yanıma gelir kırtasiyede bana yardımcı olurdu sanırım enişteme çekmişti iyilik konusunda.
Ha bir de şu benimle kafa bulduğu kanaatine vardığım bilinmeyen şahsiyet var tabii, ne yalan söyleyeyim biraz garip birisi mesela sanki onunla konuşmak için can atan benmişim gibi az evvel birden çevrimdışı oldu... Aman neyse bir de onunla uğraşamazdım, zaten teyzem yetiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYBER SHORT STORİES
FanfictionDizide muhtemelen harcanacak çift için kısa hikayeler yazacağım 2-3 partlık belkide 4 kim bilir...