Biz kimsesiz mi kaldık ?Bu soru beni tam anlamıyla yıkmıştı.Annem olsaydı hiçbirşey böyle olmazdı biz kimsesiz kalmazdık.
"Biz kimsesiz değiliz meleğim,biz 4 kız kardeş herşeyin üstesinden gelicez"dedim ve Beren yanımıza gelip bize sarıldı.
"Aaa unuttunuz mu sizin bir de abiniz vardı,şuanda bizi aşağıda bekliyor"dememle kızların sevinç çığlıkları atması bir oldu.
"Kızlarla aşağıya indiğimizde Ayaz yoktu 5-10 dakikaya gelir"dedim gülümseyerek.
Ayazı beklerken kızlar kendi aralarında oyun oynuyorlardı (fotoğrafı medya bölümünde).
Sonunda Ayaz geldi "sizi çok beklettim mi prensesler ? dedi.Prensesler bu bana ikinci defa söyleniyordu ilk söyleyen Kuzeydi şimdide Ayaz söylemişti.
"Sanırım öyleyim"dedim sırıtarak.
"Kızları kasretmiştim"dedi utancımdan yerin dibine girmiştim.
Kızları arkaya bindiriyordum ki "biz önce binicez"dediler.
Al işte ön koltuğuda kaptırmıştık bu kızlar aşkımı elimden alacaktı vallahi.Uf ne saçmalıyordum.
"İyi peki öyle olsun"diyerek arka koltuğa geçtim.
***
Ben arkaya oturan yaşlı teyzeler durumundaydım kızlarsa önde party hard yapıyorlardı.Sonunda şık bir restorantın önünde durduk.
"Aaa Ayaz sormayı unuttum Ecrinde gelecekti o nerde? diye sordum.
"Ecrin biraz üşütmüş evde dinleniyor"dedi.
Tam cevap verecekken kızlar "geçmiş olsun " dediler.
Napıyorsunuz siz der gibi bir bakış attım.Onlarda bana kahkaha atar gibi baktılar bunlar benim kardeşlerim olamazdı.
Sonunda arabadan indik.
Özel bir masanın önünde durduk üzerinde Ayaz Dinçer yazılı bir kağıt vardı.
Ayaz sırayla hepimizin sandalyesini çekerek yerine oturttu.
Yemek listesine baktım hiç bilmediğim yemek isimleri vardı türkçe bile değildi.
Garson siparişimizi almak için geldiğinde Ayaz"ben bir prigoleto alayım"dedi.
"Prigo ne?"diye sordum.
Cevap bile vermeden "siz ne yersiniz" diye sordu.Bireşey anlamadığımı anlamış olacak ki "soslu tavuk yermisiniz"diye sordu.
Kızlardan da onay alarak "olur" dedim.
***
Yemek bitmişti Ayaz hesabı istedi ve kalktık.Kapıya doğru yürürken "çok teşekkür ederim Ayaz çok güzel bir geceydi"dedim.
Tam kapıya gelmiştik ki gazeteciler yolumuzu kesti ben bunları tamamen unutmuştum.
Tam o sırada Elif "anne bunlar kim ?"diye sordu.
Demiştim ya size bAna küçük anne derlerdi.Ama sanırım yanlış anlaşılmıştık.
"Ne sizin ikiz çocuklarınız mı var ?"diye sordu gazeteci.
KESİNLİKLE ÇOK YANLIŞ ANLAŞILMIŞTIK.
Bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın sınavlar çok ama bidahaki bölüm size uzun yazıcam medyaya bakmayı unutmayın :) Yazarınızdan sevgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanfictionÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?