Μαζί

683 35 95
                                    

Μετά που μου είπε ο Damiano ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου δεν μπορούσα να συμβαδίσω με την πραγματικότητα. Ξαπλώναμε αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι μου και μιλούσαμε και δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι γινόταν. Δεν ήταν σαν τις άλλες φορές. Τώρα μπορούσα να νιώσω τα συναισθήματά μας να πλημυρίζουν το δωμάτιο μου. Σε άκυρες στιγμές απλά με φιλούσε και ένιωθα την καρδιά μου να γεμίζει. Όταν τον είδα μπροστά μου πριν ήθελα να βάλω τα κλάματα. Δεν ήθελα άλλη λύπηση από τα μάτια του. Τελικά μόλις μου ανακοίνωσε τον λόγο που ήταν σπίτι μου σάστισα. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το εννοούσε. Ήμουν τόσο συνηθισμένη στον πόνο που ήταν δύσκολο το μυαλό μου να δεχτεί αυτά τα λόγια. Ακόμη και τώρα ήμουν λίγο σαστισμένη. Αλλά θα το συνήθιζα. Έτσι πιστεύω δηλαδή.

«Με την Alina;» τον ρώτησα χωρίς να τον κοιτάω στα μάτια. Είχα ξεχαστεί τόσο πολύ από την κουβέντα μας που δεν ήξερα καν αν είχε διευθετήσει το θέμα.

«Όλα καλά. Της ξεκαθάρισα τα πράγματα σήμερα το πρωί. Έφυγε ένα τεράστιο βάρος από πάνω μου.» είπε και τον κοίταξα χαμογελαστή.

«Χαίρομαι.» είπα και μου χαμογέλασε. Καθόταν και με κοιτούσε απορροφημένος.

«Τι πάλι;» είπα άβολα.

«Απλά σε κοιτάω...» είπε και χαμογέλασε. Γέλασα άβολα και γύρισα την πλάτη μου. Δεν μπορούσα να συνηθίσω το βλέμμα του. 

«Άντε κοιμήσουυυ.» είπα παιχνιδιάρικα και γέλασε. Ένιωσα τα χέρια του να τυλίγονται γύρω από τη μέση μου και το σώμα του να κολλάει πάνω στο δικό μου. Ανατρίχιασα. Κάθε άγγιγμα του μικρό ή μεγάλο είχε τεράστια επίδραση στο σώμα μου και τη ψυχή μου.

«Καληνύχτα.» είπε και με φίλησε στο μάγουλο.

«Καληνύχτα.» είπα και του χαμογέλασα. Δεν μπορούσε να δει το χαμόγελο μου, αλλά σίγουρα το ένιωσε. Έκλεισα τα μάτια μου και χαλάρωσα στο άγγιγμα του. Ένιωσα να φεύγει ένα μεγάλο βάρος από πάνω μου. Επιτέλους κοιμήθηκα ένα ολόκληρο βράδυ ήρεμη χωρίς σκέψεις στο κεφάλι μου.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ακούστηκε το κουδούνι και πετάχτηκα αμέσως από το κρεβάτι.

«Ποιος στα σκατά είναι πρωινιάτικα;» είπε και χαμογέλασα. Κατευθύνθηκα προς την πόρτα. Είδα από το ματάκι και άνοιξα αμέσως.

«Ξέρω ότι έχω κλειδιά, αλλά δεν ξέρω σε τι κατάσταση μπορεί να σας έβλεπα. Και πίστεψε με δεν θα ήθελα να δω τόσο προσωπικές στιγμές.» είπε η Victoria και πίσω της ήταν ο Thomas και ο Ethan. Γέλασα με αυτά που είπε.

Amore//Damiano DavidDonde viven las historias. Descúbrelo ahora