Selam canlar... Nasılsınız bakalım. Vote ve yorum yapmayı unutmayalım... Bölüm şarkımız Yalın - Bir Bahar Aksamı...
Hani hiç bitmeyen aşklar vardır ya önce bir Çocuk Oyuncağı gibi başlayıp sonradan alevlenen... İşte benimle Ayaz'ın aşkıda aynen böyle...
Ayaz ; o benim herşeyim beyaz atlı prensim hayallerimdeki adam biriciğim hayatıma renk katan 22 yıldır beklediğim sevgilim.
Ve sonunda Öykü evleniyor ama hiç kimsesi olmadan. Tek başına annesiz babasız... Ya kardeşleri peki onlar ne yapacak... Annesinin emanetleri ne yapacak ?
Bunları düşünürken yağmur damlalarının ıslattığı kaldırımların üzerinde suya bata çıka yürüyorum...
Sokak ıssız olduğu için topuklu ayakkabılarımın sesi etrafta yankılanıyor.
Yapmak istediğim şey ise Ayaz'a ilaç almak... Birkaç saat önce ateşi çıkmaya başladı. Ateşi 39° olmasına rağmen hastaneye gitmeyi kabul etmeyen mızmız bir bebeği andırıyor.
Sonunda eczaneye vardım ve içeri girdim.
" Bir ates düşürücü lütfen " dedim endişeli ses tonumla.İlacı alarak ıssız sokakların içine daldım. Aslında onları kendime benzetiyorum. Onlar da benim gibi tek başına , kimsesiz.
Eve girişim pardon dalışım çok endişeliydi.
Koltuğun yanına gittim ve oracıkta yatan adamıma baktım. Yüzü bitkin ve solgundu. Hemen ilaçları içirdim. O ise hiç tepki vermiyordu. Yüzüne küçük buseler kondurarak dereceyi koltuk altına koydum. Derece öttüğünde korkarak elime aldım ve baktım. Eyvah ateşi 40° olmuştu. Bir insanın ateşi 40° olduğunda havale geçirirdi... Ellerim ve ayaklarım yavaş yavaş titremeye başlamıştı ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.
"Ayaz korkuyorum havale geçireceksin" dedim korku akan sesimle.
Hiç tepki vermemişti ölemezdi değil mi ? Daha birkaç saat önce evlenme teklifini kabul etmiştim .
O da herkes gibi beni bırakıp gitmezdi değil mi ? Gidemezdi... Sonuçta benim çok üzüleceğimi onsuz yaşama tutunamayacağımı bilirdi...
Hemen telefonu alarak Herşeyim yazan kullanıcıyı yani İclali aradım..
Telefon birkaç çalışta açıldı...
"Efendim Öykü".
"İ-iclal A-ayaza".
"Öykü Ayaz'a ne oldu ?"
"A-ayaza bişey oldu ateşi çıkmıştı eczaneye gittim geldiğimde hareketsiz yatıyordu İclal gel çabuk gel" dedim ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
"Geliyorum" diyerek telefonu kapadı.
"Ayaz aşkım" diyerek onu kucaklamaya çalışıyorum ama lanet olası kollarım kaldıramıyor. Belki biraz daha güçlü olabilseydim kaldırıldım diyerek kendime hakeretler saydırmakla meşgulken zil sesi odada yankılanmaya başladı.
Koşa koşa kapıyı açarak İclal ve sevgilisi Emreyi içeri soktum. Emre ben ve İclal Ayazı sürükleyerek arabaya bindirdik.
"Öykü o ölmedi üzülme sadece havale geçiriyor".
"Hı hiç üzülmiyim havale geçiriyor çok güzel muhteşem" diyerek arabanın arkasına bindim.
☆☆☆
Hastaneye gelir gelmez Ayaz'ı hemen sedyeye yatırdık ve hastanenin koridorlarında koşturmaya başladık. En sonunda Ayazı bir odaya aldılar ve her yerine buz koymaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanfictionÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?