Έφτασε επίσημα η ημέρα των γενεθλίων μου. Τελικά θα πήγαινα για μεσημεριανό στους δικούς μου και το βράδυ θα πήγαινα σπίτι για τις ετοιμασίες και το πάρτυ. Μετά από πολύ πρήξιμο η μαμά μου το δέχτηκε. Και να μην το δεχόταν, θα έκανα το δικό μου.
Μόλις χτύπησε το ξυπνητήρι μου το έκλεισα και έτριψα έντονα τα μάτια μου. Σηκώθηκα σαν zombie και προχώρησα προς την κουζίνα για να πιώ ένα ποτήρι νερό, ώστε να μπορέσω μετά να ετοιμαστώ. Μόλις έφτασα στην κουζίνα ένιωσα μπροστά στο πρόσωπο μου ένα από αυτά τα σπαστικά που τα φυσάς στα γενέθλια και πετάγονται. Τσίριξα από την τρομάρα μου.
«ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ» φώναξε η Victoria. Στο ένα χέρι κρατούσε αυτήν τη χαζομάρα και στην άλλη ένα cupcake με ένα κεράκι. Φορούσε ένα καπελάκι για πάρτυ και ήταν τυλιγμένη με σερπαντίνες. Μόλις την είδα χαμογέλασα και φύσηξα για να σβήσει το κεράκι.
«Είσαι η καλύτερη. Ευχαριστώ.» της είπα και την αγκάλιασα.
«Δεν έκανες όμως ευχή.» είπε κατσουφιασμένη.
«Στην μεγάλη τούρτα το βράδυ. By the way. Τι τούρτα πήρατε;» την ρώτησα και έπιασα ένα ποτήρι από το ντουλάπι.
«Έκπληξη.» είπε και χαμογέλασε πονηρά. Ήπια νερό και της χαμογέλασα.
«Έχω αγχωθεί λίγο. Ξέρεις για σήμερα.» είπα και κοίταξα κάτω.
«Ρε χαζήηη. Αφού τα έχουμε κανονίσει όλα.» με καθησύχασε η Victoria. Δεν αγχωνόμουν όμως για αυτό.
«Δεν είναι για αυτό. Αγχώνομαι για το πως θα είναι μαζί του.» είπα διστακτικά. Κάθε φορά που βρισκόμασταν σε χώρο με αλκοόλ δεν πήγαιναν καλά τα πράγματα. Κάποιος από τους δυο μας θα έκανε βλακεία.
«Θα είναι μια χαρά. Όλοι μαζί θα είμαστε. Και αν βρεθείτε μόνοι ακόμη καλύτερα.» είπε και με σκούντηξε παιχνιδιάρικα. Ίσα-ίσα δεν θα είναι καλύτερα. Δεν ήθελα να βρεθούμε μόνοι μας. Θα ήταν απίστευτα άβολο.
«Θα δείξει.» της είπα, «Πρέπει να ετοιμαστώ.» συνέχισα.
«Εντάξει. Εγώ θα ξεκινήσω κάποιες ετοιμασίες. Α και το δώρο σου θα στο δώσω το βράδυ.» είπε και χαμογέλασε. Της χαμογέλασα και πήγα στο δωμάτιο μου για να ετοιμαστώ.
Καθόμουν αρκετή ώρα μπροστά από τη ντουλάπα και έψαχνα ένα φόρεμα.
«Το βράδυ τελικά θα βάλεις το ολόσωμο έτσι;» με ρώτησε η Victoria ενθουσιασμένη.
«Δ-δεν ξέρω. Είναι λίγο υπερβολικό για εμένα.» είπα διστακτικά. Είχαμε βρει με την Victoria σε ένα vintage store μία ολόσωμη δερμάτινη vinyl φόρμα, με ανοιχτό ντεκολτέ και καμπάνα. Δεν είχα φορέσει ποτέ κάτι τέτοιο και εννοείται ένιωθα άβολα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Amore//Damiano David
RomanceΗ Summer ήταν πάντα ντροπαλή. Η Summer δεν ήταν κοινωνική. Η Summer δεν έκανε πράγματα που ήθελε στη ζωή της, γιατί η ντροπή στεκόταν πάντα εμπόδιο. Η Summer γνώρισε τον Damiano. Και έτσι απλά η ζωή της άλλαξε από τη μία στιγμή στην άλλη. Και οι δύο...