Συγγνώμη

673 29 52
                                    

Το επόμενο πρωί τα παιδιά είχαν φτάσει από νωρίς στο σπίτι και τους αφηγήθηκα τα πάντα, όπως έκανα χθες με τον Damiano. Για λίγο με κοίταξαν και οι τρεις σοκαρισμένοι και βουρκωμένοι. Από τα μάτια του Ethan φάνηκε να τρέχουν μερικά δάκρυα.

«Σ-συγγνώμη. Δεν καταλάβαμε ότι ήταν τόσο σοβαρό. Θα σε βοηθούσαμε πιο νωρίς.» είπε η Vic και κοίταξε το πάτωμα. Η διάθεση τους είχε πέσει πολύ.

«Εφόσον δεν σας το είχα πει δεν γινόταν να κάνετε κάτι.» είπα για να την καθησυχάσω. Δεν ήθελα να νομίζουν ότι φταίνε. Ο μόνος που έφταιγε ήταν ο Luca.

«Να το πεις στους γονείς σου. Η μάνα σου δικηγόρος είναι. Σίγουρα θα κάνει κάτι.» είπε ο Thomas. Όση ώρα μιλούσαμε ο Damiano καθόταν δίπλα μου σιωπηλός και σκεπτικός.

«Πρέπει. Με έχεις και για μάρτυρα. Θα κάνω ό,τι μπορώ.» μου είπε και με κοίταξε. Του χαμογέλασα.

«Αυτό ισχύει και για εμάς. Είμαστε εδώ με κάθε τρόπο.» είπε ο Ethan και σκούπισε τα μάτια του. Τα παιδιά κούνησαν θετικά το κεφάλι τους.

«Σας ευχαριστώ. Αλήθεια.» είπα και κατέβασα το κεφάλι μου.

«Δεν έχει ευχαριστώ. Είναι σκουπίδι ο τύπος.» είπε εκνευρισμένη η Vic. Νομίζω δεν θα μπορούσα να περιγράψω τον Luca με καλύτερη λέξη. 

Τη συζήτησή μας διέκοψε το τηλέφωνο μου. Ήταν η μητέρα μου.

«Έλα μαμά.» απάντησα ήρεμα.

«Γιατί ο καινούριος φιλαράκος σου χτύπησε τον Luca;» φώναξε. Ωραία ξεκινήσαμε. Ο Luca πρόλαβε και τα είπε όλα. Και είχε ήδη αρχίσει τα ψέματα.

«Δεν είναι όπως στα είπε ο Luca μαμά. Θα περάσω σε λίγο να σας μιλήσω.» είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα.

«Να περάσεις γιατί έχεις να δώσεις πολλές εξηγήσεις.» είπε θυμωμένη και εγώ έκλεισα το τηλέφωνο. Το πέταξα στο τραπέζι και πέρασα τα χέρια μου μέσα από τα μαλλιά μου. Ο Damiano μου χάιδεψε την πλάτη.

«Ο μαλάκας γύρισε και της είπε ότι τον χτύπησες χωρίς λόγο. Και ότι έχω να εξηγήσω πολλά.» είπα θυμωμένα.

«Γιατί τον πιστεύει;» ρώτησε θυμωμένος ο Thomas.

«Γιατί είναι κολλημένη.» απάντησα και έπεσα με φόρα στον καναπέ.

«Θέλεις να έρθω μαζί σου;» με ρώτησε ο Damiano.

«Δ-δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα.» είπα και τον κοίταξα. Ήθελα να τον έχω δίπλα μου, αλλά σίγουρα θα έκανε τα πράγματα χειρότερα. Άλλωστε έπρεπε να είμαι μόνη μου σε αυτό.

Amore//Damiano DavidWhere stories live. Discover now