Evli mutlu çocuklumu yazıyordu?
"Ne ??"diye bağırmışım haberim yok...
"Abla bu haber ne"diye soran Beren çok şaşkındı.Tabiki şaşkın olacak gercekten bu haberde ne ?
Haberi tekrar tekrar okudum.Haberde " uzun zamandır objektiflerimize takılmayan Ayaz Dinçer sevgilisi olduğunu düşündüğümüz Öykü Acar ile meğerse evliymiş...Daha da iyisi 3 çocukla birlikte yakalandılar acaba çocukları mı var ?? Sorusu merak uyandırıyor"
Bu ne ya evlendirmişler beni hemde 3 çocuk doğurtmuşlar...
Hemen Ayazı aradım.
"Çalıyor çalıyor açsana bee " böyle bir zamanlama yok tam açtığı anda yüzüne bağırdım adamın ya.
"Özür dilerim"diyerek durumu toparladım...
"Önemli değil prensesim "dedi ama ben bunu yerim...
"Gazeteyi gördün mü ?" dememe kalmadan "evet o haber ne ya "diyerek kıkırdadı.
"Ayaz babam veya başkası görürse napacagız".
"Bilmiyorum"dedi uflayarak...
"Hiç sorun yokmuş gibi birde gazeteciler çıktı , hayır anlamıyorum insanların özel hayatlarına saygı duyulmasını gerektiğini 5 yaşındaki çocuk bile bilir".
"Sen kafana takma ufaklık"dedi o güzel ses tonuyla...
"İyi bakalım, hadi bay " diyerek telefonu kapayacaktım ki Ayaz "dur dur birsey diyecektim bize gelsene".
"Olur , uyuzcuk " diyerek telefonu kapadım.
Uyuzcuk sevdim ben bunu.
☆☆☆
Kapıyı kapayarak evden çıktım.Ayazıma aşkıma gidiyorum çok özledim onu.Ben bunları düşünürken bir taksi çevirdim ve bindim . Kızları da Beren'e bıraktım.
Ayaz'a geldiğimde taksiden indim. Kapıyı çaldım.Ayaz kapıyı açtığında direk yüzümü kapadım.Ya sen kapıyı üstün çıplak mı açıyorsun diyerek içeri girdim.
"Ya kusura bakma ben giyinip geliyorum aşkım " diyerek yukarı çıktı aşkını yerim senin.
O gidince bende salonda dolanmaya başladım.
"Beğendin mi ?" diyerek aşşağıya indi...
"Evet"dedim gülümseyerek.
"Biraz yürüyüş mü yapsak ??...diye sordu.
"Tamam" dedim eve çok yakın olan ormana doğru yürümeye başladık...
"Ayaz ben çok korkuyorum"dedim eline yapışarak.
"Ben yanındayken hiçbir şeyden korma meleğim"dedi bana sıkıca sarılırken...
"Kaybolmayız değil mi ?"diye soramadan
"ben buraları avucumun içi gibi bilirim " dedi o bilmiş surat ifadesi ile...
☆☆☆
Ayaz'ın o bilmiş surat ifadesinden eser yoktu sanırım gerçekten kaybolmuştuk...
"Ayaz"
"Evet Öykü sanırım kaybolduk "dedi yavaş yavaş solan yüzü ile...
"Eee şimdi napacagız çok karanlık oldu"dedim Ayaza birazdaha sokularak...
"Gel şuraya oturalım"demesiyle yere oturduk.
Başımı omzuna yaslamamla kokumu içine çekmeye başladı.
Yavaş yavaş gözlerim kapanmaya basladı.
Sanırım uyu uyuyordum...
☆☆☆
Sabah uyandığımda Ayaz'ın yumuşacık kollarında uyuyordum.Biraz kıpırdanınca Ayaz da yavaş yavaş uyanmaya başladı...
"Günaydın prensesim..."dedi anlımı öperken...
Daha fazla sokulduğumda dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdu...
Bana sıkıca sarılarak "beni hiç bırakma meleğim herzaman yanımda dur yeter bana"dedi.
Uzun ve anlamlı bir sarılmanın ardından "şimdi ne yapacağız" dedim usulca.
"Telefon çekmeye başlamış" dedi heyecanlı ses tonuyla.
Hemen kardeşi Kuzeyi aradı ve Kuzey gelip bizi kurtardı. Aslında teorik olarak beni Ayaz'ın kurtarması gerekiyordu...
"Çok korktun mu prenses ??"diye sordu Ayaz.
O sırada Kuzey "abi yavaş olan var olmayan var" dedi ve gülmeye başladık...
Ayazlara geldiğimizde içeri girip kahvaltı etmeye başladık. Yukarıdan bir kadın sesi duyuldu "Ayaz Kuzey" diyerek aşşağıya bir kadın indi. Ayaz beni takmin ederek "anne bu Öykü sana bahsettigim kız arkadaşım"dedi "ayrıca Ecrinin öğretmeni" diyerekte ekledi.
"Memnun oldum Öykücüm" diyerek elini uzattı...
"Asıl ben çok memnun oldum" diyerek elini sıktım...
"Çocuklar ben bugün Ecrinle gidiyorum haberiniz olsun" diyerek kapıdan çıktı.
"Anneniz çok iyi biri " diyerek gülümsedim...
"Kayinvalidem çok iyi biri diyecektin herhalde"diyerek kıkırdadı...
Aşkım benim ya çok seviyorum onu içimde ona karşı çok büyük duygular yaşıyorum sanki onu görünce zaman duruyor herkes yok oluyor sadece biz varmışız gibi geliyor sanırım tam burada aşk devreye giriyor, bu duyguların hepsi bana aşkı anlatıyor...
Sanırım uzun uğraşlar sonucunda aşk denen o güzel duyguyu buldum ve onu birdaha asla kaybetmeyecegim...
☆☆☆
Ayaz ile bizim eve geldiğimizde ona sımsıkı sarıldım sanki birazdan bir olay olacak ve onu hayatımın sonuna dek kaybedecek gibi...
Ayaz ile birlikte dairemize doğru yürürken
Kapıda birini görmemle şok oldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk Oyuncağı
FanfictionÖykü Acar: 22 yaşında güzel mi güzel bir kız ve onun maceralı hüzünlü ve bir okadar da zor hayatı . Bu zorluklara rahmen Öykü başarılı olabilecek mi ? Ya Ayaz Öykü Ayazı halt edebilcek mi ?