«Έχω κουραστεί Damiano. Έχουμε έρθει άπειρες φορές σε αυτήν τη θέση.» του είπα ήρεμα αυτήν τη φορά. Δεν είχα άλλο κουράγιο να φωνάξω. Ένιωθα ηττημένη. Πάνω που πήγε να μιλήσει άκουσα την πόρτα να ανοίγει και να μπαίνει ένα, πιθανότατα μεθυσμένο, ζευγάρι που φιλιόντουσαν έντονα. Ήταν τόσο πιωμένοι που δεν μας κατάλαβαν καν και απλά έπεσαν στο κρεβάτι. Αμέσως σηκώθηκα και βγήκα από το δωμάτιο. Ο Damiano με ακολούθησε. Στραβοπάτησα γιατί ζαλίστηκα και γύρισα να τον κοιτάξω.
«Τι;» του είπα έντονα.
«Που πας;» με ρώτησε ήρεμα. Το ότι ήταν τόσο ήρεμος με έκανε να θέλω να τον χτυπήσω.
«Να βρω τη Vic.» είπα και συνέχισα την πορεία μου.
«Summerrrrr.» φώναξε χαρούμενα μία μεθυσμένη Vic, «Πάλι θάλασσα τα έκανα.» είπε και η διάθεση της έπεσε από το 100 στο 0.
«Τι έγινε;» την ρώτησα και αμέσως φαντάστηκα ότι έχει σχέση με τον Thomas.
«Ο Thomas. Πήγα να τον φιλήσω και τραβήχτηκε, γιατί είπε ότι είμαι μεθυσμένη. Summer δεν μπορώ άλλο. Πρέπει να τον ξεπεράσω.» είπε και φαινόταν όντως πόσο μεθυσμένη ήταν, «Και νομίζω αυτός ο μελαχρινός θα με βοηθήσει.» είπε και έδειξε έναν τύπο που την κοιτούσε έντονα.
«Victoria. Μην κάνεις βλακεία.» είπα και έχασα τα λόγια μου στο τέλος. Γαμώτο είχα πιεί πάρα πολύ.
«Μην το πεις στον Thomas.» είπε και με βουρκωμένα μάτια πήγε προς το μέρος του τύπου. Προσπάθησα να την σταματήσω, αλλά είχε ήδη πλησιάσει τον τύπο. Έπρεπε να βρω τον Ethan. Θα ήταν ο μόνος που θα βοηθούσε, αλλά πιθανότατα θα χαμουρευόταν κάπου με την κοπέλα του. Και ο Damiano είχε εξαφανιστεί. Έστω αυτός θα μπορούσε να κάνει κάτι. Για κακή μου τύχη έπεσα πάνω στον Thomas.
«Ξέρεις που είναι η Vic;» με ρώτησε ανήσυχα.
«Κάπου.» είπα αλλά φάνηκε ότι έκρυβα κάτι, γιατί με κοίταξε περίεργα.
«Ε εννοώ με κάποιον. Σκατά.» είπα και έκλεισα το στόμα μου. Μιλούσε το ποτό και δεν ήξερα τι έλεγα. Ο Thomas με κοίταξε με απογοήτευση και πόνο.
«Ε όχι με κάποιον. Είναι...Φφ...» είπα και έτριψα τα μάτια μου. Σήμερα τα έκανα όλα λάθος. Με τον μπαμπά μου, με τη Vic, με τον Damiano. O Thomas απλά έφυγε γρήγορα από την άλλη μεριά χωρίς να με αφήσει να του μιλήσω. Βιαστικά άρχισα να ψάχνω τη Vic. Μόλις πήγα στον πάνω όροφο την είδα εκεί που την άφησα, αλλά να φιλιέται με αυτόν τον τύπο. Την πλησίασα παραπατώντας και την τράβηξα απότομα.
YOU ARE READING
Amore//Damiano David
RomanceΗ Summer ήταν πάντα ντροπαλή. Η Summer δεν ήταν κοινωνική. Η Summer δεν έκανε πράγματα που ήθελε στη ζωή της, γιατί η ντροπή στεκόταν πάντα εμπόδιο. Η Summer γνώρισε τον Damiano. Και έτσι απλά η ζωή της άλλαξε από τη μία στιγμή στην άλλη. Και οι δύο...