Ayaz.Dinçer.Bana.Göz.Kırpmıştı.
Olduğum yerde donakaldım. Onun gibi biri bana neden göz kırpardı ki? Nedenini bilmediğim halde çok mutlu olmuştum. Sonra biraz sarsıldım ve normal hayata döndüm. Çocukların hepsi beni süzüyordu.
'Ben Öykü Acar. Daha geçen sene üniversiteden mezun oldum. Bu ilk iş yılım. Hadi siz de kendini tanıtın bakalım.''
Herkes kendini teker teker tanıtınca sıra Ayaz'ın yanındaki kıza geldi.
''Merhaba. Ben Ecrin. Oyuncaklarla oynamayı, çizgi film seyretmeyi ve abimle dolaşmayı çok severim." dedi.
***
Çıkmaya 1-2 dakika kala ben çocuklara hikaye okuyordum. Çocuklar o kadar sevmişlerdi ki aralarından bazıları uyuma moduna geçmişti.Derken zil çaldı.Aileler sınıfa girince öğrencilerin bu haline çok şaşırdılar.Evde çok yaramazlık yapan çocuklar burda bir melek gibi beni dinliyorlardı.Aileler birer birer içeri girdi.Gözüm Ecrin'in velisini yani Ayaz'ı arıyordu ancak Ecrin'i farklı bir bayan aldı.Herhalde anneleriydi. Sarı bukle bukle saçları, yeşil gözleri vardı. Çok uzun ve alımlı bir bayandı.
Tüm sınıf boşalınca ben de bizim minikleri almak üzere sınıflarına gittim.İkisi de oturmuş beni bekliyorlardı.
''Abla okul çok güzel bir yer'' diyerek kucağıma atladı Elif.
''Evet abla çok güzel bir yer'' diyerek Ela da kucağıma atladı.
''Okulu kim sevmez ki?" dedim gülümseyerek. Aslında çoğu öğrenci sevmezdi. Hele lise yılları çok zorlu oluyordu. Ama çocuklara bunu söyleyecek değildim.
"Ama evimiz daha güzel bir yer. Hadi kocaman bir pasta alıp eve gidelim." dedi Elif.
***
''Ee çocuklar okuldan neler istediler bakalım?'' dedim gülümseyerek.
''Öğretmenimiz bir liste hazırlayıp çantamıza koydu.'' dedi pastasından kocaman bir dilim alarak Ela.
''Peki ne zaman alınacak?''
''Bu gün alınacak abla'' dedi Elif ağzında pasta varken.
''Tamam o zaman hadi almaya gidelim minikler." dedim kalkmak için dirseğimden destek alırken.
''Abla yeni kıyafet de alalım mı?''diye sordu Elif
''Alırız'' diyerek cevap verdim.
Sevinerek odalarına koştu kızlar.Bende alışveriş için hazırlanmaya başladım.
***
''Kızlar malzemeleri aldık sıra çantada. Bu nasıl?" dedim elimdeki çantayı göstererek.
''Çok güzel. '' dediler aynı anda.
''İkiniz de aynı mı alıcaksınız?" kaşlarımı kaldırarak sordum.
''Evet sonuçta biz ikiziz. '' dedi Ela.
''Çok bilmiş şey seni." diyerek yanağından makas aldım. "Hadi bunu alıyoruz o zaman.''
Kıyafet reyonuna girdiğimizde kızlar her tarafa koşturuyorlardı. Sonunda ellerimiz dolu bir şekilde kasaya gittik. Kasaya gittiğimizde gözüme beyaz bir fular çarptı.
''Bunu da alıyoruz''dedim.
***
Ertesi gün sabah uyandığımda yine kapı tekmeleniyordu.Yataktan kalktım kapıyı açtım.
''Sabah sabah niye uyandırıyorsunuz? ''dememe kalmadan,
''Saat sekiz!''dediler aynı anda.
''Ne! Hadi çobuk giyinin '''dedim.
''Biz zaten giyindik şaşkın." diyerek odamdan çıktılar.
***
Okula gelince kızları hemen sınıflarına bıraktım. Mahçup bir biçimde velilere baktım .Tam özür dileyecekken Ayaz Dinçer söze atladı;
''Bu nasıl bir disiplinsizliktir? Ne zamandır sizi bekliyoruz '' Ukalaya bak sadece 10 dk geç kalmıştım.
''Özür dilerim saati kurmayı unutmuşum da ''derken,
''Sizi şikayet edeceğim" dedi ukala bir şekilde sırıtarak.
Kapıyı çarparak sınıfı terk etti . Ardından diğer veliler de dışarı çıktı . Bense donmuş kalmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanfictionÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?