Εμπιστοσύνη

693 30 65
                                    

Δύο εβδομάδες μετά

«Ρε Thomas σε μία εβδομάδα έχουμε το live. Συγκεντρώσου λίγο.» είπε η Vic εκνευρισμένη. Πράγματι στη σημερινή τους πρόβα ο Thomas ήταν πολύ απρόσεκτος και συνεχώς έκανε λάθη. Φαινόταν πως κάτι τον βασάνιζε.

«Vic τσιλ δεν έγινε και κάτι.» είπε χαλαρά ο Damiano για να την ηρεμήσει.

«Τι τσιλ. Όλα χάλια τα κάνει σήμερα.» συνέχισε εκνευρισμένη η Victoria. 

«Ωραία Vic συγγνώμη. Μάλλον γενικά τα κάνω όλα λάθος.» είπε ο Thomas εκνευρισμένα. Εγώ και ο Ethan καθόμασταν σιωπηλοί. Ήταν πολύ άβολη η κατάσταση.

«Ε ξεκολλήστε ρε.» είπε έντονα ο Damiano κάνοντας τον διαιτητή.

«Και για πες μου. Τι θέλεις να κάνω για να είσαι ευχαριστημένη;» είπε με τον ίδιο τόνο ο Thomas. Η Victoria φαινόταν πάρα πολύ εκνευρισμένη.

«Ε κόφτε το.» είπα έντονα και η Victoria γύρισε να με κοιτάξει. Ο Thomas έβγαλε την κιθάρα του και πήγε προς τα έξω.

«Πάω για τσιγάρο.» είπε και βγήκε από το στούντιο. Σηκώθηκα και τον ακολούθησα. Είχε φτάσει ήδη έξω και είχε ήδη ανάψει το τσιγάρο του.

«Τι ήταν αυτό;» τον ρώτησα ήρεμα. Τον τελευταίο καιρό κανένας από τους δύο δεν μου έλεγε τι γινόταν. Ούτε ο Damiano ούτε ο Ethan ήξεραν κάτι.

«Απλά όταν η Victoria δεν παίρνει την προσοχή που θέλει αντιδράει έτσι.» είπε εκνευρισμένος και κλώτσησε τον τοίχο δίπλα του, «Επειδή πλέον την αποφεύγω όταν αναφέρει κάτι ερωτικό κάνει σαν μικρό παιδί.» συνέχισε με τον ίδιο τόνο.

«Κουράστηκες ε;» του είπα ήρεμα.

«Πολύ. Και το να την αποφεύγω είναι η μόνη λύση.» είπε πιο ήρεμα αυτήν τη φορά, «Μέχρι και εσύ με τον Damiano τα βρήκατε. Γιατί βάλατε πίσω τον εγωισμό σας. Κάτι που η Vic μάλλον δεν είναι διατεθειμένη να κάνει.» είπε και στο τέλος η φωνή του ακούστηκε να σπάει.

«Δεν ξέρω ρε συ Thomas.» είπα και τον πλησίασα. Τον αγκάλιασα και τον ένιωσα να προσπαθεί να κρατήσει τα δάκρυα του.

«Θέλεις να ρωτήσω τον Damiano τη συνταγή για να το πει στη Victoria;» είπα και γελάσαμε.

«Θα βοηθούσε πολύ.» απάντησε γελαστά.

«Γιατί γελάς με την κοπέλα μου εσύ;» άκουσα τον Damiano να λέει πειραχτικά. Με πλησίασε και πέρασε το χέρι του γύρω από τη μέση μου. Την κοπέλα μου. Ακουγόταν τόσο όμορφη αυτή η λέξη όταν έβγαινε από το στόμα του.

Amore//Damiano DavidOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz